خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

سیده کوثر موسوی

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/3/21
ارسال ها
1,871
امتیاز واکنش
19,801
امتیاز
373
سن
19
محل سکونت
ته قلب فاطیم:)❤️
زمان حضور
76 روز 6 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
رستوران های لوکس پاریس

پاریس یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای جهان است و سالانه میلیون ها گردشگر به این شهر سفر می کنند. این شهر زیبا جاذبه های فراوانی دارد و هرکس با هر سلیقه ای می تواند جاذبه های زیادی در این شهر پیدا کند. با این حال پاریس قبل از هرچیز به کافه ها و رستوران های لوکس و مجلل و سبک زندگی لاکچری و شیک شهرت دارد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم لوکس ترین رستوران های پاریس را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر به پاریس را دارید و دوست دارید سفری لاکچری داشته باشید می توانید سری به این رستوران های مشهور و مجلل و البته گرانقیمت هم بزنید. با الی گشت همراه باشید.:flowerb:


رستوران لو موریس | Le Meurice

یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس بدون شک رستوران لو موریس است که در هتلی ۵ ستاره به همین نام قرار گرفته است. این رستوران لوکس و شیک در حقیقت از سالن صلح (Salon de la Paix) در کاخ ورسای الهام گرفت است و دکوراسیون داخلی و تزئینات رستوران همگی در نهایت تجمل و زیبایی انتخاب شده اند. در این رستوران می توانید بهترین و اصیل ترین غذاهای فرانسوی را در محیطی اشرافی و پاریسی امتحان کنید و از این تجربه ناب لـ*ـذت ببرید.
  • آدرس: ۲۲۸ Rue de Rivoli, 75001 Paris



رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه | Alain Ducasse au Plaza Athenée

رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه یک رستوران ۳ ستاره میشلن است و به جرات یکی دیگر از لوکس ترین رستوران های پاریس به حساب می آید. آلن دوکاس سرآشپز مشهور بین المللی سال هاست که در این رستوران حضور دارد و بهترین غذاهای فرانسوی را با شکیل ترین دیزاین به مشتریان ارائه می کند. اگر قصد دارید در یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس غذا بخورید این رستوران انتخابی بسیار عالی برای شما خواهد بود.
  • آدرس: ۲۵ Avenue Montaigne, 75008 Paris




رستوران لسپادون | L’Espadon
فضای مجلل و چشم نواز این رستوران یکی از بهترین تجربیات شکم گردی در پاریس را برای شما رقم خواهد زد. سرآشپز مشهور این رستوران، نیکولا سال شما را با غذاهای خلاقانه، هنری و خوشمزه اش دعوت می کند. رستوران لسپادون یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس است و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به ارائه خدمات می پردازد.
  • آدرس: ۱۵ Place Vendôme, 75001 Paris


بهترین و لوکس ترین رستوران های پاریس

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: LADY و ~BAHAR.SH~

سیده کوثر موسوی

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/3/21
ارسال ها
1,871
امتیاز واکنش
19,801
امتیاز
373
سن
19
محل سکونت
ته قلب فاطیم:)❤️
زمان حضور
76 روز 6 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع

رستوران لا تور دارژانت | La Tour D’Argent

اگر به فضاهای تاریخی و اشرافی فرانسه علاقه مندید و دوست دارید در چنین فضایی غذا بخورید به رستوران لاتور دارژانت بروید. این رستوران با دکوراسیون لاکچری و مجللی که دارد یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس به حساب می آید و تجربه ای بی نظیر از آشپزی فرانسوی را به مشتریان ارائه می کند. رستوران لاتور دارژانت در نزدیکی منطقه که دولا تورنل (Quai de la Tournelle) قرار گرفته و طبق رده بندی میشلن رستورانی یک ستاره به حساب می آید.
  • آدرس: ۱۷ Quai de la Tournelle, 75005 Paris

    رستوران اپیکور | L’epicure
    سرآشپز مشهور ایپکور، اریک فرشون که سه ستاره میشلن دارد شما را به سفری خوشمزه و رویایی به آشپزی فرانسوی دعوت می کند. انواع غذاهای لوکس فرانسوی به شیوه ای بسیار مجلل و زیبا سرو می شوند و تجربه ای به یادماندنی برای شما رقم خواهند زد. رستوران اپیکور در تمام روزهای سال به مشتریان سرویس دهی می کند و در فصل تابستان هم می توانید در باغ سرسبز و بسیار زیبای این رستوران غذایتان را میل کنید. اگر به دنبال یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس هستید رستوران اپیکور مطمئنا تجربه بی نظیری خواهد بود.
    • آدرس: ۱۱۲ Rue du Faubourg Saint-Honoré, ۷۵۰۰۸ Par



      رستوران آرپژ | L’arpège
      در سال ۱۹۸۶ آلن پاسار رستوران مجللش به نام آرپژ را افتتاح کرد. این رستوران قبل توسط استاد آلن و با نام آرشسترت فعالیت می کرد. همان طور که ممکن است بدانید آرپژ اصطلاحی در موسیقی است و آلن که موسیقی عشق دومش بود (بعد از آشپزی) تصمیم گرفت این نام را برای رستورانش انتخاب کند. دکوراسیون رستوران به سبک آرت دکو است و فضای دلنشین و صمیمی برای غذاخوردن به وجود آورده است. رستوران آرپژ می توانید انواغ غذاهای اصیل فرانسوی را با تزئینی بسیار هنرمندانه و زیبا سفارش بدهید و از طعم خوشمزه آن ها لـ*ـذت ببرید. پیشنهاد می کنیم از قبل صندلیتان را در این رستوران رزرو کنید.
    • آدرس: ۸۴ Rue de Varenne, 75007 Pari



      رستوران پیر گانییر | Restaurant Pierre Gagnaire
      رستوران پیر گانییر در منطقه ۸ پاریس قرار گرفته و یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس به شمار می آید. منوی این رستوران یکی از خلاقانه ترین منوها در کل پاریس است و انواع غذاهای اصیل فرانسوی را با غذاهای ابداعی و خوشمزه ترکیب کرده است. بنابراین اگر در سفر به پاریس دوست دارید غذایی کمی متفاوت تر و هنری تر بخورید بدون شک رستوران پیر گارنییر را انتخاب کنید. علاوه بر طعم لذیذ غذاها، دیزاین و سرو این غذاها هم در زیباترین شکل ممکن ارائه می شود. رستوران پیر گارنیر به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های پاریس در خیابان بالزاک قرار گرفته و مشتریان زیادی را از سرتاسر دنیا به سمت خود می کشاند. فراموش نکنید که همانند سایر رستوران های پاریس، برای غذاخوردن در این رستوران بهتر است از قبل صندلی تان را رزرو کنید.
    • آدرس: ۶ Rue Balzac, 75008 Pari :flowerb:
منبع: الی گشت


بهترین و لوکس ترین رستوران های پاریس

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: LADY و ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا