خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,447
امتیاز
263
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
ابتلای سعید آقایی به کرونا بدترین خبر ممکن برای یحیی گل‌محمدی، هواداران پرسپولیس و سایر اعضای کادرفنی باشگاه است.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، ابتلای سعید آقایی به کرونا بدترین خبر ممکن برای یحیی گل‌محمدی، هواداران پرسپولیس و سایر اعضای کادرفنی باشگاه است.

مدافع چپ کلیدی قرمزها به دلیل ابتلا به کرونا از سفر به گوا جا ماند. این خبر تایید نشده ای است که از اردوی پرسپولیس به گوش می رسد، خبری که هنوز باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی منتشر نکرده است اما به گفته یک منبع آگاه سعید آقایی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می دهد. در حالی که پرسپولیس تا ساعاتی دیگر عازم گوا است، نزدیکان این باشگاه می گویند سعید آقایی از این سفر جا ماند.

گفته می شود تست کرونای سعید آقایی مثبت شده و این بازیکن فعلا نمی تواند پرسپولیس را در سفر به هند همراهی کند. بازیکنان پرسپولیس دیروز تست کرونا دادند و امروز در آستانه سفر با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش سعید آقایی شوکه شدند.

مربیان پرسپولیس امیدوار هستند تست های بعدی آقایی منفی باشد و این بازیکن بتواند با ارائه دو تست منفی متوالی مجوز سفر به گوا و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند.

در حالی که اعضای کاروان پرسپولیس برای سفر به گوا در فرودگاه حضور دارند، خبر مثبت شدن تست کرونای سعید آقایی شوک به این تیم است. پیش از این فرشاد فرجی هم به دلیل مشابه سفر به هند را از دست داده بود. فرجی قرار است با چند روز تاخیر همراه جعفر سمیعی به گوا سفر کند. پرسپولیسی ها امیدوار هستند تا آن زمان مشکل سعید آقایی هم حل شود و این بازیکن هم همراه مدیرعامل و مدافع جدید تیم، به جمع سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا بپیوندد.

اطرافیان باشگاه پرسپولیس خبر مثبت شدن تست سعید آقایی را تایید کردند اما باشگاه پرسپولیس منتظر است بعد از پرواز تیم به گوا، این خبر را به صورت رسمی منتشر کند.
منبع :شفاف


اخرین اخبار پرسپولیس

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و *~sarina~*

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,447
امتیاز
263
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
توصیف جالب سایت باشگاه هندی از پرسپولیس؛ شکست دادن این غول ایرانی ممکن نیست!

وب سایت رسمی گوا هند در مطلب طولانی به بررسی پرسپولیس پرداخته و اعلام کرده است که شکست دادن این غول ایرانی، تقریبا غیرممکن است.



به گزارش خبرورزشی، وب سایت رسمی باشگاه گوا هند در مطلبی طولانی به بررسی پرسپولیس پرداخته است. این وب سایت نوشته است: در حالیکه اف سی گوا نخستین تجربه خود در لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کرده است، در یک گروه نسبتاً دشوار قرار گرفته است. جایی که مسلما بزرگترین چالش آنها رویارویی با قهرمان ایران، پرسپولیس است. آنها نه تنها مدافع عنوان قهرمان لیگ خلیج فارس (لیگ برتر ایران) بوده بلکه همچنین نایب قهرمان دوره قبلی ACL نیز هستند.

با یک خط حمله انباشته از بهترین استعدادهای آسیا و یک ساختار دفاعی سرسخت، شکست دادن ارتش سرخ اغلب غیرممکن است. همانطور که اف سی گوا برای مجموعه ای از نبردهای مهیب آماده می شود، دقیقاً به آنچه که غول های ایرانی در دیدارهای پیش رو ارائه می دهند، می پردازیم.



غول های ایرانی طی چند فصل گذشته بسیار مسلط بوده اند و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران در فصل ۲۰۱۹/۲۰ موفقیت خود را حفظ کرده اند. در این کارزار، پس از اینکه آنها فصل را کمی متزلزل آغاز کردند، ارتش سرخ در ماههای اخیر سطح عملکرد خود را افزایش داده و مرتباً به رتبه های بالای جدول صعود کرد.



آنها در حال حاضر در صدر جدول لیگ خلیج فارس قرار دارند و با یک امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان (که یک بازی کمتر انجام داده است) برتری دارند. در ۱۹ بازی لیگ تاکنون، آنها فقط یک باخت و ۸ تساوی کسب کرده اند و در ۱۰ بازی نیز به پیروزی رسیده اند. در حالی که آنها دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارند، با دریافت تنها ۱۰ گل بهترین خط دفاع را به خود اختصاص داده اند. با این حال، پرسپولیس اخیراً در عملکرد خود دچار یک افت کوچک شده و در دو بازی از سه بازی اخیر خود در لیگ به نتیجه تساوی رسیده است.



درباره تیم پرسپولیس



از زمان تاسیس پرسپولیس در سال ۱۹۶۳، این باشگاه خود را در میان برترین باشگاه های داخلی فوتبال ایران قرار داده و در دهه اخیر به اوج رسیده است. ارتش سرخ تاکنون ۱۳ عنوان قهرمانی لیگ ایران را به دست آورده است که ۴ قهرمانی آن به صورت متوالی و در فصول اخیر بوده است.



پرسپولیس همچنین ۶ بار قهرمان جام حذفی شده و سه بار نیز سوپر جام ایران را به دست آورده است. آنها در سال ۱۹۹۰-۹۱ جام برندگان آسیا را به دست آورده اند و دو بار نیز به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته اند که هر ۲ بار شکست خورده اند. این باشگاه همچنین به بازیکنان بزرگی نظیر علی دایی، علی کریمی و علی پروین میدان داده است.



وب سایت رسمی گوا در ادامه نیز به بررسی کارنامه یحیی گل محمدی در پرسپولیس پرداخته و با تعریف و تمجید از احمد نوراللهی، شهریار مغانلو و سیدجلال حسینی، آنها را برترین بازیکنان سرخپوشان معرفی کرده که می توانند در بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای گوا دردسرساز شوند.

منبع:نواندیش


اخرین اخبار پرسپولیس

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و *~sarina~*

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,447
امتیاز
263
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
ادعای جنجالی پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی درباره اعطای میزبانی به هندوستان:

اعطای میزبانی گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا به هندوستان واکنش بسیاری از اهالی فوتبال از جمله نیما نکیسا را به همراه داشته است. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی معتقد است لابی های بی المللی تاثیر مستقیم در میزبانی هندی ها داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، نیما نکیسا معتقد است پرسپولیس توانایی ‌هایش را در آسیا بیشتر نشان می دهد.

نیما نکیسا درباره وضعیت نامناسب کشور هند برای برگزاری رقابت ‌های لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی تیم ‌های پرسپولیس ایران،‌الریان قطر و الوحده امارات گفت:

واقعا تعجب می‌ کنم در شرایطی که هند دومین کشور از لحاظ میزان ابتلا به پاندمی کرونا در سطح جهان است، چگونه مجوز میزبانی لیگ قهرمانان را به دست می‌آورد اما ایران نمی‌تواند میزبان باشد. اکنون میزان درگذشتگان به دلیل کرونا در کشورمان کمتر از ۲۰۰ نفر است اما در هند بین هزار تا دو هزار نفر در روز جان خود را از دست می‌دهند.

نکیسا افزود:

این موضوع دلایل زیادی دارد که یکی از آنها این است که کرسی‌های فرمایشی ایران در AFC نه تنها تاثیرگذار نیستند بلکه تعداد زیادی از آنها حفظ نشدند. نباید وضعیت این کرسی‌ها به شکلی باشد که فقط برای سفر رفتن و خوردن میوه و شیرینی در جلسات به کار گرفته شود بلکه باید به سود کشورمان بوده و برخی مواقع نظراتی که به ضرر ما است وتو کنند. با این وضعیت خیلی نگران آینده کشورمان در فضای بین المللی هستم.

دروازه‌ بان اسبق تیم ملی ایران درباره شرایط نامناسب میزبانی هند فارغ از بحث کرسی‌های بین المللی فوتبال ایران توضیح داد:

آنجا شرایط باثباتی ندارد و حتی می‌توان گفت خطرناک است. به نظر من AFC باید در این وضعیت میزبانی را دست‌کم به امارات می‌داد. قطعا در آن شرایط میزبانی بهتری شاهد بودیم و تیم‌ها دردسر کمتری می‌کشیدند. بی‌شک برای کسب میزبانی برخی لابی‌های بین المللی از سوی هندی‌ها صورت گرفته است.

نکیسا ادامه داد:

هند تا چند سال قبل زمین فوتبال نداشت و از زمین کریکت برای برگزاری مسابقات فوتبال استفاده می‌کرد. دو بار به هند رفته و دو مرحله در آن کشور بازی کردم. در آن زمان زمین کریکت را خط کشی کرده و به عنوان زمین فوتبال استفاده می‌کردند. به هر حال فوتبال ایران باخت‌های دیپلماتیک می‌دهد و همین امر باعث می‌شود پرسپولیس به عنوان نایب قهرمان آسیا در این شرایط عجیب و غریب مجبور به سفر به هند شود.

نکیسا درباره شرایط فنی سرخ ‌پوشان توضیح داد:

این تیم در ماه‌های گذشته شرایط پرنوسانی به دلیل غیبت برخی بازیکنان داشت و در ادامه نفراتی که به پرسپولیس اضافه شدند، برای جا افتادن در ترکیب نیاز به زمان دارند. البته این تیم در بازی‌های اخیر خود فوتبال هجومی و رو به جلویی بازی کرده و در هر بازی بارها روی دروازه حریفانش خطرساز ظاهر شده است. اطمینان دارم پرسپولیس در بازی‌های لیگ قهرمان آسیا قابلیت‌های خود را بیشتر از گذشته عرضه خواهد کرد.

دروازه ‌بان اسبق تیم ملی ایران گفت:

هر چند پرسپولیس در این چند وقت بیشتر بازی‌هایش را با پیروزی به اتمام رسانده، اما اکثر این بردها با اختلاف یک گل و اقتصادی بوده است. البته فرصت سوزی بازیکنان هم دلایل زیادی دارد. مطمئن هستم کادرفنی یحیی گل‌محمدی با بازیکنان تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد.

نکیسا اضافه کرد:

در دیدارهای اخیر به ویژه بازی با پدیده و نساجی چندین موقعیت صد در صدی پرسپولیس از بین رفت. حتی شهریار مغانلو مقابل مس نوین کرمان توپ را از روی خط دروازه بیرون فرستاد. خود بازیکن هم باید حواسش را بیشتر جمع کند زیرا وقتی تیم این همه موقعیت به دست می‌آورد، یعنی از لحاظ تاکتیکی مشکل زیادی ندارد. اطمینان دارم مغانلو هم مهاجم توانمندی است که در لیگ قهرمانان آسیا توانایی خود را بیشتر نشان می‌دهد.

نکیسا درباره حریفان پرسپولیس در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:

وقتی از کشور خارج می شوید تمام رقیبان می‌توانند سخت باشند. مدت‌ها است از فوتبال هند بی خبر هستم اما روی کاغذ تیم گوا نمی‌تواند مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن داشته باشد. به نظر من الریان قطر و الوحده امارات حریفان خطرناکی هستند.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره رقابت شجاع خلیل زاده در ترکیب الریان قطر مقابل پرسپولیس توضیح داد:

این امر برای پرسپولیس هم جذاب است و هم خطرناک زیرا شجاع سیستم پرسپولیس را می‌شناسد و نمی خواهد در تیم الریان برایش مشکلی ایجاد شود. به همین دلیل سعی خواهد کر د بهترین راندمان کاری را از خودش مقابل پرسپولیس نشان بدهد.

منبع:پارس فوتبال


اخرین اخبار پرسپولیس

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و *~sarina~*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا