خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع

بدن انسان روزانه مقدار زيادي اشعه الکترومغناطيسي دريافت مي کند که دستگاه هاي برقي مورد استفاده، وسايل متعدد مورد نياز و نور برقي که تحمل يک ساعت قطعي آن را در روز نداريد، آنها را به شما هديه مي کنند.
به گزارش مشرق، صداي شيعه نوشت: شما دستگاه دريافت مقدار عظيمي از اشعه هاي الکترومغناطيسي هستيد و بي آنکه احساس کنيد، جسمتان انباشته از الکتريسته است.
سردرد، گرفتگي، کسالت، سستي و انواع دردها را درون خود حس مي کنيد؟ راه خلاصي از آنها چيست؟
يک پژوهشگر غربي غيرمسلمان در تحقيق علمي خود به اين نتيجه رسيد که بهترين راه رهايي بدن انسان از بارهاي الکتريکي آزاردهنده، اين است که چندين بار پيشاني را روي زمين بگذاريد، چون زمين با بار منفي خود، بارهاي مثبت را مي گيرد مانند سيم برقي که در ساختمان ها به زمين کشيده مي شود تا بار الکتريکي رعد وبرق را بگيرد.
پيشاني خود را روي زمين بگذاريد تا بارهاي الکتريکي مضر تخليه شود. اين تحقيق يک نکته حيرت انگيز داشته و مي گويد: بهتر است پيشاني مستقيما روي خاک گذاشته شود!
بيشتر تعجب مي کنيد وقتي بدانيد:
بهترين روش اين است که پيشاني خود را به سمت مرکز زمين روي زمين بگذاريد چون در اين حالت بهتر و بيشتر از بارهاي الکتريکي خلاص مي شويد!!
حيرت آور است بدانيد از نظر علمي مرکز زمين: مکه مکرمه است!! و کعبه کاملا محور زمين است و همه متخصصان به اتفاق نظر با بررسي هاي جغرافيايي اين مساله را ثابت کرده اند!! بنابراين اي مسلمان! سجده روي خاک، در نمازها بهترين حالت تخليه بارهاي الکتريکي مضر است، سجده بهترين حالت براي نزديکي به خالق و پديدآورنده اين هستي نيز هست و خداوند از هر چه شرک مي ورزند بالاتر و منزه است.
متاسفانه بعضي از مسلمانان مي گويند سجده بر خاک بدعت يا خرافه است، اما اين علم است که اکنون از درستي فقه شيعه و خرافه بودن هر چه جز آن، پرده بر داشته است.


تحقيقات علمي درباره "سجده بر خاک"

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا