خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱ – Telegram

تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که - در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم! در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا بی نهایت نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱+ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.


۲ – MX Player


یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با کیفیت فول اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد! ویدئوپلیرهای مختلفی برای اندروید عرضه شده است که تقریبا همه ان ها در سایت معرفی شده و در این میان ام اکس پلیر توانسته نظر کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب کند و کاربران بیشتر شیفته کیفیت بالای ساخت این ویدئوپلیر شده اند چرا که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد! اگر به دنیال کامل ترین، ساده ترین و در عین حال حرفه ای ترین ویدئوپلیر اندرویدی هستید تحت هیچ شرایطی MX Player Pro را از دست ندهید!


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۳ – SwiftKey Keyboard

یکی از بهترین، محبوب ترین و زیباترین کیبوردهای موجود در مارکت گوگل پلی برای تبلت ها و گوشی های اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده تا به امروز حدود ۵۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از گوگل پلی دریافت شده است و نسبت به کیبوردهای رایگان و پولی دیگر در رده ی اول قرار دارد! این کیبورد با پشتیبانی خود از همه ی زبان های دنیا از جمله زبان شیرین فارسی و امکانات بی نظیر خود توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند! اگر دوست دارید سرعت تایپ خود را بالا ببرید و تجربه ی یک تایپ سریع را داشته باشید کیبورد SwiftKey Keyboar قطعا بهترین گزینه خواهد بود چرا که اندازه دکمه ها، فاصله از یکدیگر، سایز نوشته ها و … تماماً به صورت استاندارد طراحی شده است و خود با سایز صفحه نمایش شما تنظیم می شود و سرعت تایپ شما را تا حد قابل چشمگیری افزایش می دهد.

۴ – Perfect365: One-Tap Makeover

یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از پنجاه میلیون دریافت از گوگل پلی در زمینه روتوش و ترمیم عکس ها مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که توسط گروه برنامه نویسی ArcSoft توسعه و طراحی گردیده است و با استفاده از آن قادر خواهید بود در محیطی ساده و کلاسیک در سریع ترین زمان ممکن و به صورت حرفه ای لک های موجود در چهره را حذف نمایید و با ابزارهایی کاربردی که در اختیار دارید تنها با چند لمس ساده چهره ی خودتان را زیباتر سازید! اگر به دنبال برنامه ای هستید که با آن بتوانید عکس های خودتان را بهبود ببخشید پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن فوق العاده ی Perfect365 می باشد. شما قادر هستید که بر اساس سليقه، مد روز و يا قالب های آماده عکس هایتان را ويرايش و آرايش نمایید و در نهایت عکس ویرایش شده را با یک کلیک در گالری خودتان ذخیره کرده و آن را به اشتراک بگذارید.


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵ – PicsArt – Photo Studio


کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر (Photo Editor) برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از ۷۰ میلیون بار و با دارا بودن امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ در پلی استور محبوب ترین فوتو ادیتور به شمار می رود که با نصب ان برروی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. اپلیکیشن فوق تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیار قرار می دهد و می توان ان را قدرتمندترین نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید نام برد! شما این امکان را در اختیار دارید تا از میان ده ها افکت فوق العاده در دسته بندی های منحصر به فرد به صورت دلخواه برروی عکس هایتان اعمال کنید و رنگ و رویی تازه را به عکس هایتان ببخشید! نکته قابل توجه این نرم افزار دانلود +۵۰۰ میلیونی ان از مارکت گوگل است که مطمئنا نظر هر کاربر اندرویدی را جلب می کند تا ان را امتحان نماید و به ظمت ان پی ببرد!

۶ – Call Recorder – ACR Pro


یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و رایگان برای ضبط تماس های تلفنی ورودی و خروجی مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان می توانید به صورت خودکار تماس های خودتان را ذخیره نمایید! با این برنامه مهم نیست که تماس گیرنده شما باشید یا شخصی دیگری، شما می توانید تمامی تماس هایی که می گیرید و تماس هایی که دریافت می کنید را ضبط نمایید و در حافظه ی دستگاه اندرویدی خودتان ذخیره کنید! اپلیکیشن فوق دارای رابط کاربری عالی و طراحی بسیار زیبا و کاربرپسندی است و امکان شخصی سازی بسیاری از تنظیمات را نیز به کاربر می دهد تا تجربه ی بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ضبط مکالمات را در گوشی خود به ارمغان بیاورد.


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۷ – GO Keyboard

محبوب ترین و بهترین برنامه ی کیبورد در مارکت اندروید می باشد که از بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند و در میان کاربران ایرانی نیز بعنوان بهترین کیبورد یاد می شود. با امکانات و قابلیت های کیبورد GO قطعا قید کیبورد خسته کننده ی گوشی خود را زده و به جمع میلیونی GO Keyboard می پیوندید ! شاید باورش برایتان سخت باشید که این صفحه کلید تا به این لحظه بیش از ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان فقط از گوگل پلی دریافت شده است! می دانیم که انتظار شما از یک کیبورد کامل دارای بودن ویژگی هایی چون تشخیص کلمه، تم های شیک با امکان انتخاب، امکان نوشتن به صورت سوایپ، دم دست بودن اعداد برای تایپ و امکان شخصی سازی می باشد و در این میان کیبورد های خوبی چون سوئیف وجود دارند که کیبورد فوق العاده ی GO نیز دست کمی از ان ندارد! با این کیبورد میتوانید در محیطی ساده به تایپ متن بپردازید و از میان هزاران تم رایگان دانلود و برروی استایل کیبورد قرار دهید.


۸ – WhatsApp Messenger

واتس اپ مسنجر یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل ها اعم از اندروید، آی او اس و ویندوز فون است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم، با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال های ۲G، ۳G، ۴G، EDGE و یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید، منظور از رایگان این است که تنها شما هزینه اینترنت را برای چت با دوستان پرداخت می کنید و از شارژ پولی سیمکارت شما هزینه ای کاسته نمی شود! انواع قابلیت های مختلف در مسنجر واتس اپ برای ارتباط شما با مخاطبینتان در سراسر جهان فراهم شده است و شما می توانید به صورت نامحدود (بدون محدودیت) به صورت تمام وقت از ان ها استفاده کنید. با واتس اپ میتوانید به طور رایگان با دیگران تماس تلفنی نیز داشته باشید یا برایشان پیام بفرستید، حتی اگر آن ها در کشور دیگری زندگی کنند! همانطور که گفته شد تنها هزینه ای که باید بپردازید پهنای باند اینترنتی است که از آن استفاده می کنید! مسنجر واتس اپ تا به امروز محبوب ترین مسنجر جهانی است که میلیاردها نفر از سراسر جهان را به سمت خودش کشانده است!


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۹ – Dolphin – Best Web Browser


یکی از محبوب ترین، پرطرفدارترین و پردانلودترین مرورگرهای وب اندروید می باشد که تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از مارکت اندروید دریافت شده است! این مرورگر ساده، صفحات وب را با سرعت بالا و به زیباترین شکل ممکن به نمایش می گذارد و تجربه ی یک وبگردی جذاب را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد! همانطور که از اسم برنامه نیز مشخص است این مرورگر در گوگل پلی توانسته لقب بهترین مرورگر اندروید را از ان خودش نماید به گونه ای که با ان قادر خواهید بود صفحات وب را با سرعتی بسیار بالا بارگزاری کنید، ویژگی های برنامه چون مسدود کننده تبلیغات اینترنتی مزاحم، پشتیبانی کامل از صفحات وب اچ تی ام ال ۵، پشتیبانی کامل از ادوبی فلش پلیر، امکان وبگردی به صورت مخفی، دانلودمنیجر عالی برای دریافت بدون مشکل فایل ها، دارا بودن پلاگین های مختلف و کاربردی، پشتیبانی از Gestures و غیره بدون شک شما را از داشتن یک مرورگر کامل و بی نقص بی نیاز می سازد. این مرورگر وب برروی همه گوشی ها و تبلت های با صفحه نمایش بزرگ و کوچک بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا می شود و می توانید از تمامی قابلیت هایش به رایگان بهره ببرید.


۱۰ – CM Browser – Adblock Download


یک مرورگر فوق العاده زیبا و کلاسیک با محیطی کاربری بسیار تمیز از گروه برنامه نویسی Cheetah Mobile Incorporation خالق اپلیکیشن معروف Clean Master مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که تنها با دارا بودن حجمی معادل ۳ مگابایت بهترین مرورگر اندرویدی را در دستگاه شما به ارمغان می آورد! بله این مرورگر کم حجم با بارگزاری بسیار سریع و فوق العاده ی سایت ها، نمایش تمامی وبلاگ ها و وبسایت ها در زیباترین شکل ممکن و دارا بودن یک آنتی ویروس اختصاصی فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی شما در اینترنت تجربه ی بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار مرورگر را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان خواهد آورد!


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۱ – Nova Launcher


یکی از زیباترین، حرفه ای ترین و قدیمی ترین لانچرهای اندرویدی است که استودیوی TeslaCoil Software چند سالی است که به صورت حرفه ای برروی آن کار میکند،که یکی از برترین و بهترین لانچرها به شمار می رود و محبوبیت آن را می توان به امکان شخصی سازی واقعا بالای آن نسبت داد! با نصب این لانچر برروی دستگاه اندرویدی خود می تواند بهترین جایگزین صفحه ی خانگی را به اسمارت فون خود هدیه دهید! این لانچر فوق العاده، امکان شخصی سازی اینترفیس گوشی را به شما خواهد داد و قادر خواهید بود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در همه بخش ها اعمال کنید. به طور کلی اگر از افرادی هستید که از اینترفیس تکراری دستگاهتان خسته شده اید و به تنوع نیاز دارید و به دنیال یکی از شیک ترین و پرامکانات ترین لانچرهای اندرویدی می گردید همین الان بدون درنگ به سمت نسخه پرایم Nova Launcher که برای دانلود قرار داده شده بروید چرا که تحت هیچ شرایطی از دانلود خود پشیمان نخواهید شد و این لانچر نظر شما را به خودش جلب خواهد نمود.


۱۲ – Pho.to Lab PRO


اگر بخواهیم یکی از قدرتمندترین، پرطرفدارترین و بهترین برنامه ویرایش افکت گذاری عکس را برای سیستم عامل اندروید معرفی کنیم که با دارا بودن امکانات بی نظیر شما را متعجب سازد بدون شک اپلیکیشن Pho.to Lab PRO این شایستگی را دارد که از آن به عنوان قدرتمندترین برنامه ی ویرایش تصویر یاد شود! این نرم افزار با در اختیار قرار دادن یک آزمایشگاه عکس شگفت انگیز شما را قادر می سازد که عکس هایی خلاق را ایجاد کنید و از میان صدها افکت، فریم و استایل به دلخواه برروی عکس هایتان اعمال کنید. دوست دارید عکس های خود و یا دوستانتان را به کاریکاتور تبدیل کنید؟! آیا مایلید که عکس انسان را به حیوانات مختلف مونتاژ بزنید !؟ آیا می خواهید کارت پستال های کم نظیر و فوق العاده زیبا و حرفه ای را بدون هیچ دانش خاصی طراحی کنید و برای دوستانتان بفرستید !؟ بله، پس اپلیکیشن Pho.to Lab مخصوص شما طراحی شده است که با داشتن آن بتوانید تجربه ی بهترین فوتو ادیتور را در اندرویدفون خود تجربه کنید!


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۳ – AirDroid


حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی را از طریق رایانه ی شخصیتان مدیریت کنید! نرم افزارهای مختلفی برای سیستم عامل اندروید وجود دارند که بتوانید با استفاده از آن ها گوشی خود را مدیریت کنید ؛ امروز قصد معرفی یکی از بهترین، قدرتمندترین و کامل ترین نرم افزارهای مدیریت اندروید از طریق اتصال اینترنت با نام AirDroid را داریم که به نظر من کامل ترین و آسان ترین برنامه ی اندروید منیجر می باشد! با داشتن این برنامه برروی موبایل خود می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن از طریق اتصال اینترنت مدیریتی کلی برروی اندرویدفون خود داشته باشید!با این که امکانات بی شماری در این اپلیکیشن نهفته شده است.


زین پس بدون نیاز به کابل USB و تنها از طریق اتصال نت قادر خواهید بود بر روی گوشی خود مدیریت کنید ؛ پس از برقراری اتصال این امکان را خواهید داشت تا پیامک ها، موسیقی ها، فیلم ها و اپلیکیشن های موجود در گوشی اندرویدی خود را در محیطی بسیار ساده و یوزرفرندلی کنترل نمایید! کار با برنامه بسیار آسان است به گونه ای که پس از نصب و اجرای برنامه با دو گزینه روبرو خواهید شد که به آسانی می توانید به شبکه متصل شوید و از طریق مرورگر و آدرس web.airdroid.com برروی بخش هایی همچون مسیجینگ، گالری، برنامه ها و بازی ها، مخاطبین، تقویم و غیره دسترسی داشته باشید! یکی از قابلیت های کم نظیر این برنامه امکان انتقال دیتای بازی های سنگین از حافظه به مموری کارت است که تنها در گوشی های اندروید ۴٫۰ و بالاتر جواب خواهد داد!


۱۴ – SHAREit


یکی از بهترین، پرطرفدارترین و نام آشناترین نرم افزارهای انتقال و دریافت فایل با سرعتی باورنکردنی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط کمپانی معروف lenovo به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از پانصد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی برروی گوشیشان نصب شده است. با استفاده از این برنامه ی آسان می توانید با سرعت بالا به انتقال برنامه، بازی و فایل هایی تا حجم چند گیگابایت بدون هیچگونه محدودیت بپردازید! روش کار برنامه نیز بدون صورت می باشد که بدون هیچگونه اتصال وایرلس ارتباط شما با گوشی و یا کامپیوتر را برقرار می سازد و می توانید به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید. بدون شک برای شما نیز پیش امده است که بخواهید برای دوستانتان فایل حجیمی را ارسال کنید اما با بلوتوث بسیار وقت گیر خواهد بود همین الان با بلوتوث خداحافظی کنید و اپلیکیشن SHAREit را برروی گوشیتان نصب کنید و با سرعتی معادل چند مگابایت بر ثانیه بصورت کاملا رایگان به ارسال فایل بپردازید! در آخر اینکه بدون هیچ هزینه ای می توانید برای دوستانتان فایل ها را ارسال کنید و از داشتن یک نرم افزار عالی و کم نظیر در زمینه ارسال رلیگان فایل های حجیم لـ*ـذت ببرید!


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۵ – Soccer Scores Pro – FotMob Full Unlocked


اپلیکیشنی محبوب و فوق العاده قدرتمند برای پیگیری نتایج زنده ی فوتبال برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید تمامی اخبار، نتایج، زمان مسابقات و … تیم مورد علاقه ی خود را بصورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن دنبال کنید! این برنامه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اطلاع رسانی از نتایج و حواشی مسابقات فوتبال برای اندروید به شمار می رود تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون بار از مارکت اندروید دانلود شده است و از پردانلودترین و محبوب ترین نرم افزارهای اطلاع رسانی نتایج فوتبال برای اندروید است! با این برنامه می توانید تمامی اطلاعات هر لیگ و یا تیمی را که مایلید به صورت کامل مشاهده کنید و تیم های مورد علاقه ی خود را در لیست علاقه مندی ها قرار بدهید تا وضعیت امتیازات، اطلاع رسانی زنده مسابقات در حال انجام و … را به صورت آلارم اطلاع رسانی، به شما اطلاع دهد! از ویژگی های برنامه نیز می توان به پوشش بیش از ۱۰۰ لیگ و تنها برنامه اي كه پوشش صوتی برای فوتبال را به صورت رایگان انجام مي دهد ؛ پوشش جام جهانی، لیگ برتر، بوندسلیگا، لالیگا، لیگ ۱، لیگ قهرمانان، سری آ، MLS، NASL و موارد ديگر همراه با تفسیر هاي مختلفي كه توسط کارشناسان فوتبال در لیگ های بزرگ انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی نوشته شده است، اشاره کرد!


۱۶ – DU Battery Saver


اگر شما نیز از افرادی هستید که باتری اسمارت فون و یا تبلتتان زمان بسیار محدودی شارژ را نگه می دارد پیشنهاد می دهیم با ما همراه باشید تا یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین اپلیکیشن های مدیریت مصرف باتری را به شما معرفی نماییم و با داشتن آن برروی موبایل خود تا ۷۰ درصد در مصرف باتری صرفه جویی نمایید! تا به این لحظه ده ها مورد از برترین برنامه های مدیریت مصرف باتری را برای شما معرفی نموده ایم که از آن ها می توان به مواردی همچون GO Battery Saver، GO Power Master ، Battery Booster، One Power Guard Easy Battery Saver، ۲x Battery Pro – Battery Saver، Deep Sleep Battery Saver اشاره کرد و اما امروز قصد معرفی یکی از محبوب ترین برنامه های مدیریت باتری با نام DU Battery Saver – Battery Charger & Battery Life Full Pro Unlocked را داریم که استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفته و با ده ها هزار دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ می باشد که نسبت به اپلیکیشن های معرفی شده و رقیب خود یک سر و گردن بالاتر بوده و آن را به کاربرانی که به دنبال یک اپلیکیشن مدیریت باتری عالی هستیند پیشنهاد می هیم! این نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای گامی اساسی در زمینه ی بهینه سازی باتری موبایل شما برمیدارد و با کارهای متعدد به طرز چشمگیری مصرف باتری گوشیتان را کاهش خواهد داد!


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۷ – Avira


یکی از بهترین و محبوب ترین کمپانی ساخت برنامه های امنیتی و آنتی ویروس برای انواع سیستم عامل می باشد که اپلیکیشن خود را با نام Avira Free Android Security برای اندروید منتشر کرده است و امنیت را در اسمارت فون شما به ارمغان خواهد آورد. Avira Free Android Security مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها قادرید از حریم خصوصی خود در برابر جاسوس افزارها محافظت کنید و امنیت گوشی خود را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید . با نصب بودن این آنتی ویروس برروی موبایل شما می توانید هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشیتان از طریق سایت Avira کنترل اسمارت فون خود را در دست بگیرید! گوشي ها همراهان خوبي هستند، آن ها ارتباطات، دسترسي به وب ها و كار با نرم افزارهاي رسانه اي را در اختيار ما مي گذارند ؛ آن ها همچنين اطلاعات مهم شما همچون عكس ها، پيام ها و فيلم هاي شما را نگهداري مي كنند و اما راه حلي آسان براي حفاظت از اين موارد وجود دارد ؛ راه حلي براي پيدا كردن گوشي گم شده با دزديده شده با پیامک يا زنگ بلوك كننده و يا قفل كننده از را دور اين ابزار گوشي خود را با امنيت كامل استفاده كنيد. اگر گوشيتان گم شده باشد از طريق وب مي توانيد براي يابنده آن پيغام فرستاده و يا دستور قفل شدن گوشي را صادر كنيد! اين ابزار قادر به يافتن مكان گوشي شما مي باشد، در صورتي كه گوشيتان گم شده باشد و بر روي سايلنت باشد، از طريق وب مي توان نويزي با صداي بلند براي گوشي فرستاد تا با شنيدن آن گوشي را پيدا كنيد .اين ابزار قادر به ارئه خدمات به ۵ دستگاه مي باشد.







۱۸ – VivaVideo Pro: Video Editor


نرم افزاری پرطرفدار و عالی در زمینه ی فیلمبرداری و دوربین از استودیوی برنامه سازی QuVideo برای اندروید است که در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده و امروز قصد معرفی نسخه پولی (Donate) آن را داریم که با قیمت ۳٫۹۹ دلار در مارکت بزرگ گوگل به فروشی می رود و تا به امروز بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود. شاید شما نیز از کاربرانی باشید که دوست داشته باشید ویدئوهایی را که میگیرید با بالاترین کیفیت ممکن باشد و یا افکت هایی خارق العاده را برروی آن ها اعمال کنید و به گونه ای بسیار حرفه ای و جذاب ویدئوها را جلوه دهید، نرم افزار فیلمبرداری VivaVideo Pro: Video Editor با دارا بودن ده ها قابلیت فوق العاده به شما این اطمینان را می دهد که بهترین برنامه ی فیلمبرداری از لحظات را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد! شاید با خواندن توضیحاتی از برنامه VivaVideo Pro: Video Editor فک کنید که برنامه فوق نمیتواند نیازهای شما را برآورده سازد اما ویژگی های برنامه را که ببینید بدون شک مجذوب آن خواهید شد و به هیچ وجه نخواهید توانست از ان دست بکشید و ما ان را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم!


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۹ – Photo Grid – Collage Maker


یک نرم افزار عالی و پرطرفدار با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا از گروه برنامه نویسی RoidApp در زمینه ی ساخت و ایجاد عکس های خارق العاده ی کلاژ مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که رتبه ی یک بهترین برنامه عکاسی در ۱۱ کشور و رتبه ی ۵ را در میان ۴۶ کشور از آن خود نموده است و با استفاده از آن می توانید زیباترین، حرفه ای ترین و جذاب ترین عکس های کلاژ را تهیه نمایید. [همانطور که قبلا هم گفته بودیم: [کلاژ – Collage یک واژه ی فرانسوی است که به فرمی از هنر گفته می شود که از به هم چسباندن و مرتبط ساختن تکه های اشیائی همچون کاعذ، تکه های روزنامه، عکس و غیره بر روی یک سطح پدید می آید و اگر بخواهیم واژه ای فارسی را برای آن انتخاب کنیم می توانیم “چسبانه‌کاری” را برگزینیم.] با استفاده از اپلیکیشن Photo Grid – Collage Maker شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن با ابزارهایی عالی عکس های موجود در گالری موبایل خود را به همدیگر بچسبانید و یک عکس شبکه ای خارق العاده را بسازید و سپس در صورت تمایل افکت هایی خیره کننده و یا قاب های بسیار زیبا را به آن بیفزایید و در نهایت آن را ذخیره کنید و تجربه بهترین برنامه ساخت کلاژ را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.


۲۰ – Sleep as Android


یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی در زمینه ی بیدار کردن شما و خواب آرام از استودیوی Urbandroid Team مخصوص اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از ۱۰ میلیون دریافت از مارکت اندروید در صدر برترین برنامه های خواب راحت قرار دارد! با استفاده از این نرم افزار می توانید تنوعی عالی را در خواب خود ایجاد نمایید به گونه ای که هرروزتان را با یک صدای آرامش بخش همچون پرندگان، دریا و … بیدار شوید! در اصل این نرم افزار علاوه بر داشتن یک ساعت زنگ دار بسیار عالی می تواند چرخه ی خواب شما را بدون هیچگونه کم و کاستی ضبط کند.


۳۰ نرم افزار پرکاربرد اندروید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا