خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~BAHAR.SH~

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
13/10/20
ارسال ها
1,156
امتیاز واکنش
33,669
امتیاز
418
محل سکونت
...
زمان حضور
151 روز 7 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
بلیط هواپیما به استرالیا برای دیدن یک دنیا خاطره کارتونی و فیلمی

احتمالاً همه دیزنی را می‌شناسند یا تعریفش را شنیده‌اند. خوب اگر دیزنی لند را هم نشناسند والت دیزنی را که دیگر می‌شناسد. کمپانی والت دیزنی را می‌گویم، اگر هم کمپانی والت دیزنی را نشناسند، قطعاً دیگر با میکی‌ماوس کلی خاطره دارند و آن را خوب می‌شناسند، خوب حالا این شد یک‌چیزی. از وقتی شخصیت‌های شرکت دیزنی محبوب شدند، این شرکت تصمیم گرفت یک پارک درست کند و همه شخصیت‌های کارتونی خود را یکجا جمع کند. پارکی برای اینکه مردمی که کارتون‌ها را می‌دیدند، دلشان می‌رفت و شخصیت‌ها را دوست داشتند آن‌ها را از نزدیک ببینند و از ته دل ذوق کنند. این‌طوری مردم به آرزویشان می‌رسیدند و صاحبان کمپانی والت دیزنی که الآن دیگر پارک دیزنی را تأسیس کرده‌اند هم به آرزویشان برساند، آرزوی مؤسسین دیزنی این بود که شخصیت‌ها هر چه بیشتر محبوب شوند و بخشی از هزینه‌ها جبران شود و درآمدزایی کند.

همه به آرزویشان رسیدند و این کمپانی محبوب، محبوب‌تر شد و مردم هم ایام خوشی را در کنار خانواده در این پارک گذراندند و کلی حالشان خوب شد.




وارنر برادرز و والت دیزنی


اما کمپانی والت دیزنی تنها کمپانی محبوب و پرتلاش نبود و همه مردم با یک کمپانی قدیمی دیگر هم کلی خاطره دارند. احتمالاً دیگر متوجه شدید کدام کمپانی و کدام خاطره و کدام کارتون‌ها را میگویم، میکی و مینی ماوس درست است قدیمی هستند اما تنها شخصیت‌های کارتونی محبوب نیستند، باگزبانی و لولابانی هم جایگاه خودشان را دارند. البته لولا بعده‌ها اضافه شد و در والت دیزنی نقش مینی ماوس به‌عنوان همسر نقش اصلی قوی‌تر از لولا در کارتون‌های وارنر برادرز بود، اصلاً مینی ماوس انگار بیشتر اهل خانواده بود اما باگزبانی یک گریزپای یکجا بند نشو بود.

القصه، پارک وارنر برادرز هم ساخته شد و دوست داران باگزبانی، دافی داک، اسکوبی دو و شگی، آستین پاورز و بتمن هم با یک ذوق وصف‌ناپذیر آمدند تا شخصیت‌های موردعلاقه‌شان را ببینند.



پارک وارنر برادرز در گلدکست استرالیا

یک زمین ۱۶۸ هکتاری در کنار استودیو رودشو ساخته شد. ساخت این پارک ۱۶ ماه تمام وقت برد و بازگشایی آن در سال ۱۹۹۱ به‌صورت رسمی انجام شد. یک سال بعد یک قسمت با تم بتمن را به آن اضافه کردند. اولین ترن هوایی را هم در سال ۱۹۹۵ با تم سریال (Lethal Weapon) به این مجموعه اضافه کردند. در سال 2002 یک قسمت با هزینه بسیار زیاد قسمت غرب وحشی به آن اضافه شد. در سال 2008 یک سقف عظیم روی خیابان اصلی این پارک به آن اضافه کردند تا چیزی از دیزنی لند توکیو کم نداشته باشد. در سال 2012 قسمت بتمن آن بازسازی شد و همین‌طور کم‌کم بزرگ و مجهز شد تا به شکل امروزی آن در بیاید. اسم جالب آن هم که انصافاً برازنده آن است از روز اول دنیای فیلم برادران وارنر بوده و هست.


شهربازی

خوب قطعاً این پارک نباید چیزی از دیزنی لند کم داشته باشد، پس شهربازی به آن اضافه شد. یک ترن باحال به اسم (ارخام اَسایلِم) (Arkham Asylum) که کاری می‌کند که مغز شما قفل کند و فقط فریاد بکشید. کل مسیر آن 85 متر است که 32 متر هم ارتفاع دارد، واقعاً از این ترن نمی‌شود گذشت آن هم در این پارک بسیار زیبا. این تجربه خرید بلیط هواپیما به استرالیا است، یعنی جایی که غیر از این پارک هم در صنعت گردشگری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.


قسمت بازی‌های کودکانه

این قسمت نه‌تنها موردعلاقه بچه‌هاست، بلکه بزرگ‌ترها هم از بودن در چنین فضایی کلی کیف می‌کنند و حالشان خوب می‌شود، اصلاً کودکی کردن بزرگ و کوچک نمی‌شناسد. چرا این‌طور است؟ چون همه شخصیت‌های کارتونی در این قسمت جمع هستند و آدم اگر کاری هم نکند و آنجا راست‌راست راه برود هم باز کلی حالش خوب می‌شود. فضایش بسیار جادویی و لـ*ـذت‌بخش است.


قسمت سرگرمی‌های خانوادگی


یک نفر هست که وقتی شما سراغ او می‌روید و به او ابراز علاقه می‌کنید بتمن حالش بد می‌شود و از حسادت می‌ترکد، آن هم سوپرمن است که در این قسمت می‌توانید او را ببینید. سینما چهاربعدی‌اش هم فوق‌العاده است. از عکاسی بچه‌ها با لباس شاهزاده‌ها هم ساده نگذرید چون تا برای سال‌ها خاطره می‌شود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به استرالیا آن هم بهترین قیمتش را دارید سفرستان برای شما اوقات خوبی را در دنیای فیلم برادران وارنر آرزو می‌کند.


منبع: گردشگری سفرستان


بلیط هواپیما برای دیدن یک دنیا خاطره کارتونی و فیلمی | استرالیا

 
  • تشکر
Reactions: Leila_r
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا