خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,447
امتیاز
263
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
اطلاعات شخصی
زادروز
۱۰ ژوئن ۱۹۵۹ ‏(۶۱ سال)
زادگاه
رجیولو، ایتالیا
قد
۱٫۷۹ متر (۵ فوت ۱۰ اینچ)
پست
هافبک
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی
اورتون (سرمربی)
باشگاه‌های جوانان
۱۹۷۳–۱۹۷۵
رجیولو
۱۹۷۵–۱۹۷۶
پارما
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها
باشگاه‌ها
بازی†
(گل)†
۱۹۷۶–۱۹۷۹
پارما
۵۵
(۱۳)
۱۹۷۹–۱۹۸۷
رم
۱۷۱
(۱۲)
۱۹۸۷–۱۹۹۲
میلان
۱۱۲
(۱۰)
مجموع
۳۳۸
(۳۵)
تیم ملی
۱۹۸۱–۱۹۹۱
Flag of Italy.svg ایتالیا
۲۶
(۱)
دوران مربیگری
۱۹۹۵–۱۹۹۶
ایتالیا رجانا
۱۹۹۶–۱۹۹۸
ایتالیا پارما
۱۹۹۹–۲۰۰۱
ایتالیا یوونتوس
۲۰۰۱–۲۰۰۹
ایتالیا میلان
۲۰۰۹–۲۰۱۱
انگلستان چلسی
۲۰۱۱–۲۰۱۳
فرانسه پاری سن ژرمن
۲۰۱۳–۲۰۱۵
اسپانیا رئال مادرید
۲۰۱۶–۲۰۱۷
آلمان بایرن مونیخ
۲۰۱۸–۲۰۱۹
ایتالیا ناپولی
۲۰۱۹–
انگلستان اورتون
افتخارات
جام جهانی فوتبال
برنزایتالیا ۱۹۹۰
کارلو آنچلوتی (ایتالیایی: Carlo Ancelotti‎؛ زادهٔ ۱۰ ژوئن ۱۹۵۹) بازیکن فوتبال پیشین و اهل ایتالیا و سرمربی حال حاضر فوتبال است. وی اکنون هدایت تیم اورتون در لیگ برتر انگلستان را بر عهده دارد.


فوتبال را در ۱۷ سالگی در تیم پارما آغاز کرد. در سال ۱۹۷۹ به آ.اس. رم پیوست و با این تیم یک بار قهرمان لیگ و چهار بار قهرمان جام حذفی ایتالیا شد و در آنجا بود که تبدیل به یک بازیکن ثابت شده و ملی‌پوش شد. بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۷ به عنوان کاپیتان، تیمش را در میدان رهبری می‌کرد. بلافاصله پس از آن، از ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۲ برای میلان بازی کرد. او متعلق به تیم اسطوره‌های میلان است که در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا را کسب کردند.[۱]

این سرمربی توانست در فصل ۲۰۱۳_۲۰۱۴ رئال مادرید را قهرمان سوپر کاپ اسپانیا و کوپا دل ری و جام قهرمانان اروپا کند. وی در فصل ۲۰۱۴_۲۰۱۵ علی‌رغم نایب قهرمانی رئال مادرید در لالیگا از این باشگاه اخراج شد. وی همچنین پس از مدتی با بایرن مونیخ قرارداد بست و کارش را از فصل ۲۰۱۶–۲۰۱۷ با بایرن مونیخ شروع کرد و در آن فصل با بایرن مونیخ توانست قهرمان بوندسلیگا و سوپر کاپ آلمان شود. او تنها مربی هست که ۴ لیگ از ۵ لیگ معتبر اروپا را فتح کرده‌است کارلتو با میلان قهرمان لیگ ایتالیا، با چلسی قهرمان لیگ انگلستان، با بایرن مونیخ قهرمان لیگ آلمان و با پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه گردید. همچنین تیمات تحت هدایت او سه بار در سال‌های ۲۰۰۴٬۲۰۰۷٬۲۰۱۴ فاتح لیگ قهرمانان گردیدند. از باشگاه‌هایی که آنچلوتی در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال پارما، باشگاه فوتبال رم و باشگاه فوتبال آث میلان اشاره کرد. او در دسامبر ۲۰۱۹ به باشگاه اورتون در لیگ برتر انگلیس پیوست.


آنچلوتی در مجموع ۲۶ مرتبه پیراهن تیم بزرگسالان ایتالیا را به تن کرد. پس از انجام ۷ بازی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال و تیم ملی المپیک، برای اولین مرتبه در تاریخ ۶ ژانویه ۱۹۸۱ در برابر تیم ملی فوتبال هلند به میدان رفت (۱: ۱). او در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک و جام ملت‌های اروپا در سال ۱۹۸۸ در آلمان نیز حضور داشت و نامش در فهرست اسامی بازیکنان جام جهانی ۱۹۹۰ در کشورش ایتالیا هم که این تیم به مقام سوم جهان رسید، دیده می‌شد


پس از دوران موفقیت‌آمیز بازی، آنچلوتی تصمیم گرفت به عنوان مربی کار کند. ایستگاه اول او به عنوان مربی، تیم ملی ایتالیا بود. او در آنجا بین سال‌های ۱۹۹۲ و ۱۹۹۵ به عنوان دستیار آریگو ساکی کار کرد و توانست با این تیم به فینال جام جهانی ۱۹۹۴ در آمریکا برسد. در آنجا ایتالیا در ضربات پنالتی مغلوب تیم ملی فوتبال برزیل شد.

آنچلوتی در تابستان سال ۱۹۹۵ برای اولین بار به عنوان سرمربی با رجینا در سری B قرارداد بست و در اولین سال حضورش موفق شد این تیم را راهی سری A کند. بعد از سپری شدن یک فصل در رجینا، در تابستان سال ۱۹۹۶ به پارما رفت. در اولین فصل حضور در پارما (۹۷–۱۹۹۶) به طرزی باورنکردنی این تیم را به مقام نایب قهرمانی سری A رساند. در فوریه سال ۱۹۹۹ جانشین مارچلو لیپی در یوونتوس تورین شد که در این تیم، موفقیتی در آن فصل کسب نکرده بود. آنچلوتی در یوونتوس نتوانست عنوان‌های ملی یا بین‌المللی مورد انتظار را به دست آورد. وی برای این تیم جام یوفا اینترتوتو را در سال ۱۹۹۹ به ارمغان آورد و دو بار در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱، این تیم را به نایب قهرمانی سری A رساند. وی در تابستان سال ۲۰۰۱ به دلیل عدم کسب جام قهرمانی، دوباره جایش را به مارچلو لیپی داد.







بیوگرافی کارلو آنچلوتی | فوتبالیست

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و LIDA_M
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا