خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,310
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فروردین
حضرت ذوالكفل (ع)
ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصی صبور و بردبار باشيد به ديگران وعده‌های زيادی می‌دهيد مراقب باشيد كه به آنها عمل كنيد. اگر وكيل يا قاضی هستيد با مردم به عدالت رفتار كنيد و حق مظلوم را از ظالم بگيريد‌ كاری را كه قصد انجام آن را دارید، در آن موفق خواهيد شد. يك شخص بدخواه در پی اغفال شماست، مراقب او باشيد . چيزی را كه منتظرش هستيد اتفاق خواهد افتاد.
اردیبهشت
حضرت لوط (ع)

ای صاحب فال در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شويد و با مردمی بد کردار و ناشایست سر و كار پيدا ميكنيد و به رنج و زحمت می‌افتيد. بايد با دیگران با احتياط رفتار كنيد تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشكل کنند. در طالع شما سفری ديده می‌شود كه اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.
خرداد
حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده‌ای ، صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و خدای مهربان گره از مشکلات شما باز کند. با همگان خوش‌رفتار باش. به مراد خود خواهی‌رسید ان‌شاء‌الله.
تیر
حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! نیّتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله.
مرداد
حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! مدتی در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.
شهریور
حضرت موسی (ع)

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای ، غم مخور که به مرادت خواهی رسید؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود اما به زودی ستاره‌ی سرنوشت تو به خواهد درخشید و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی بست، عهد شکن مباش و بر عهد و پیمان خود استوار بمان.


فال هفتگی انبیا، 6 تا 12 اسفند

 
  • عجیب
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~ و LIDA_M

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,310
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
مهر
حضرت اسماعیل (ع)
ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی و مردم را از خودت خوشنود ساز. به تو از کسی فایده رسد. شخصی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید. با توکل بر خدا و تلاش و کوشش خودت به مراد دل برسی ان‌شاءالله.
آبان
حضرت ذوالقرنین (ع)

ای صاحب فال شما فردی کوشا بااراده هستيد، اگر از اين استعداد استفاده كنيد موفق و کامیاب می‌شوید. ممکن است در زندگی با خطرهایی مواجه شويد که با تدبیر می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید. كارهای سخت برای شما آسان می‌شود آنچه را كه خواستار آن هستید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد.
آذر
حضرت یوشع (ع)

ای صاحب فال در زندگی در موقعيت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سركش و مکار سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی كنيد. اگر كاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهيد، از شكست در آن هراس نداشته‌باشيد. اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما خواهدبود
دی
حضرت شیث (ع)

ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی
بهمن
حضرت سلیمان (ع)

ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده‌ای و یا آرزویی داری و باید راه‌کاری تازه پیدا کنی که از غم نجات یابی ان‌شاءالله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می‌بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن. از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، به خدا توکل داشته باش تا ان‌شاء‌الله حاجتت روا شود.
اسفند
حضرت لقمان (ع)

ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصی متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلی هستيد خير است و حكمتی در آن می‌باشد. چيزی را كه از دست داده‌ايد دوباره به دست خواهیدآورد. از مشكلی كه داريد رها خواهید شد‌، بايد به خداوند توكل و توسل كنيد. چشمتان نبايد به دنبال مال مردم باشد. در ضمن كينه‌توزی نكنيد تا سلامت باشيد و آرامش داشته باشید. اگر كسی به شما بدی كرده است، او را ببخشيد که از اين راه به عزت خواهید رسید.


فال هفتگی انبیا، 6 تا 12 اسفند

 
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا