خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,127
امتیاز واکنش
21,577
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- مرد شماره یک بازی نساجی – سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کسی نبود جز سعید جلالی راد دروازه بان جدید نساجی.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، با حضور ساکت الهامی در راس کادر فنی نساجی او خیلی زود به مرد شماره یک تیم مازنی تبدیل شد و در ماراتن پنالتی ها مهارت خودرا نشان داد. چهار ضربه پنالتی سایپا در این بازی تبدیل به گل نشد. از سوی محمد صادق بارانی - حسین مالکی - رضا جعفری و کورش ملکی. آخرین بازیکن دروازه بان سایپا بشمار می رود و جالب اینکه زننده آخرین ضربه نساجی هم سعید جلالی راد بود.

نساجی یک بازیکن جدید جذب کرد

خبر مرتبط




نساجی که این فصل به خاطر مشکلاتی که درون دروازه داشت امتیازات مهمی را از دست داد با آمادگی سعید جلالی راد که در دور رفت بازی ها دروازه بان شهر خودرو بود حالا با امیدواری بیشتری به بازی های باقی مانده در لیگ برتر فکر می کند. این دروازه بان اگر به مهارهای خود در بازی های آینده نساجی ادامه دهد بدون شک تیم مازنی شانس زیادی برای بقاء در جدول بازی ها پیدا خواهد کرد. سعید جلالی امروز در دروازه نساجی و در جریان بازی هم آماده نشان داد و بدون شک به دنبال اثبات خویش است و اینکه اگر در شهر خودرو به جایگاهش نرسید به خاطر سلیقه کادر فنی بوده است نه ایراد فنی او.


جلالی راد؛ مرد شماره یک استادیوم شهید وطنی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا