خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا، شبکه اجتماعی تیک تاک می‌باشد که توانست در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. برای مشاهده ویدئوها و سایر موارد در تیک تاک نیاز به هیچ اکانتی ندارید، اما کسانی که خودشان در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند و نیاز به تجزیه و تحلیل اطلاعات صفحه خود دارند، نیاز است عضو تیک تاک شوند. عضو شدن هم به معنای ارائه اطلاعات شخصی می‌باشد. بنابراین اگر دیگر طرفدار TikTok نیستید، می‌توانید با آموزش حذف اکانت تیک تاک همراه باشید.
هشدار : وقتی حساب خود را در تیک تاک حذف می‌کنید، دیگر نمی‌توانید ویدئوهای خود را مدیریت کنید. بنابراین اگر می‌خواهید ویدئوهای خود را نیز حذف کنید، قبل از حذف حساب این کار را انجام دهید. همچنین اگر در داخل برنامه چیزی خریداری کرده باشید، بعد از حذف حساب دسترسی شما به آن‌ها نیز مسدود خواهد شد.
برای پاک کردن حساب ابتدا برنامه تیک تاک را در گوشی خود باز کرده و سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد این برنامه شوید. در داخل برنامه ابتدا تب Me را در پایین صفحه انتخاب کرده و سپس بر روی آیکن سه نقطه در گوشه سمت راست و بالای صفحه ضربه بزنید. با انجام اینکار شما وارد بخش تنظیمات برنامه تیک تاک خواهید شد.
در صفحه تنظیمات گزینه Manage my account را انتخاب کنید.
صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و سپس بر روی گزینه Delete account ضربه بزنید.
اگر از قبل تایید پیامکی را در تیک تاک تنظیم کرده باشید، به تلفن شما یک پیامک ارسال می‌شود که باید کد موجود در آن را در برنامه وارد کرده و سپس بر روی دکمه قرمز رنگ Delete Account ضربه بزنید.
سپس دوباره در کادری که ظاهر می‌شود بر روی دکمه Delete ضربه بزنید تا اکانت شما به طور کامل در تیک تاک حذف شود. بعد از اینکار شما پیامی را مشاهده خواهید کرد مبنی بر اینکه به دلیل حذف حساب نمی‌توانید وارد برنامه شوید.
منبع: موبایل کمک
|"انجمن رمان نویسی 98"|


آموزش حذف اکانت تیک تاک

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا