خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در چهار بازی اخیر خود در حالی به پیروزی رسیده‌اند که هر 5 روز یک بار بازی داشته اند. این مساله نه تنها کیفیت کار پرسپولیس را پایین نیاورده است که با تدابیر کادر فنی و تلاش و تمرکز بازیکنان به بهبود روند نتیجه گیری انجامید و این در حالی است که پیش از این در این ارتباط هجمه‌هایی به پرسپولیس وارد شده بود و اکنون عدم صحت ان‌ادعاها برای طرفدراران فوتبال مشخص شده است. فاصله کم مسابقات البته فشار مضاعفی را به بازیکنان وارد می‌کند ولی این سخن که پرسپولیس مرد روزهای سخت است همچنان در مورد پرسپولیس و مدعی اول قهرمانی مصداق دارد.
پرسپولیس، از یازدهم بهمن تا 26 بهمن در طول 16 روز 12 امتیاز کامل را از 4 مسابقه خود به دست آورد تا اکنون در آستانه آخرین بازی خود در نیم فصل ابتدایی، در فاصله یک امتیازی، قهرمانی نیم فصل قرار بگیرد.
شاگردان یحیی گل محمدی تنها تیمی هستند که در این فصل مسابقات به 4 پیروزی پیاپی در لیگ دست پیدا کرده‌اند.
در نگاه به 5 بازی آخر تیم‌ها نیز، پرسپولیس و سپاهان به 4 پیروزی و یک شکست دست پیدا کرده‌اند و همپای یکدیگر بهتر از سایر تیم‌ها نشان داده اند.
پرسپولیس در چنین شرایطی به استقبال بازی مهم خود برابر گل گهر سیرجان می‌رود. پیروزی در این بازی با توجه به انجام آن در خانه حریف دشواری‌های خاص خود را دارد. گل گهر با وجود بازی در خانه، یک روز زمان بیشتر هم برای آماده‌سازی خود داشته است. دو پیروزی در سه بازی آخر هم گویای آمادگی خوب این تیم است. عوامل انگیزشی هر یک از دو تیم نیاز به توضیح ندارد. برای پرسپولیس، قبل از هر چیز امتیازات این مسابقه، متضمن بازگشت به صدر جدول و قرار گرفتن در آن‌، برای شروع نیم فصل دوم است.
15 امتیاز در 5 بازی و ظرف 21 روز نیز اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. این اتفاق، پرسپولیس را به تنها تیم با میانگین دو امتیاز برای هر بازی تبدیل می‌کند، البته فعلا برای رفتن به استقبال این مسایل زود است.
پرسپولیس تا به این‌جا با 8 گل خورده و 8 بازی بدون دریافت گل، بهترین عملکرد دفاعی و حدنصاب بیشترین کلین شیت را هم در اختیار دارد و حامد لک نیز از این جهت سرآمد دروازه‌بان‌های لیگ است.
منبع:رسانه رسمی پرسپولیس


سرخپوشان ایران جدیدا به پیروزی رسیده‌اند.

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: *RoRo* و حسن رشتبری
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا