خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۳۸. Modern Combat Series

استودیو «گیم‌لافت» معمولا به خاطر ساخت بازی‌های بزرگ و مشابه کنسول شهرت دارد. یکی از اولین بازی‌های موفق این شرکت، مجموعه Modern Combat است که در زمان خود توانست پتانسیل‌های اندروید را به خیلی از شرکت‌ها نشان دهد. از طرفی این را هم باید در نظر گرفت که این سری از دو بازی Battlefield و Call of Duty المان‌های زیادی را قرض کرده است. پس اگر شیفته اکشن‌های هالیوودی و پر زد و خورد هستید، Modern Combat همان چیزی است که دنبالش می‌گردید. تاکنون شش قسمت از این مجموعه برای دستگاه‌های اندروید عرضه شده است.

۳۹. XCOM: Enemy Unknown

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های استراتژی تاریخ، سری XCOM است. این مجموعه در سال ۲۰۱۲ توانست با عرضه XCOM: Enemy Unknown روی کنسول‌ها دوباره نام خود را سر زبان‌ها بیندازد و این مجموعه را به محبوبیت قابل توجهی برساند. خوشبختانه هم‌اکنون امکان تجربه بازی برای دستگاه‌های اندروید فراهم است و اگر از بازی‌های استراتژی نوبتی لـ*ـذت می‌برید، می‌تواند شما را راضی کند. در این بازی در کنار اینکه با موجودات فضایی می‌جنگید، باید پایگاه‌تان را هم مدیریت و رهبری کنید.

۴۰. Dumb Ways to Die 2

سری The Dumb Ways to Die از آن دسته آثاری است که در عین سادگی، بسیار اعتیادآور هستند. این مجموعه به خاطر سبک گرافیکی خود و کاراکترهای خنده‌دار توانسته نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند. در این بازی شما وظیفه دارید تا جایی که می‌توانید جان افراد را نجات دهید. به ازای هر جان، ۱۰۰ امتیاز می‌گیرید و به مرحله بعد می‌روید.

۴۱. Grand Theft Auto Series

در اینکه سری بازی‌های GTA معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های دنیا هستند، هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد. از طرفی این محبوبیت باعث شده تا بعضی از بازی‌های این مجموعه تقریبا روی هر پلتفرمی – از جمله اندروید – قابل بازی‌ باشند. خوشبختانه راک‌استار (شرکت سازنده این سری) چهار قسمت از این مجموعه را برای اندروید منتشر شده که در بخش زیر می‌توانید اسامی آن‌ها را مشاهده کنید:

GTA 3
GTA San Andreas
GTA Chinatown Wars
GTA Liberty City Stories

گل سر سبد این چهار بازی، San Andreas است که بعید می‌دانم کسی عاشق بازی‌های ویدیویی باشد و با این اثر خاطره‌ای نداشته باشد! دنیای پرجزییات، مأموریت‌ها متنوع، فعالیت‌های بسیار زیاد و هزاران چیز دیگر از جمله دلایل موفقیت این شماره هستند.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۴۲. Downwell

این بازی در ابتدا برای کامپیوترهای شخصی و سیستم عامل ios منتشر شد و پس از استقبال بی‌نظیر منتقدان و افراد، برای سایر پلتفرم‌ها از جمله اندروید هم عرضه شد. سبک گرافیکی بازی و طراحی محیط‌های آن شاید یادآور آثاری مثل Spelunky باشد، اما از لحاظ گیم‌پلی با یک بازی فوق‌العاده اعتیادآور سر و کار داریم. در Downwell تنها باید سه کار ساده را انجام دهید: به سمت چپ و راست حرکت کنید، بپرید و به دشمنان شلیک کنید. همین سه کار ساده باعث خلق یکی از بهترین بازی‌های مستقل چند سال اخیر شده است!

۴۳. Pokemon Go

«پوکیمان گو» ایده جالبی را مطرح می‌کند: چه می‌شد اگر پوکیمان‌ها یک جایی در دنیای واقعی مخفی شده بودند و تنها کاری که شما باید بکنید این است که آن‌ها را پیدا کنید؟ چند سال پیش پوکیمان گو توانست با همین ایده ساده به پدیده صنعت بازی تبدیل شود و تقریبا هر جا که می‌رفتید، صحبت از این بازی بود. سبک واقعیت بر افزوده تا آن زمان چندان محبوب و شناخته‌شده نبود. از این رو، یکی از دلایل محبوبیت و شهرت بازی را می‌توان همین امر دانست. با اینکه تجربه کردن پوکیمان گو در کشورمان دردسرهای خودش را دارد و خود بازی هم از آن تب و تاب روزهای اولش افتاده، اما مطمئن باشید که هنوز ارزش بازی کردن را دارد.

۴۴. The Escapists

در این بازی شما در نقش یک زندانی قرار می‌گیرید و روزگار سخت خود را یک زندان سربسته می‌گذارنید. در یکی از روزها، کاراکتر بازی متوجه می‌شود که با داشتن وسایل مناسب، یک نقشه خوب و غنیمت شمردن فرصت‌ها می‌تواند از زندان فرار کند و از همین نقطه ماجراجویی شما آغاز می‌شود.
شاید سبک گرافیکی The Escapists شبیه بازی‌های قدیمی باشد، اما این باعث نشده تا پیچیدگی و عمق آن کاهش یابد. در طول داستان باید تمام سعی خود را بکنید تا مقدمات فرار از زندان را محیا کنید و در بهترین زمان، فرار خود را عملی نمایید. برای تحقق این هدف، باید وسایل آشپزخانه را بدزدید، با دیگر زندانی‌ها معامله کنید و برای به دست آوردن پول کار‌های مختلفی را انجام دهید. اگر به حل کردن معما و انجام بازی‌های چالشی لـ*ـذت می‌برید، The Escapists انتخاب خوبی است.

۴۵. Leo’s Fortune

چیزی که این بازی را بسیار جذاب و متفاوت کرده، سبک هنری و تلفیق آن با المان‌های پلتفرمر است. داستان بازی از این قرار است که شما باید دزدی که طلاهایتان را به سرقت برده، گیر بیندازید. Leo’s Fortune دارای ۲۴ مرحله مختلف است که البته حالت‌های مختلفی هم برای افرادی که به دنبال چالش و سختی بیشتری هستند، در نظر گرفته.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۴۶. This War of Mine

یکی دیگر از بهترین‌های سبک بقا، بازی This War of Mine است. این اثر زندگی مردمان را طی یک جنگ به نمایش می‌گذارد و وظیفه شما به‌عنوان یک بازیکن این است که از دست سربازها پنهان شوید، منابع و تجهیزات لازم را جمع‌آوری کنید و از همه مهم‌تر اینکه تصمیماتی بگیرید که امنیت شما و دوستان‌تان را حفظ کند.

۴۷. Fortnite

فورت‌نایت روی موبایل‌ها ابتدا به صورت انحصاری برای دستگاه‌های ios منتشر شد و پس از گذشت چند ماه، شرکت سازنده نسخه اندروید آن را هم تایید کرد. در زمانی که این مطلب در حال نوشته شدن است، برای تجربه فورت‌نایت روی اندروید باید گوشی سامسونگ گلکسی S7 یا مدل‌های جدیدتری داشته باشید. همانند تمام نسخه‌های بازی، در اینجا هم افراد می‌توانند با کاربران کامپیوتر و کنسول‌ها به صورت همزمان بازی کنند.
اگر هنوز چیزی از Fortnite نمی‌دانید باید بگوییم که روند این بازی دقیقا مشابه PUBG Mobile است؛ ۱۰۰ بازیکن بدون هیچگونه تجهیزات اضافی در یک نقشه بزرگ رها می‌شوند و وظیفه دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اسلحه و مهمات به دست بیاورند و رقایب خود را نابود کنند. در پایان تنها فردی که بتواند زنده بماند، برنده مسابقه خواهد بود.

۴۸. Oxenfree

آیا از بازی‌هایی که حال و هوای دهه ۸۰ میلادی دارند لـ*ـذت می‌برید؟ آیا دوست دارید در گروه جوانان قرار بگیرید و رمز و رازهای مختلف را کشف کنید؟ اگر جواب بله است، Oxenfree قطعا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شخصیت‌پردازی بی‌نظیر، دیالوگ‌های فوق‌العاده و آزادی عمل از جمله ویژگی‌های برجسته این بازی به حساب می‌آیند.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۴۹. Dots

احتمالا تا به حال با یکی از دوستان یا آشنایان خود تجربه انجام نقطه‌بازی (نقطه‌خط) را داشته‌اید؛ بازی که باید در آن سعی می‌کردیم نقطه‌ها را به یکدیگر وصل می‌کردیم و یک مربع تشکیل می‌دادیم. در نهایت هر کسی که بیشتر این کار را انجام داده بود، برنده مسابقه می‌شد. بازی Dots تقریبا مشابه آن است با این تفاوت که در اینجا باید نقاط هم‌رنگ را به یکدیگر وصل کنید و اگر موفق به تشکیل یک مربع شوید، امتیاز بیشتری می‌گیرید. Dots دارای سه حالت مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به حالت زمان‌بندی اشاره کرد که در آن باید در مدت زمان مشخصی، نقطه‌ها را به یکدیگر وصل کنید. اگر به دنبال یک بازی پازل ساده می‌گردید، Dots می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد.

۵۰. Into the Dead 2: Zombie Survival

قسمت اول بازی Into the Dead موفق شد تا مکانیک‌های جالبی را به بازی‌کنان ارائه دهد و نام خود را به‌عنوان یک بازی زامبی‌کشی لـ*ـذت‌بخش مطرح کند. حالا مدتی از انتشار شماره دوم این اثر می‌گذرد و باید بگوییم که این بازی از قسمت اول بازی هم بهتر است. در Into the Dead 2 شما در یک ماشین در حال حرکت قرار می‌گیرید و وظیفه دارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد برسید و خانواده خود را نجات دهید. در طول مسیر، اسلحه‌ها و قدرت‌های زیادی را به دست می‌آورید که باید با استفاده از آن‌ها انواع زامبی‌ها را لت و پار کنید!

۵۱. Fallout Shelter

این بازی در جریان نمایشگاه E3 2015 و همراه با Fallout 4 معرفی شد. در این بازی شما وظیفه دارید تا یک پناهگاه ۱۰۰ نفره را مدیریت کنید و هر یک از افراد خود را سر یک کاری بگذارید یا شغلی برایشان فراهم کنید. جدا از این، بعضی مواقع برای انجام مأموریت‌ها می‌توانید همراه با دوستان خود به فضای بیرونی بروید. در این بازی هم شاهد حضور بعضی از المان‌های معروف این مجموعه مثل VATS، حیوانات خانگی، ساخت اسلحه و… هستیم. همگی این موارد باعث شده تا Fallout Shelter به‌عنوان موفق‌ترین‌ بازی‌ موبایلی بتسدا به شمار برود.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵۲. The Walking Dead Series

اگر از دنیای فیلم‌ها و سریال‌ها را دنبال کنید، حتما با سریال «مردگان متحرک» آشنایی دارید؛ اگرچه این سریال در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد، اما اگر بخواهیم چند فصل اخیر را نادیده بگیریم، مردگان متحرک بدون شک یکی از بهترین سریال‌های تمام دوران است. این محبوبیت و شهرت در اوایل پخش این سریال باعث شد تا این اثر پای خود را به صنعت بازی هم باز کند. بهترین بازی اقتباسی از این مجموعه، به بازی استودیو «تیل‌تیل گیمز» تعلق دارد. در واقع بازی مردگان متحرک این استودیو اینقدر خوب بود که باعث شد تیل‌تیل گیمز هم به شهرت برسد و دوره تازه‌ای در تاریخ این استودیو آغاز شود. خوشبختانه -‌تیل گیمز در کنار پلتفرم‌های اصلی، این مجموعه را برای اندروید هم منتشر کرده که در لیست زیر می‌توانید اسامی آن‌ها را ببینید:
  • The Walking Dead: Season One
  • The Walking Dead: Season Two
  • The Walking Dead: A New Frontier
  • The Walking Dead: Michonne
گیم‌پلی و سبک گرافیکی هر چهارتای این بازی‌ها دقیقا مشابه هم بوده و مثل سایر آثار این استودیو، تمرکز اصلی بازی روی داستان و انتخاب‌های شما است. پس نباید منتظر سلاخی کردن زامبی‌ها باشید.

۵۳. Neko Atsume: Kitty Collector
Neko Atsume از شما می‌خواهد یک کار به ظاهر احمقانه را انجام دهید، ولی وقتی مشغول انجام آن می‌شوید، می‌بینید که آنقدرها هم فکر می‌کردید بد نیست و می‌توانید ساعات زیادی را سرگرم شوید! در قدم اول باید خوراکی و وسایل بازی را در حیاط خانه بگذارید و سپس منتظر بمانید تا گربه‌ها سمت آن‌ها بیایند. پس از اینکه گربه‌ها به سمت وسایل‌تان آمدند، می‌توانید با آن‌ها بازی کنید و سرگرم شوید! همین ایده ساده باعث ساخت یکی از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌‌های اندروید شده است.

۵۴. Disjoint

Disjoint جزء خلاقانه‌ترین بازی‌های اندروید است؛ در این اثر، تنها کاری که باید بکنید این است که با حرکت دادن اشکال مثلثی، معماها را حل کنید. جدا از حل معماها، شخصیت اصلی می‌تواند به نقاط مختلف جهان سفر کند و اشکال بیشتری را به دست بیاورد. با حل هر معما، به مرحله بعد می‌روید که به موازات آن، معماها هم به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵۵. Sonic Runners Adventure

ساختار این بازی تا حد بسیار زیادی مشابه سایر قسمت‌های مجموعه سونیک است. در اینجا هم شما در نقش کاراکترهای دنیای سونیک قرار می‌گیرید و حلقه‌ها را جمع می‌کنید. نکته جالب توجه این است که هر کدام از کاراکترهای بازی قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند و همین باعث شده تا ارزش تکرار و تنوع بازی بالاتر برود. در Sonic Runners Adventure کاراکترها به صورت خودکار حرکت می‌کنند و تنها کاری که باید بکنید این است که با کلیک کردن روی صفحه، از روی منابع و دشمنان بپرید.

۵۶. Samorost 3

استودیو Amanita Design شاید یکی از بهترین استودیوها در زمینه خلق دنیاهای منحصربه‌فرد باشد و Machinarium، یکی از ساخته‎‌های معروف این استودیو، این حرف را کاملا تایید می‌کند. Samorost هم همانند بازی قبلی این تیم در سبک «اشاره و کلیک» قرار دارد و وظیفه اصلی شما حل کردن پازل‌ها و تعامل با سایر شخصیت‌ها است. سبک موسیقی بی‌نظیر و محیط‌های جذاب عواملی هستند که این اثر را بسیار خاص و دوست‌داشتنی کرده است.

۵۷. Threes

هدف اصلی بازی بسیار ساده است: باید سعی کنید در هر خانه با جمع کردن اعداد، بزرگ‌ترین عددی که می‌توانید را به دست آورید. نکته مهم‌تر اینجاست که همه اعداد باید مضربی از ۳ باشند. این کار را باید تا هنگامی ادامه دهید که به بزرگ‌ترین عدد بازی یعنی ۶۱۴۴ برسید. به نظر با بازی ساده‌ای سر و کار داریم، اما وقتی آن را تجربه می‌کنید متوجه می‌شوید که سختی بازی عادلانه است و توجه زیادی به متناسب بودن درجه سختی آن شده.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵۸. Plague Inc

معمولا در همه بازی‌ها مخاطبان در نقش یک قهرمان قرار می‌گیرند و وظیفه دارند تا دنیا را از یک فاجعه نجات دهند. اما در Plague, Inc همه چیز برعکس است! در این بازی شما کنترل یک بیماری‌ همه‌گیر را در اختیار می‌گیرید و وظیفه دارید قبل از اینکه درمانی پیدا شود، این بیماری‌ها را در سراسر جهان پخش کنید و افراد زیادی را به کشتن دهید. در این بین هم امکانی در اختیار شما گذاشته تا علائم و اثرات ویروس خود را تغییر دهید. هر چقدر که بیشتر آدم بکشید، بیشتر امتیاز می‌گیرید و توانایی‌های جدیدی را آزاد می‌کنید. با اینکه هدف بازی اصلا چیز خوبی نیست، اما مطمئن باشید که حتما ارزش تجربه کردن را دارد.

۵۹. N.O.V.A. Legacy

بازی N.O.V.A. Legacy را می‌توان جزء اولین بازی‌های موفق تیراندازی روی اندروید به حساب آورد. یکی از دلایل این امر، پکیج کاملی است که بازی به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. گرافیک به شدت خوب، گیم‌پلی و کنترل مناسب، بخش داستانی و بخش چندنفره از مهم‌ترین نکات این بازی هستند. جدا از این، فضا و اتمسفر بازی شباهت‌هایی به سری بازی‌های Halo دارد. پس اگر می‌خواهید تجربه‌ای نزدیک به Halo را روی اندروید داشته باشید و ساعت‌های زیادی سرگرم شوید، N.O.V.A. Legacy را به هیچ وجه از دست ندهید.

۶۰. Hotline Miami

بعضی از بازی‌ها با اینکه در ابتدا برای کنسول‌ها منتشر می‌شوند، اما هنگامی که آن‌ها را تجربه می‌کنید متوجه می‌شوید که تجربه این بازی ممکن است روی موبایل یا حتی تبلت‌ها بسیار لـ*ـذت‌بخش‌تر از کنسول‌ها باشید. Hotline Miami را می‌توان جزء همین آثار به حساب آورد. Hotline Miami در فضای دهه ۸۰، خون و خون‌ریزی به راه می‌اندازد! اگر دل‌تان برای کشت و کشتار با اسلحه‌ها مختلف تنگ شده، Hotline Miami می‌تواند این نیازتان را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۶۱. Animal Crossing: Pocket Camp

یکی دیگر از بازی‌هایی که توسط شرکت نینتندو برای اندروید منتشر شده، Animal Crossing: Pocket Camp نام دارد. بازیکنان باید وظایف کوچک و بزرگی را برای کمپ خود انجام دهند؛ به‌عنوان مثال باید با دیگر افراد معامله کنید و وسایل لازم خود را خریداری نمایید، حیوانات را شکار یا به آن‌ها کمک کنید و کارهای مشابه این‌ها. نکته مثبت بازی این است که سازندگان هیچ اجباری برای استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای قرار نداده‌اند و بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید ساعات زیادی خود را سرگرم کنید.

۶۲. Temple Run Series

سری Temple Run در کنار بازی Angry Birds جزء اولین بازی‌های موفق اندروید به حساب می‌آید. اثری که باعث شد تا پتانسیل‌های سبک Endless Runner شناخته شود و افراد زیادی جذب اینگونه بازی‌ها شوند. با اینکه قسمت اول این مجموعه شاید کمی قدیمی شده باشد، اما شماره دوم بازی همچنان ارزش تجربه کردن را دارد. در Temple Run 2 گرافیک بازی به طرز چشمگیری پیشرفت کرد و محتویات زیادی از جمله قدرت‌های ویژه و کاراکترهای مختلف به بازی اضافه شد.

۶۳. Hitman GO

سری بازی‌های Hitman را معمولا به خاطر آزادی عملی زیادی که در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند، شهرت دارند؛ در تمامی قسمت‌های این مجموعه، بازی‌کنان در یک محیط نسبتا باز قرار می‌گیرند و هدف اصلی آن‌ها معمولا به کشتن یک فرد خاص منتهی می‌شود. با این حال Hitman GO کاملا متفاوت است و در سبک بازی‌های معمایی قرار می‌گیرد. با اینکه Hitman و معما چندان به هم نمی‌خورند، اما این بازی توانسته به خوبی عناصر این مجموعه را با معماهای پیچیده ترکیب کند و یک اثر قابل قبول و لـ*ـذت‌بخش را به طرفداران ارائه دهد.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۶۴. Stranger Things: The Game

بدون تردید یکی از موفق‌ترین سریال‌های این چند سال اخیر تلویزیون، مجموعه Stranger Things بوده است. مجموعه‌ای که توانست با شخصیت‌پردازی و داستان بسیار غنی خود، اسم و رسمی برای خود دست به پا کند. معمولا هم هر وقت یک اثری در هر مدیومی سر و صدایی به راه می‌اندازد، شرکت‌های همیشه حاضری هستند که یک بازی از روی آن می‌سازند! بازی Stranger Things هم دقیقا به سرنوشت مشابهی دچار شده است، با این تفاوت که این بار با یک اثر بسیار خوب طرف هستیم. بازی Stranger Things از نظر ساختار شباهت زیادی به مجموعه Zelda دارد و از طرفی به شما این امکان را می‌دهد تا بین کاراکترهای سریال یکی را انتخاب کنید و معماهای مخلتف را حل کنید.

۶۵. Brothers a Tale of Two Sons

به شخصه یکی از بهترین بازی‌هایی که نسل قبل روی ایکس‌باکس۳۶۰ تجربه کردم، بازی Brothers بود. اثری که در عین سادگی، داستان دو برادر با نام‌های «نایا» و «نایی» را به احساسی‌ترین شکل ممکن روایت می‌کند. اگر عاشق بازی‌های ماجراجویی هستید، مطمئن باشید که این اثر هر چیزی که مدنظرتان است را در اختیارتان می‌گذارد. پس حتی برای لحظه‌ای فکر نکنید و در سریع‌ترین زمان ممکن این شاهکار را تجربه کنید.

۶۶. Terraria

Terraria در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌ها و موبایل‌ها روانه بازار شد و توانست افراد زیادی را جذب خود کند. در واقع Terraria را می‌توان یک ماینکرفت دو بعدی به حساب آورد، با این تفاوت که این‌بار مبارزات و ماجراجویی نقش مهم‌تری در طول بازی دارند. ساخت و ساز آیتم‌ها و خانه‌ها، مبارزات با دشمنان مختلف و… سبب شده‌اند تا Terraria به یک بازی اعتیادآور تبدیل شود.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۶۷. Florence

این بازی درباره دختری ۲۵ ساله‌ای با نام «فلورنس» است؛ فلورنس احساس خوبی نسبت به زندگی خود ندارد و از آن هیچ لذتی نمی‌برد. در واقع زندگی او متشکل از یکسری کارهای تکراری مثل کار کردن، خوابیدن، چرخ زدن در شبکه‌‌های اجتماعی و… است. در یکی از روزها، او با یک نوازنده ویولن با نام «کریش» ملاقات می‌کند و زندگی‌اش برای همیشه عوض می‌شود. بازی Florence دقیقا درباره رابـ*ـطه بین این دو نفر است و توانسته با داستان احساسی خود، به یکی از بهترین بازی‌های امسال تبدیل شود.

۶۸. Batman: The Enemy Within | The Telltale Series

شخصیت بتمن از سال‌های قبل در صنعت بازی حضور داشته و همواره یکی از محبوب‌ترین کاراکترها نزد گیمرها به شمار می‌رفته. تاکنون هم چندین شرکت بزرگ و نام‌آشنا دست به ساخت بازی‌هایی از روی شخصیت بتمن زده‌اند که کم و بیش موفق بوده‌اند. یکی از همین بازی‌ها، متعلق به استودیو -‌تیل‌ گیمز است. این دو اثر بزرگ‌ترین تفاوت‌شان نسبت به سایر بازی‌های بتمن، تمرکز بسیار زیاد روی جنبه‌های داستانی است. در این دو بازی هم انتخابات و تصمیمات بازی‌کنان روند داستانی را مشخص می‌کند. همچنین در هر دو این آثار شاهد حضور شخصیت‌های مهم دنیای بتمن هستیم.

۶۹. Piano Tiles

اگر بخواهم بهترین و اعتیادآورترین بازی اندروید را از دیدگاه شخصی خودم نام ببرم، قطعا Piano Tiles را انتخاب می‌کنم. بازی‌ که به طرز باورنکردنی موفق شده تا آثار شناخته شده دنیای موسیقی را با گیم‌پلی ساده خود ترکیب کند و یک بازی‌ تحویل دهد که هر وقت سراغش بروید، سرگرم‌کننده است. این بازی در سبک Endless Runner قرار دارد و تنها کاری که شما باید بکنید این است که روی کاشی‌های سیاه‌رنگ کلیک کنید؛ اگر در زمان مناسب این کار را انجام ندهید، بازی را باخته‌اید. هر چقدر که بالاتر می‌روید، تعداد کاشی‌ها بیشتر و سرعت بازی هم بیشتر می‌شود.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا