خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی- مربی بادران تهران می‌گوید: فوتبال خرم‌آباد استعدادهای زیادی دارد و حدود ۱۵-۲۰ سال پیش اینجا مدرسه فوتبال تأسیس کردم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مرتضی کرمانی‌مقدم پس از باخت یک بر صفر بادران به خیبر، گفت: با تمام احترامی که برای آقای ویسی قائلم اما فقط یک موقعیت به خیبر دادیم و ما نتوانستیم از موقعیت‌های زیادی که داشتیم استفاده کنیم.

خبر مرتبط

وی ادامه داد: اگر نیمه اول به گل می‌رسیدم با استراتژی متفاوتی بازی را ادامه می‌دادیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های زیادی هم برسیم.

کرمانی‌مقدم اضافه کرد: بچه‌های ما توانایی زیادی در خلق موقعیت دارند اما خیلی موقعیت‌سوزی می‌کنیم. به هر حال مالک بادران هم از جیب هزینه می‌کند و برد می‌خواهد و امیدواریم که در بازی‌های آینده جبران کنیم.

مربی بادران تهران در مورد داوری گفت: فکر می‌کنم روی امیر میربزرگی پنالتی شد و خیلی از بازی‌ها همینجوری به ضرر ما سوت زدند ولی داوری است و احترام می‌گذاریم. در مورد داوری صحبت نکنم بهتر است.

وی که اصالتا اهل خرم‌آباد است، یادآور شد: ۱۵-۲۰ سال پیش در خرم‌آباد یک مدرسه فوتبال تأسیس کردم چون می‌دانستم اینجا استعدادهای زیادی دارد و در سال‌های اخیر این موضوع بیشتر مشاهده شده و هرچه بیشتر به فوتبال اینجا توجه شود، مطمئن باشند که ضرر نمی‌کنند.


مربی بادران: بازیکنان خیلی فرصت‌سوزی می‌کنند/ خرم‌آباد استعدادهای زیادی دارد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا