خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,974
امتیاز واکنش
11,378
امتیاز
328
زمان حضور
47 روز 20 ساعت 20 دقیقه
Eclipse
یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) است که در برنامه نویسی کامپیوتر استفاده می شود. Eclipse PHP Developer Tools شامل یک فضای کاری پایه و یک سیستم افزونه قابل توسعه برای سفارشی سازی محیط است.اکلیپس Eclipse یکی از محبوب ترین IDE ها و ابزارهای برنامه ‌نویسی به زبان جاوا محسوب می شود، علاوه بر این اکلیپس قابلیت پشتیبانی از زبان های دیگری مانند C، C++، C#، PHP، ABAP و غیره را نیز دارد.

ویژگی های کلیدی :

کیت نرم افزاری توسعه دهنده (SDK) در اکلیپس نقش کلیدی در نوآوری و توسعه راه حل های جدید دارد و به صورت منبع باز در دسترس برنامه نویسان قرار گرفته است.
این ابزار برای ساخت IDE های دسکتاپ، وب و کلاد مورد استفاده قرار می گیرد و افزونه های زیادی را برای توسعه دهندگان به ارمغان آورده است.
مزیت هایی نظیر چک کردن Syntax (نحو یا سینتکس در برنامه نویسی کامپیوتری یعنی قوانینی که ساختار نمادها، علایم نگارشی و کلمات یک زبان برنامه نویسی را کنترل و مدیریت می‌کنند.)، پالایش، تکمیل کدها، اشکال زدایی ارورها و پلتفرم کاربری قدرتمند در اکلیپس مشاهده می شود.
امکان ترکیب این ابزار با فریم ورک های دیگر نظیر TestNG و JUnit وجود دارد.

GitKraken
ابزار GitKraken یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) است که در پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس و Mac پشتیبانی می شود. میلیون ها برنامه نویس از GitKraken به همراه ابزارهای دیگر نظیر GitHub و GitLab برای مدیریت سورس کنترل استفاده کرده اند. طبق نظرسنجی ابزار GitKraken برای ۴ سال متوالی به عنوان محبوب ترین ابزار رابط کاربری گرافیکی انتخاب شده است.

ویژگی های کلیدی :

با کتابخانه های عمومی و خصوصی سازگار است.
یا کتابخانه های محلی، دارای هاست اختصاصی و کتابخانه های دارای هاست ابری، سازگاری دارد.
با سرویس های GitHub Enterprise, GitLab Self-Managed, Bitbucket Server, Azure DevOps قابل ادغام است.
با ابزارهای نرم افزاری Jira Issues, GitHub Issues, GitLab Issues, Trello, GitKraken Boards یکپارچه سازی شده و توسعه می یابد.

DreamWeaver
یکی دیگر از بهترین ابزارهای برنامه نویسی Adobe DreamWeaver نام دارد که برای ویرایش و توسعه وب‌سایت های ساده مورد استفاده برنامه نویسان قرار می گیرد، علاوه بر این از زبان های نشانه گذاری مانند CSS ،XML ،HTML و جاوا اسکریپت نیز پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی :

این نرم افزار علاوه بر اجرا در ویندوز و لینوکس از دستگاه های iOS نیز پشتیبانی می کند.
قابلیت پیش نمایش در نسخه دریم ویور CS6 به گونه ای است که کاربران قادرند نمونه ای از صفحات وب‌سایت را در دستگاه های مختلف مشاهده کنند.
در نسخه های جدید این نرم افزار امکان توسعه صفحات وب Responsive نیز وجود دارد.
ورژن دیگری از این برنامه به نام DreamWeaver CC نیز وجود دارد که قابلیت هایی نظیر تکمیل کدها، بازرسی کدها و چک کردن Syntax نیز در آن تعبیه شده است.

ویژگی‌های کلیدی :

امکان اشکال زدایی و دیباگ کردن
امکان قرار دادن کد های از قبل نوشته شده
امکان ویرایش کدهای اپلیکیشن
این ide از سرعت بالایی برخوردار است.
این ابزار منبع باز و رایگان است.
سخن پایانی
در نتیجه، ابزارهای برنامه نویسی باعث تسهیل و بهبود فرآیند توسعه نرم افزار می‌شوند. آن‌ها به برنامه نویسان کمک می‌کنند تا کدهای پیچیده را به صورت ساده‌تر و قابل فهم تر بنویسند و از اشتباهات رایج در برنامه نویسی جلوگیری کنند. همچنین، ابزارهای برنامه نویسی قابل تغییر و سفارشی سازی هستند، به طوری که بر اساس نیاز های خاص گروه یا شخص مورد استفاده قرار گیرند. با استفاده از این ابزار ها، زمان و هزینه های مورد نظر در فرآیند تولید نرم افزار کاسته می شود.

منبع: نابغه‌ساز


بهترین ابزارهای برنامه نویسی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا