خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
TurboTax Tax Return App

بیشتر کاربران با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص، مالیات خود را پرداخت می‌کنند. ولی کسانی که پرداخت‌های ساده و کمی دارند می‌توانند با یک اپ موبایل کار خود را راه بیندازند. برنامه TurboTax Tax Return با رابط کاربری زیبا و پشتیبانی از فرم‌های مختلف مالیات یکی از بهترین‌ها در این زمینه است.

Adobe Lightroom

Adobe Lightroom یک اپلیکیشن قدرتمند برای ادیت عکس است که دارای بسیاری از ویژگی‌های نسخه دسکتاپ اصلی یعنی Lightroom است. از امکانات این برنامه می‌توان به کاهش نویز، تصحیح لنز و اسلایدهای پیشرفته رنگ و نورپردازی اشاره کرد. همچنین تمامی ادیت‌ها را می‌توان با نسخه دسکتاپ هم سینک کرد. لایت روم بهترین نرم افزار ادیت عکس اندروید به شمار می‌آید.

Flickr

نسخه موبایل فلیکر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این برنامه برخلاف اینستاگرام بیشتر بر هنر عکاسی متمرکز است و نه تصاویر سلفی. با رابط کاربری جذاب و ابزارهای گسترده ویرایش تصویر و ویدیو و همچنین قابلیت بک‌آپ گیری از تصاویر گوشی، این برنامه یکی از نامزدهای بهترین اپلیکیشن عکاسی است.


Google Photos

Google Photos می‌تواند چهره‌ها را حتی با گذشت چندین سال از عمر افراد تشخیص دهد؛ این برنامه قابلیت تشخیص حیوانات، اشیا و مکان‌ها را نیز دارد. همچنین می‌توانید تصاویر یک محل یا تاریخ خاصی را جستجو کنید. ابزارهای ادیت عکس، دیجیتالی کردن تصاویر چاپ شده و فضای نامحدود ابری نیز از دیگر امکانات آن است.

اینستاگرام

شکی نیست که اینستاگرام جزو بهترین نرم افزار های گوشی 2019 است. انگار همین دیروز بود که اینستاگرام امکان آپلود ویدیو و سپس پیام خصوصی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. اینستاگرام امروزه با قابلیت‌های پیشرفته ویرایش عکس که آن را هم سطح فتوشاپ قرار داده و در نهایت بخش استوری که محبوبیت آن با اسنپ چت قابل مقایسه نیست به عنوان یکی از نامزدهای بهترین نرم افزار دوربین اندروید به شمار می‌آید.

PicsArt Photo Studio

پیکس‌آرت با فراهم کردن تعداد زیادی افکت مختلف، امکان کنترل و مدیریت بر لایه‌های تصاویر، قابلیت نوشتن و کشیدن بر روی تصاویر می‌تواند به راحتی با فتوشاپ رقابت کند و بدون شک یکی از نامردهای بهترین نرم افزار ادیت عکس اندروید و همچنین بهترین نرم افزار دوربین اندروید است.

دانلود برنامه PicsArt Photo Studio برای اندروید

اسنپ اسپید


اگر می‌خواهید به نسبت اینستاگرام کنترل بیشتری روی تصاویر داشته باشید، اپلیکیشن اسنپ اسپید گوگل را امتحان کنید. این برنامه ترکیبی از یک برنامه ویرایش تصویر و اخطار است. شما می‌توانید میزان و درجه تاثیر هر افکت و فیلتری را به دلخواه خود مشخص کنید.


100 اپلیکیشن برتر اندروید در سال 2019 را بشناسید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا