خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Elaheh_A

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/10/20
ارسال ها
1,202
امتیاز واکنش
17,924
امتیاز
323
محل سکونت
رمان ۹۸
زمان حضور
59 روز 6 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
جشنواره بین المللی رقص استانبول
جشنواره بین المللی رقص استانبول، یکی از بزرگترین جشنواره های رقص در جهان، هر ساله تقریباً به مدت یک هفته در اواخر ماه مارس و تا اولین روزهای آوریل در شهر استانبول برگزار می شود. رقصنده هایی از ترکیه و سراسر جهان روش های جدید رقص را نشان می دهند و مهارت های خود را در کارگاه ها نمایش می دهند. در طول جشنواره که هر ساله در هتلی متفاوت برگزار می شود، کارگاه ها و آموزش ها از ساعت 11 صبح تا 8.00 بعد از ظهر برگزار می شود. پس از آن مهمانی ها شروع می شوند و می توانید تا 7.00 صبح ل.ذت ببرید.
جشنواره فیلم استانبول
جشنواره فیلم استانبول در سال 1983 با نام “روزهای سینما” آغاز شد. روزهای سینما یک رویداد هفتگی نمایش فیلم بود. جشنواره فیلم استانبول هر ساله در ماه آوریل و زیر چتر ساختار نهادی مانند بنیاد فرهنگ و هنر استانبول (İKSV) به مدت 28 سال به طور منظم برگزار می شود. نمایش فیلم های کوتاه و بلند و دوسالانه در طول جشنواره برگزار می شود. جشنواره فیلم استانبول قدیمی ترین و تأثیرگذارترین جشنواره بین المللی فیلم ترکیه است. تا به امروز، 5759 فیلم از 110 کشور نشان داده شده است و بیش از 4.2 میلیون بیننده داشته است. این جشنواره در سینماهای بزرگ بیوغلو، کادیکوی، زینکیرلیکویو، تپه بشی و نیسانتاشی نمایش دارد.
جشنواره جاز استانبول
یکی دیگر از جشنواره های بین المللی که توسط İKSV برگزار می شود، جشنواره جاز استانبول است. این جشنواره از اواخر ژوئن تا اواسط ژوئیه برگزار می شود و در این مدت شهر پر از جاز است. هزاران نفر از علاقه مندان به موسیقی جاز هر ساله در در این جشنواره شرکت می کنند و از بیش از 30 کنسرت لـ*ـذت می برند. کنسرت ها در مکان های مختلف تاریخی در استانبول مانند موزه ایاصوفیه آرینا، عمارت اسما سلطان، موزه های باستان شناسی استانبول و همچنین مکان های رویایی و حیاط برخی از بناهای برجسته شهر برگزار می شود. سازمان های جشنواره های بین المللی جاز (IJFO)، متشکل از شش جشنواره معتبر جاز در جهان مانند مونترو، آمبریا، مونترال و لندن، جشنواره جاز استانبول را یکی از جشنواره های برجسته موسیقی جاز در اروپا می دانند. قیمت بلیط بسته به رویدادها متفاوت است.
جشنواره عروسک های استانبول
جشنواره عروسکی استانبول هر سال از اواخر اکتبر تا اواسط نوامبر برگزار می شود. این جشنواره که توسط بنیاد عروسکی استانبول کاراگوز برگزار شده است علاقه مندان به عروسک گردانی از بسیاری از کشورهای جهان را گرد هم آورده است. این جشنواره علاوه بر نمایش های عروسکی، شامل نمایش فیلم و فیلم های ویدئویی و مصاحبه است. این نمایشگاه در مکان های اختصاصی بی اوغلو و بشیکتاش برگزار می شود و شرکت کنندگان از اروپا، کشورهای شرق دور، آسیا و آفریقا را شامل می شود.
جشنواره قهوه استانبول
سمینارها، رویدادها، کارگاه ها و مسابقات در جشنواره قهوه استانبول هر ساله در هفته آخر ماه سپتامبر برگزار می شود. در جشنواره ای که در پارک کوچوکچیفتلیک برگزار می شود جلسات صبح، ظهر و عصر وجود دارد. قیمت بلیط با توجه به این جلسات متفاوت است.
جشنواره بین المللی لاله استانبول
در طول جشنواره بین المللی لاله استانبول ، که تحت نظارت شهرداری کلانشهر استانبول برگزار می شود می توانید لاله ها را در سراسر شهر مشاهده کنید. این جشنواره به ویژه با رویدادهایی در برخی از مکان های خاص مانند Emirgan Grove ، Kadıköy Göztepe 60. Yil Park و Sultanahmet برگزار می شود. می توانید در باغ ها و پارک های پر از لاله گشت بزنید ، یک پیک نیک بزنید و عکس بگیرید. علاوه بر این، مسابقات بین المللی تنیس ITF و مسابقات فوتبال ساحلی بین دانشگاه ها به عنوان بخشی از جشنواره لاله ها برگزار می شود.
نمایشگاه کتاب استانبول
معرفی جشنواره های معروف استانبول
جشنواره های معروف استانبول
نمایشگاه کتاب استانبول از سال 1983 آغاز به کار کرد و توسط نمایشگاه های TÜYAP برگزار می شود. این رویداد که بزرگترین رویداد در صنعت محسوب می شود ، با تقریباً 500000 بازدیدکننده بیشترین دسترسی به خوانندگان در اروپا را دارد. صدها رویداد و امضای کتاب برگزار می شود و این نمایشگاه را به یکی از فعالیتهای فرهنگی در استانبول تبدیل کرده است. این نمایشگاه با همکاری انجمن ناشران ترکیه برگزار می شود. شما می توانید ده ها هزار کتاب پیدا کنید و با نویسندگان مورد علاقه خود ملاقات کنید تا درباره کارهایشان صحبت کنید. فعالیت های بسیاری از قبیل مصاحبه ، میزگرد ، شعر نمایش و کارگاه های آموزشی ، با حضور نویسندگان و شاعران ترک ، و همچنین نویسندگان و شاعران از سراسر جهان برگزار می شود. همچنین می توانید کتاب های قدیمی، سوابق و بسیاری از مجموعه های دیگر را که دیگر چاپ نمی شوند پیدا کنید. در طول نمایشگاه، شاتل ها از تاقسیم حرکت می کنند و شما را به درب نمایشگاه کتاب می رسانند.
منبع:سفرستان


جشنواره های معروف استانبول

 
آخرین ویرایش:

Elaheh_A

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/10/20
ارسال ها
1,202
امتیاز واکنش
17,924
امتیاز
323
محل سکونت
رمان ۹۸
زمان حضور
59 روز 6 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع


جشنواره های معروف استانبول

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا