خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی – جاشوا کیمیش گفته دوست دارد با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم تیمی‌ باشد تا ببیند این ۲ بازیکن چگونه این همه سال در اوج قرار دارند. او همچنین درباره الگوی فوتبالی‌اش صحبت کرده و ژاوی را به دلیل قدرت پاس‌هایش یک الگوی مهم نامیده.

به گزارش فوتبالی، کیمیش در گفت و گو با بیلد گفته: دوست دارم بیشتر از همه کنار کدام بازیکن بازی کنم؟ کریستیانو رونالدو و مسی. به نظر من این اتفاق بسیار خاص است و تقریبا باورنکردنی. چگونه می‌توانید برای ۱۵ سال در این سطح باشید؟ دوست دارم ببینم هر روز چه کاری انجام می‌دهند.

خبر مرتبط

کیمیش سابقه بازی در پست مدافع راست را دارد اما حالا در خط هافبک به یکی از مغزهای متفکر بایرن تبدیل شده است. او الگوی خود را ژاوی بیان کرده نه کس دیگری و گفته آرزو دارد مانند ژاوی دید متفاوتی در زمین داشته باشد.

هافبک تیم بایرن مونیخ در ادامه افزود: الگوی من ژاوی هرناندز از بارسلونا بوده. او همیشه بزرگترین نبوده اما با دید خودش بازی کرده. تکنیک و قدرت پاس بی‌نظیرش همیشه دیگران را غرق در بازی کرده است. او من را تحت تاثیر قرار می‌داد و می‌‌خواهم اینگونه بازی کنم. در کمپ دوحه فرصت آشنایی با او را پیدا کردم و واقعا دیدار جالبی داشتیم.


کیمیش: آرزوی من بازی کنار رونالدو و مسی است/ الگوی من؟ ژاوی!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا