خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی-
تکلیف افرادی که تست کرونایشان در لیگ قهرمانان آسیا مثبت خواهد شد، چه می‌شود؟

به گزارش فوتبالی، قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که چون لیگ قهرمانان مثل فصل گذشته به صورت متمرکز در یک کشور برگزار نمی‌شود، پروتکل‌های بهداشتی هر گروه بر اساس نظر وزارت بهداشت کشور میزبان تعیین خواهد شد اما به هر جهت مطمئنا پروتکلهای ای اف سی تقریبا یکسان است.

آغاز اردوی رقیب فولاد پشت درهای بسته/ مدافع النصر آماده شد

خبر مرتبط


دکتر زهره هراتیان که نماینده پزشکی AFC در گروه دوم لیگ قهرمانان است درباره پروتکل‌های بهداشتی در شارجه امارات می‌گوید: "فرد با تست مثبت با علامت می بایست ده روز در قرنطینه باشد. پس از قطع علایم و قطع تب به مدت سه روز بدون استفاده از مسکن و ارائه یک تست منفی می تواند به تمرین بازگردد."

به گفته هراتیان، اگر تست فردی بدون علامت کرونا، مثبت شد، فرد مربوطه باید ده روز در قرنطینه باشد و با تست منفی مجوز بازگشت به تمرینات را کسب خواهد کرد.

این وسط ممکن است تست یکی از اعضای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان، منفی باشد اما علائم کرونا در بدن او دیده شود. تکلیف این فرد چه خواهد شد؟ پاسخ هراتیان را بخوانید: "فرد مربوطه می بایست ایزوله شود و پس از 3 تا 5 روز تست مجدد دهد. اگر بدون علامت باشد و تست او منفی شود، می تواند به تمرینات بازگردد."

به گفته هراتیان، افرادی که تست آنها مثبت خواهد شد، برای بازگشت به تمرینات نه تنها باید پاسخ آخرین تست کرونایشان منفی شود بلکه متخصص قلب و ریه هم باید سلامت این بازیکنان را تائید کند و بعد از انجام معاینات لازم و اطمینان از سلامت آنها، به این نفرات اجازه بازگشت در تمرینات را بدهد.

نماینده پزشکی AFC در گروه دوم لیگ قهرمانان در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که تست گروهی به شکل هفتگی انجام خواهد شد و اگر تست بازیکنی مثبت شود کل تیم مجددا هر دو روز به مدت دو هفته تست خواهند داد.

بخش پایانی صحبتهای هراتیان درباره این است که تب سنجی به صورت روزانه و مرتب انجام می‌شود و اگر دمای بدن فردی بالای 37.5 درجه بود، دمای بدن او بعد از 15 دقیقه دوباره سنجیده می‌شود و در صورت تکرار نتیجه، او به بیمارستان فرستاده خواهد شد.


توضیح دکتر زهره هراتیان درباره تکلیف کرونایی‌های گروه B لیگ قهرمانان آسیا؛ پروتکلی که برای همه گروه‌ها وجود دارد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا