خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۲۱ – WPS Office + PDF

نرم افزاری قدرتمند برای کسانی می باشد که به دنبال تجربه جدید در استفاده از برنامه های آفیس در گوشی همراه اندرویدی خود هستند. این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و با پشتیبانی کامل از زبان فارسی امکان نمایش و ویرایش فرمت های DOC/DOCX/TXT/XLS/XLSX/PPT/PPTX و فرمت PDF را می دهد.

۲۲ – Open Signal

امکان یافتن پوشش و سیگنال شبکه های مختلف مانند ۳g,4g,wifi و … را به شما می دهد و با یافتن بهترین سینگال در اطرافتان، بتوانید سرعت دریافت آن را افزایش دهید و به این ترتیب با سرعت بیشتری از اینترنت استفاده کنید.

۲۳ – Bluecoins- Finance And Budget

نرم افزاری برای مدیریت حساب های شخصی می باشد که با استفاده از آن می توانید کنترل کاملی بر روی دخل و خرج هایتان داشته باشید. این نرم افزار امکان ثبت تمام تراکنش ها در طول روز، یادآوری کردن موعد قبض ها،کنترل و نظارت بر روی امور مالی شخصی، برنامه ریزی برای بودجه های شخصی و … را به شما می دهد.

۲۴ – GO Weather Forecast

همان طور که از نامش پیداست محصولی از کمپانی قدرتمند Dev بوده و از بهترین برنامه ها برای پیش بینی وضعیت آب و هوای بیش از ۱۰ هزار منطقه مختلف در دنیا می باشد که توسط آن می توانید از وضعیت آب و هوایی منطقه تا ۱۰ روز آینده با خبر باشید. این برنامه دارای امکانات متعدد بوده و ظاهری زیبا داراست.

۲۵ – busuu

برنامه جدید و حرفه ای busuu Fast Language Learning را استودیو برنامه سازی busuu Limited برای سیستم عامل اندروید طراحی و در گوگل پلی منتشر کرده است که تا به حال بیش از ۵۰ میلیون نصب کننده داشت و توانسته امتیاز ۴٫۳ را از ۵٫۰ به خود اختصاص دهد. با این برنامه خواهید توانست تا بدون هزینه کردن ۱۱ زبان خارجی را مانند زبان مادری آموزش دیده و در مکان های مورد نیاز استفاده کنید.


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۲۶ – Panorama 360


عکس های پانوراما یا ۳۶۰ درجه، به تصاویری اطلاق می شود که در آن شاهد یک محیط ۳۶۰ درجه خواهید بود که تمام ابعاد در این تصویر قابل مشاهده خواهد بود. در این تصاویر، عکاس از تمام محیط ۳۶۰ درجه خود عکاسی می کند و یک عکس با طول بسیار بالا را ایجاد می کند که با زوم کردن بر روی آن و دراگ کردن بر روی آن، می توانید تمام محیطی که در اطراف عکاس وجود داشته است را مشاهده کنید. اگر شما هم به گرفتن عکس های پانوراما علاقه مند شدید، پیشنهاد می کنیم از Panorama 360 استفاده کنید.

۲۷ – Power Clean

یک ابزار کوچک، سریع و کامل برای گوشی های اندرویدی می باشد که با استفاده از آن امکان افزایش سرعت و پاکسازی گوشی را خواهید داشت. این برنامه قابلیت افزایش سرعت رم، بهینه سازی دستگاه، مدیریت برنامه ها، قفل برنامه و حفظ امنیت را نیز دارا است. با استفاده از این برنامه شما می توانید فضای خالی بیشتری را آزاد کنید، رم را افزایش سرعت دهید، امنیت خودتان را تامین کنید، برنامه های غیر لازم را حذف یا غیر فعال کنید، برنامه ها را قفل کنید و دستگاه خود را به صورتی در بیاورید که تصور شود، همین الان آن را خریده اید!

۲۸ – Slideshow Maker

یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ساخت اسلایدشو برای گوشی های اندرویدی می باشد که موفق به کسب امتیازات بسیاری بالایی در سایت پلی استور شده است. این برنامه علاوه بر امکان ساخت اسلایدشو همچنین قابلیت ویرایش و زیباسازی تصاویر را نیز به کاربران می دهد.

۲۹ – Google Drive
یکی از بهترین و برترین سرویس های کمپانی گوگل است که مدتی است شاهد ساخت کلاینت مخصوص اندرویدی این سرویس بی نظیر نیز هستیم . توسط این سرویس یک فضای ابری کاملا اختصاصی برای نگه داری و آپلود و دانلود انواع فایل های مورد نظرتان دقیقا همانند سرویس Dropbox به شما تعلق می گیرد که توسط کلاینت اندرویدی این نرم افزار می توانید به راحتی فایل های خود را بر روی فضای شخصی تان مدیریت کنید .

۳۰ – Duolingo

برنامه Duolingo یک برنامه آموزشی می باشد که شما با استفاده از این برنامه می توانید زبان های دیگر را بصورت کامل یاد بگیرید. با Duolingo یک معلم خصوصی برای یادگیری ۱۰ زبان مختلف جهان را داشته باشید. این برنامه در گوگل پلی در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ مقام بهترین برنامه آموزش زبان را بدست آورد. Duolingo در سطح های مختلفی تعریف شده است که شما می توانید از سطح پایین کم کم به سطح های بالاتر برسید و بهتر و بهتر زبان را یاد بگیرید.


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا