خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع


تعاریف معمار: به طور کلی این طرح، یک ساختار یکپارچه،جامد،ناگسستنی،سفت و سخت، رویین تن و کامل است. تمام قطاع ها، به صورت یک واحد یکپارچه،متحد، با اجزای متصل شونده غیر قابل تشخیص می باشد. تحقیقاتی بر روی حس بصری و روانی که این طرح بر روی بازدیدکننده القا میکند صورت گرفته، و نتیجه کلی این تحقیقات: حفظ یک حس کلیت در داخل و خارج تعریف شده است.منحصر به فرد نسبت به تعدد فرم: یکی از ویژه گی های موجود، حس تداوم با توجه به شاخصه های فرهنگی و فضایی است.



خصوصیات این طرح:

منحصر به فرد نسبت به تعدد فرم: یکی از ویژه گی های موجود، حس تداوم با توجه به شاخصه های فرهنگی و فضایی است. جداسازی متمایز بخش ها از بدنه اصلی برای بیان تداوم و سطح صاف استراتژیک در نمت صورت گرفته است. عناصر شکسته (Shaterd) با تمرکز بر روی عنصر کلی، پیوستگی سطح را در کل به عموم القا می کند.برای بیان عنصر معمارانه در چنین پروژه ای، همیشه یک فرمول مشخص هندسی برای ایجاد نظم متناسب هارمونیک در اشکال و چگونگی ارتباط قطعات با یکدیگر وجود دارد. بنابراین هر بخش با استفاده از سبک های مختلف و اتصالات مجزا (پیوستگی)، به بیان مختلف کل (جدایی کل واحدها) و اتحاد فرم ها پرداخته است.


منبع:آرل​


برج دیکانستراکشن، تناسب جزء با کل یک واحد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا