خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cadman

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
22/2/21
ارسال ها
751
امتیاز واکنش
11,272
امتیاز
303
زمان حضور
31 روز 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
در دیدار رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سفیر سوریه در ایران، دو طرف بر اهمیت همکاری‌های علمی، پژوهشی و ضرورت توسعه و تقویت آن بین دو کشور تاکید کردند.



به گزارش ایسنا، دکتر حسین سالار آملی، رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی در دیدار با شفیق دیوب، سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران اظهار کرد: با عنایت به تحولات میدانی در سوریه و لزوم بازنگری چارچوب همکاری‌های علمی میان دو کشور، وزارت علوم متن پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای را پیشنهاد کرده است که امیدواریم با حضور وزیر آموزش عالی سوریه، شاهد امضای این تفاهم‌نامه در تهران باشیم.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم افزود: آمادگی داریم تا حصول توافق میان دو طرف، هیئت کارشناسی، مذاکرات مقدماتی درباره یادداشت تفاهم را پی‌گیری کنند.

وی با اعلام آمادگی وزارت علوم برای میزبانی وزیر آموزش عالی سوریه و هیئتی از رؤسای دانشگاه‌های سوریه خاطرنشان کرد: آماده هستیم از وزیر آموزش عالی سوریه برای سفر به ایران در نیمه اول خردادماه ۱۴۰۰ دعوت کنیم تا ضمن بازدید از مراکز علمی و پژوهشی ایران و دیدار با مقامات علمی و فناوری کشور، نشست همکاری‌های دانشگاهی دو کشور را نیز برگزار کنیم.

شفیق دیوب، سفیر سوریه در تهران نیز در این دیدار گفت: خیلی خوشحال هستم که نظرات شفاف و اجرایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در این دیدار دریافت کردم. وزیر آموزش عالی سوریه نیز مشتاقانه منتظر سفر به جمهوری اسلامی ایران است تا با امضای سند همکاری میان دو کشور، مسیر همکاری‌ها را تقویت کند.

وی همچنین از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران برای سفر به سوریه دعوت کردند.

بر اساس اعلام وزارت علوم، در این دیداردو طرف توافق کردند تا هیئتی کارشناسی متشکل از مسئولان سفارت و مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی، متن پیش‌نویس یادداشت تفاهم همکاری را بررسی و نهایی کنند. توافق برای تاسیس پژوهشگاه مشترک و راه‌اندازی دوره‌های مشترک آموزشی میان دانشگاه‌های دو کشور از جمله محورهای مهمی بود که در این نشست مطرح و بررسی شد.


عزم ایران و سوریه بر توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی/پژوهشگاه مشترک ایجاد شود

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا