خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,018
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
تری دی مکس در معماری داخلی
بنابراین نوآوری و خلاقیت در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
این نرم افزار از پلاگین هایی با قابلیت مدل سازی و طراحی برخوردار است که می توان از آن در سیستم عامل ویندوز نیز استفاده کرد.
ویژگی های بی نظیر نرم افزار تری دی مکس در ایجاد تصاویر سه بعدی واقع گرایانه و طرح ها و مدل های جذاب، سبب تمایز این نرم افزار گردیده و بسیاری از طراحان استفاده از نرم افزار تری دی مکس برای کارهای خود را به سایر نرم افزارهای موجود ترجیح می دهند؛

زیرا با توجه به کاربرد گسترده این نرم افزار در رسانه ها، صنعت، تبلیغات و سرگرمی، می توان تصاویر و انیمیشن های سه بعدی تولید کرد.
با استفاده از نرم افزار تری دی مکس می توان مدل های سه بعدی را ویرایش نموده و آن ها را توسعه داد.
اشکال هندسی موجود نرم افزار تری دی مکس و ابزار و امکانات منحصر به فرد این نرم افزار، آن را به یک نرم افزار ایده آل برای انجام مدل سازی های سه بعدی تبدیل کرده است.
وجود رندر های گوناگون در نرم افزار تری دی مکس، تهیه خروجی از فایل های موجود در برنامه را بسیار آسان کرده است.



ایده های خلاقانه و ناب با تری دی مکس :
آموزش تری دی مکس فرصت مناسبی برای ارائه ایده های خلاقانه است و می توان آن را در زمینه های هنری به کار برده و به آسانی به انجام فعالیت های هنری خود بپردازید.
با استفاده از ویرایشگرها و ابزار موجود در نرم افزار تری دی مکس می توان به مدل سازی و طراحی های اصولی پرداخت.
برای طراحی اشکال سه بعدی در تری دی مکس در ابتدا تصاویر دو بعدی ترسیم می گردند و سپس با تغییر زوایا می توان این اشیا را به تصاویر سه بعدی تبدیل نمود.


پلاگین های قدرتمند تری دی مکس :
نرم افزار تری دی مکس در زمینه طراحی صنعتی نیز کاربرد زیادی دارد و به راحتی می توانید با استفاده از امکانات و ابزارهای موجود در این نرم افزار به طراحی و مدل سازی سه بعدی بپردازید.
از دیگر مواردی که نرم افزار تری دی مکس کاربرد دارد می توان به رشته معماری، طراحی نما، طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین طراحی کابینت اشاره کرد.
در رشته معماری می توان مدل سازی های سه بعدی را با استفاده از نرم افزار تری دی مکس انجام داده و یک پیش نمایش از آن ها را به مشتری ارائه داد.


اموزش تری دی مکس

 
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,018
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
به این ترتیب می توان تغییرات مورد نیاز را قبل از اجرای پروژه بر روی طرح های مورد نظر اعمال کرد و در صورت تصویب نهایی مشتری، مدل سه بعدی طراحی شده را پیاده سازی نموده و طرح مورد نظر را اجرا کرد.
اگر رشته تحصیلی شما معماری می باشد، با بهره مندی از نکات کاربردی ارائه شده در دوره های آموزش تری دی مکس می توانید از این نرم افزار فوق العاده برای مدل سازی سه بعدی و رندر یکپارچه طرح های خود استفاده کنید.
به این ترتیب می توانید بر روی جنبه های خلاقانه پروژه تمرکز داشته باشید و از چالش های فنی و مشکلات در پروژه خود بکاهید.
تری دی مکس با دارا بودن امکانات و ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد تصاویر سه بعدی، یک نرم افزار بسیار قدرتمند و با کیفیت محسوب می شود.
***
دوره های آموزش تری دی مکس
گذراندن دوره آموزش تری دی مکس برای افراد خلاق و با مهارت ، زمینه ساز موفقیت و پیشرفت بیشتر در حیطه های مربوط به طراحی و مدل سازی سه بعدی می باشد و با استفاده از پلاگین های موجود در این نرم افزار می توانید ایده های خود را به شیوه بهتری ارائه داده و قبل از اجرایی کردن طرح ها از نظر مشتریان خود مطلع گردیده و در صورت نیاز تغییرات لازم را بر روی طرح ها ایجاد کرده و آن ها را ویرایش کنید.

شبیه سازی سه بعدی در تری دی مکس :
تولید و ساخت انیمیشن هم از دیگر موارد مهم و کاربردی نرم افزار تری دی مکس می باشد که فرصت مناسبی را برای فعالیت در این زمینه شغلی برای شما فراهم می آورد.
طراحی و مدل سازی، گرافیک حرکت و جلوه های بصری موجود در نرم افزار تری دی مکس و همچنین ویژگی متحرک سازی در نرم افزار تری دی مکس، زمینه را برای ایجاد انیمیشن و پویا سازی تصاویر فراهم آورده است و یکی از مزایای ویژه در نرم افزار تری دی مکس می باشد. شبیه سازی های سه بعدی در نرم افزار تری دی مکس بسیار قوی تر و انعطاف پذیر تر از سایر نرم افزارها می باشد و این ویژگی امکان ایجاد شبیه سازی های فیزیکی واقع گرایانه تر و دقیق تر را در مدت زمان کوتاهی فراهم آورده است.

  • آموزش تری دی مکس برای چه کسانی لازم است ؟
  • دانشجویان و علاقه‌مندان رشته‌های معماری ،
  • هنرجویان رشته های طراحی و دکوراسیون داخلی ،
  • عمران ،شهرسازی ،طراحان کابینت ،
  • علاقه‌مندان به انیمیشن سازی ،هنرهای دیجیتالی و سه‌بعدی
  • و نیز گرافیست‌ها و طراحان صنعتی

منبع: تصویرگران پویا اندیش


اموزش تری دی مکس

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا