خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۷۰. Badland

Badland تلفیق بی‌نظیری از محیط‌های زیبا، گیم‌پلی ساده و طراحی هوشمندانه به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. همین کار باعث شده تا بازی بتواند جوایز مختلفی را به دست بیاورد و از سوی بسیاری از سایت‌ها نمرات بالایی دریافت کند. Badland شما را در نقش حیوانات قرار می‌دهد و شما وظیفه دارید تا راهنمای آن‌ها در یک جنگل تاریک و ترسناک باشید.

۷۱. Dragon Ball Heroes

با توجه به بازی‌هایی که در این چند سال اخیر عرضه شده‌اند می‌توان متوجه شد که سری Dragon Ball پس از مدتی غیبت دوباره تجدید حیات کرد و اخیرا هم حضور پررنگی در صنعت بازی داشته است؛ Dragon Ball Heroes هم گواه این موضوع است. این بازی را می‌توان جزء مفرح‌ترین بازی‌های اندروید به حساب اورد؛ مخصوصا اگر طرفدار این مجموعه باشید، مطمئنا لـ*ـذت بیشتری از آن خواهید برد.

۷۲. World of Goo

این بازی یکی از پرافتخارترین بازی‌های اندروید باشد و حتی از نظر خیلی از سایت‌ها در زمان انتشار خود به‌عنوان بهترین بازی سال شناخته شد! در ابتدای هر مرحله تعدادی ماده چسبنده سیاه به بازی‌کن داده می‌شود و آن‌ها باید این ذرات را طوری در کنار یکدیگر قرار بدهند که بتوانند به لوله خروجی برسند و از محیط خارج شوند.

۷۳. Anomaly 2

Anomaly در ژانر دفاع از قلعه قرار دارید و بازی‌کنان باید در مقابله موجودات فضایی از خود دفاع کنند. شاید نکته متمایزکننده این اثر، وجود بخش داستانی باشد. در ابتدا باید یک جوخه از سربازان خود بسازید و پس از آن در قالب مأموریت‌های داستانی از تجهیزات خود دفاع کنید. همچنین حالت آنلاین به بازی‌کنان اجازه می‌دهد تا با یکدیگر رقابت کنند؛ در این حالت یک نفر در نقش حمله‌کننده قرار می‌گیرد و فرد دیگر وظیفه دارد تا از قلعه خود دفاع کند. از آنجایی که Anomaly 2 برای تبلت‌ها کاملا بهینه شده است، بهتان پیشنهاد می‌کنیم تا آن را روی تبلت‌ها تجربه کنید.

74. Beholder

محیط و طراحی این بازی شباهت زیادی به آثاری مثل Replica، Papers, Please و This War of Mine دارد. وظیفه اصلی شما در طول بازی این است که مستاجران خود را زیرنظر بگیرید و جاسوسی آن‌ها را بکنید و اطلاعاتشان را در اختیار دولت قرار دهید! البته این کاملا به شما بستگی دارد که از قوانین دولت پیروی کنید یا به مردمانی که در خانه شما هستند، کمک برسانید. هر حرکتی که در بازی انجام می‌دهید عواقبی در پی دارد و ممکن است هر بار با یک پایان جدید روبه‌رو شوید.

۷۵. ۸۰ Days

اینکه بخواهید دور دنیا را ببینید و دائما در حال سفر باشید، خیلی خوب است اما موضوعی که در این وسط وجود دارد این است که بالاخره باید یک نفر همه این سفرها را مدیریت و برنامه‌ریزی کند. در ۸۰ Days شما در نقش همین فرد برنامه‌ریز قرار می‌گیرید و وظیفه دارید تا به Phileas Fogg کمک کنید تا به کشورهای مختلف سفر کند. در این سفر ۸۰ روزه، شما باید دارایی‌ها را مدیریت و مسیرهای سفر را به دقت مشخص کنید. اگر از حال و هوای استیم‌پانک لـ*ـذت می‌برید، این اثر را به هیچ وجه از دست ندهید.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۷۶. Candy Crush Saga

شاید جالب باشد که بدانید Candy Crush Saga را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ اندروید می‌شناسند. سازنده این اثر موفق شد تا تنها در یک دوره سه ماه همراه با ۹۳ میلیون کاربر خود، بیش از ۴۹۳ میلیون دلار پول بسازد! با این حال، این بازی همچنان جزء پرفروش‌ترین‌های گوگل‌پلی به حساب می‌آید.
Candy Crush Saga در سبک بازی‌های معمایی قرار دارد و تنها کاری که باید بکنید این است که حداقل سه شکل یکسان را کنار یکدیگر قرار دهید تا امتیاز بگیرید. یکی از مواردی که این بازی را نسبت به آثار مشابه متفاوت می‌سازد، تعداد مراحل بسیار بسیار زیاد آن است. طوری که اگر نگاهی به آن‌ها بیندازید، انگار تمامی ندارند. این تعداد مرحله را با گیم‌پلی اعتیادآور بازی ترکیب کنید تا به جادوی Candy Crush Saga پی ببرید.

۷۷. Chrono Trigger

غیرممکن است جایی از بازی‌های نقش‌آفرینی اسم برده شود، ولی از Chrono Trigger به‌عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ یاد نشود! در واقع به هر سایت و مجله‌ای که سر بزنید، Chrono Trigger را به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ می‌شناسند. اگر دنبال آثار کلاسیک این سبک هستید، همین را بدانید که تجربه Chrono Trigger به تنهایی کفایت می‌کند و لازم نیست دنبال نمونه‌های مشابه بروید.

۷۸. Hidden Folks

معمولا بازی‌هایی که به پیدا کردن یک آیتم یا فرد خاص مربوط می‌شوند، محبوبیت بسیار بالایی دارند. با وجود این محبوبیت، متاسفانه تعداد آثار باکیفیت و ارزشمندی که در این سبک ساخته شده‌اند، انگشت شمار هستند. بازی Hidden Folks یکی از محدود بازی‌هایی است که توانسته در عین داشت یک گرافیکجذاب، گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای را هم به مخاطب خود ارائه کند. در Hidden Folks هدف شما این است که در تصاویر، کاراکترهای مخفی را پیدا کنید. هر تصویر راه‌حل مخصوص‌ به خود را دارد. اگر به دنبال بازی‌ می‌گردید که اوقات فراغت‌تان را صرف آن کنید، Hidden Folks می‌توانید گزینه مناسبی باشد.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۷۹. Clash of Clans – Clash Royale

مهم‌نیست گیمر باشید یا نباشید، تنها چیزی که اهمیت دارد این است که حداقل تا به حال یک‌بار نام این دو بازی به گوشتان خورده است. حتی طبق آمار رسمی منتشر شده، Clash of Clans به‌عنوان معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی کشورمان شناخته می‌شود!
در Clash of Clans بازی به شما یک دهکده تقریبا خالی می‌دهد و شما باید به مرور زمان تجهیزات جدیدی را آزاد کنید و سرباز‌ها و مهمات خود را تقویت کنید. در کنار این موارد، حالت‌های PvE و PvP هم حضور دارند که هر کدام دنیای خودشان را دارند. Clash Royale هم جدیدترین ساخته استودیو «سوپرسل» به حساب می‌آید و نسبت به بازی قبلی آن‌ها، تفاوت‌های زیادی دارد. در این شما بازی‌کنان باید کارت‌های مختلفی را به دست بیاورند و در مقابل سایر افراد رقابت کنند.

۸۰. Asphalt Series

تقریبا همه افراد با این گفته که سری بازی‌های «آسفالت» بهترین بازی‌های ماشین‌سواری اندروید هستند، موافق‌اند. مدتی قبل هم قسمت نهم این مجموعه با نام Asphalt 9: Legends عرضه شد و باز هم توانست موفقیت قسمت‌های قبلی خود را تکرار کند. در این شماره، جدا از حالت‌های جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند، شاهد ماشین‌های جدید فراری، پورشه، لامبورگینی و… هم بوده‌ایم. با اینکه چندین سال از عرضه اولین قسمت این سری می‌گذرد، اما همچنان تمامی آن‌ها حداقل ارزش یک بار تجربه کردن را دارند.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۸۱. Super Meat Boy

Super Meat Boy داستان یک کاراکتر گوشتی را به نمایش می‌گذارد که قصد دارد دوست خود را نجات دهد. البته در طول این مسیر، تله‌ها و خطرات زیادی برای سر راه او قرار دارد و همین موارد باعث شده تا Super Meat Boy به یک بازی سخت و چالشی تبدیل شود. با این حال، اصلی‌ترین کاری که در طول گیم‌پلی باید انجام دهید، پریدن و فرار کردن از تله‌ها است. در بازی بیش از ۳۰۰ مرحله وجود دارد که می‌تواند برای ساعات زیادی شما را سرگرم کند. در کنار این، بسیاری از کاربران مراحل مخصوص به خود را هم ساخته‌اند که اگر بخواهید می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان دانلود کنید.

۸۲. Angry Birds Series

یکی از بازی‌های کلاسیک و یکی از اولین بازی‌های موفق و پرسود اندروید Angry Birds بوده است. اگر به یاد داشته باشید آن زمانی که گوشی‌های اندروید تازه همه‌گیر شده بودند، اولین بازی‌ که همه افراد نصب می‌کردند، همین Angry Birds بود. حالا سال‌ها از آن زمان‌ها می‌گذرد و این مجموعه همچنان یکی از بهترین‌های تاریخ اندروید به حساب می‌آید. از آنجایی که تاکنون چندین و چند بازی از این مجموعه منتشر شده، معرفی تک‌تک آن‌ها کاری بسیار دشوار است. بنابراین، به جای اینکه بیاییم تک‌تک بازی‌های این مجموعه را معرفی کنیم، بهتان پیشنهاد می‌کنیم از شماره اول شروع کنید تا برسید به همین چند سال پیش. البته واقعا بعید می‌دانم کسی تا به حال این بازی را انجام نداده باشد!

۸۳. Fruit Ninja

از نظر من یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های اندروید، همین Fruit Ninja است! بازی شما را در نقش یک نینجا قرار می‌دهد و تنها کاری که باید بکنید این است که میوه‌هایی که روی صفحه می‌آیند را تکه‌تکه کنید. البته همه چیز به این سادگی نیست و چالش اصلی از جایی آغاز می‌شود که بمب‌ها سر و کله‌شان پیدا می‌شود. هر چقدر که میوه‌های بیشتری را ببرید، ممکن است هر لحظه یک بمب در بین میوه‌ها بالا بیاید و اگر به اشتباه دست‌تان به آن بمب خورد، بازنده می‌شوید.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۸۴. Cut the Rope Series

سری Cut the Rope از نظر خیلی از سایت‌ها و مجلات، بهترین بازی تاریخ اندروید است و بعد از گذشت این همه سال، هنوز هیچ بازی‌ را ندیده‌ایم که بتواند تا این حد توجهات را به خود جلب کند. Cut the Rope در سبک پازل قرار دارد و وظیفه شما به‌عنوان یک بازی‌کن این است که طناب‌ها را جوری ببرید که آب‌نبات به دهان هیولا دوست‌داشتنی بازی بیفتد! مثل همه بازی‌های این سبک، مراحل ابتدایی بسیار آسان و ساده دنبال می‌شوند ولی هر چه که جلوتر می‌روید، با چالش و سختی بیشتری روبه‌رو خواهید شد.

۸۵. Need for Speed: Most Wanted

اگر از طرفداران بازی‌های ماشین‌سواری باشید، غیرممکن است نام Need for Speed به گوشتان نخورده باشد؛ مخصوصا Most Wanted که در واقع گل سرسبد این سری به حساب می‌آید. با اینکه سال‌ها از عرضه این اثر می‌گذرد، اما تجربه نسخه اندروید آن همچنان لـ*ـذت‌بخش است. در حدی که به‌راحتی می‌توان آن را جزء برترین بازی‌های ماشینی تاریخ اندروید به حساب آورد. گرافیک، گیم‌پلی، کنترل، موسیقی‌ها و… همه در سطح بسیار بالایی قرار دارند و همین باعث شده تا Need for Speed: Most Wanted را به همه افراد، حتی آن‌هایی که به ماشین‌سواری علاقه‌ای ندارند، پیشنهاد کنیم.

۸۶. Genshin Impact

بین بازی‌های رایگان اندروید، میزان محتوایی که «گنشین ایمپکت» ارایه می‌دهد، بی‌سابقه است. بازی یک نقش‌آفرینی اکشن بزرگ و کاملا رایگان است؛ طوری که می‌توانید یک بخش داستانی طولانی و بزرگ را به همراه ده‌ها مرحله‌ی فرعی، در نقشه‌ای بزرگ و وسیع تجربه کنید. گنشین ایمپکت روی گوشی‌های مختلف اجرا می‌شود و روی دستگاه‌های قدرتمند، گرافیکی بسیار عالی دارد. محل درآمدزایی گنشین ایمپکت از فروش بسته‌های مختلف است؛ بسته‌هایی که شخصیت‌های اختیاری بازی در آن پیدا می‌شوند. با این حال، خود بازی هم تعداد زیادی شخصیت به افراد ارایه می‌دهد تا هیچ نیازی به خرید بسته نداشته باشید، مگر اینکه چشم‌تان روی یک شخصیت خاص باشد.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۸۷. Minit

بازی «مینیت» ایده‌ی بسیاری جالبی دارد. هر بار که مینیت بازی می‌کنید، تنها ۶۰ ثانیه برای اتمام آن زمان دارید. با این حال، هر چه در این ۶۰ ثانیه کسب کرده‌اید را نگه می‌دارید و دور بعدی از آن‌ها استفاده می‌کنید. مینیت یک بازی ماجراجویی اکشن است که در آن به انجام فعالیت‌های مختلف، اعم از گشت و گذار در سیاهچاله‌ها یا مبارزه یا صحبت با شخصیت‌ها مشغول می‌شوید. کارهایی که می‌توانید در مینیت انجام دهید بسیار متنوع است و هر دور که آن را بازی می‌کنید، با اتفاقات کاملا متفاوتی روبرو می‌شوید. مینیت از نظر ظاهری هم سبک و سیاق جذاب و خاص خود را دارد کم و بیش بازی بانمکی است.

۸۸. Mini Metro

«مینی مترو» از اعتیادآورترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل است. در مینی مترو، با منابع محدودی که در اختیار دارید، باید خطوط مترو طراحی کنید. حالت‌های مختلفی برای بازی کردن مینی مترو وجود دارد. برای مثال می‌توانید در راستای رسیدن به اهدافی که مشخص می‌شوند بازی کنید، یا اینکه خطوط مترو مختلف، که هر کدام در واقع یک درجه‌ی سختی محسوب می‌شوند را انتخاب و تلاش کنید تا بهینه‌ترین خط متروی ممکن را طراحی بسازید. در هر دو حالت، هر چه بیشتر بازی کنید، مینی مترو کار را برای شما سخت‌تر می‌کند، افراد بیشتری در متروها قرار می‌دهد، قطارهای شما را کمتر می‌کند یا نقشه را پیچیده‌تر. تلاش برای پیدا کردن روش‌های مختلف برای بهینه‌سازی خطوط و ساخت خطوط بهتر با توجه به نقشه‌ی مقابل‌تان، تجربه‌ی مینی مترو را بسیار لـ*ـذت‌بخش و سرگرم‌کننده می‌کند.

۸۹. GRIS

به‌عنوان یک سکو بازی معمایی، آنچه بازی «گریس» به مخاطب خود ارایه می‌دهد، بیشتر یک تجربه‌ی هنری و بصری است. در واقع می‌توانیم بگوییم بازی گریس گیم‌پلی عجیب یا پیچیده‌ای ندارد و همه چیز آن، به تجربه‌ای که ارایه می‌دهد بازمی‌گردد. طراحی‌های هنری بازی گریس در کنار موسیقی شگفت‌انگیز آن قرار می‌گیرند و بازی به کمک آن‌ها، قصه‌ی بسیار زیبای خود را تعریف می‌کند. به هنگام بازی کردن گریس درگیر گیم‌پلی نمی‌شوید، اما چند ساعتی که پای آن زمان گذاشته‌اید تا تمام شود، در خاطرتان می‌ماند.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۹۰. Dead Cells

بازی Dead Cells یک اکشن در سبک روگ لایک است؛ یعنی بازی‌هایی که در آن فقط یک جان برای پیشرفت در اختیار دارید و زمانی که کشته می‌شوید، به اول بازی باز می‌گردید. این سبک بازی‌ها در دو نوع ساخته می‌شود: در نوع اول وقتی کشته می‌شوید، همه چیز را از دست می‌دهید و به اول بازی بازمی‌گردید و در نوع دوم، ارتقاها و آیتم‌هایی که گرفته‌اید باقی می‌مانند و در دور بعد، از آن‌ها استفاده می‌کنید. بازی Dead Cells در دسته‌ی دوم جای می‌گیرد. بازی طراحی مراحل بسیار خوبی دارد و سیستم مبارزه‌اش هم عالی است.

۹۱. Arena of Valor

در حالی که «دوتا ۲» و «لیگ آو لجندز» روی کامپیوتر حکمرانی می‌کنند، بازی Arena of Valor بزرگترین و مهم‌ترین بازی سبک موبا روی موبایل است. ذره‌ای هم تصور نکنید که پلتفرم موبایل، روی محتوا و کیفیت بازی تأثیر گذاشته باشند؛ چون به جرأت می‌توانیم بگوییم که Arena of Valor چیزی از رقبای بزرگ خود کم ندارد. گیم‌پلی Arena of Valor کاملا شبیه به لیگ آو لجندز است و بازی ۱۰۵ قهرمان مختلف دارد. بازی واقعا سرگرم‌کننده است و با اینکه لیگ آو لجندز به تازگی نسخه‌ی موبایل راه انداخته، فکر نمی‌کنیم بتواند هرگز به بزرگی Arena of Valor روی موبایل شود.

۹۲. Stardew Valley

در کنار انیمال کراسینگ نینتندو، بازی Stardew Valley هم به‌عنوان یکی از بهترین تجربه‌های مزرعه‌داری خود را جای می‌کند. بازی بسیار بزرگ است و فعالیت‌های مختلف و متعددی ارایه می‌کند؛ طوری که مزرعه‌داری در واقع به بخش کوچکی از آن تبدیل شده است. در Stardew Valley نه‌تنها یک مزرعه دارید، بلکه در شهر گشت و گذار می‌کنید، با افراد صحبت و بعضا با آن‌ها وارد رابـ*ـطه می‌شوید، به سیاهچال‌ها می‌روید و مبارزه می‌کنید و بسیاری از فعالیت‌های مختلف دیگر. می‌توانیم بگوییم که Stardew Valley بی‌شباهت به سری بازی‌های هاروست مون نیست.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۹۳. Call of Duty Mobile

کال آو دیوتی موبایل می‌تواند به‌راحتی در صدر لیست بهترین بازی‌های موبایل قرار گیرد. چه از نظر روند و چه از دیدگاه تنوع محتوایی، بازی بهترین تجربه‌ی ممکن از یک تیراندازی را به مخاطب خود ارایه می‌کند. کال آو دیوتی موبایل از نظر گرافیکی شگفت‌انگیز است، سیستم کنترل بسیار خوبی حتی روی صفحه‌ی لمسی ارایه می‌دهد و بخش‌های مختلف و متعددی دارد که از هر نظر می‌تواند سرگرم‌تان کند؛ بخش‌های مختلفی از حالت‌های چند نفره‌ی معمول مثل دث‌مچ گرفته تا یک حالت بتل رویال بزرگ. اگر از طرفداران بازی‌های اکشن و تیراندازی هستید، حتما کال آو دیوتی موبایل را در نظر بگیرید.

۹۴. Gorogoa

«گوروگوا» هم در در دسته‌ی بازی‌های معمایی و هنری جای می‌گیرد؛ از آن دسته بازی‌هایی که سازندگانش بیشتر درگیر ارایه‌ی یک تجربه‌ی خاص و منحصربه‌فرد بوده‌اند تا ساخت یک هسته‌ی گیم‌پلی بزرگ. با این حال، این موضوع دلیل بر بد بودن بازی نمی‌شود و گوروگوا، یکی از بهترین بازی‌های معمایی موبایل و حتی دیگر پلتفرم‌هاست. در گوروگوا، با کنار هم قرار دادن تعدادی تصویر، مثل یک پازل، داستانی خلق می‌کند. در واقع قصه‌ای در تصویر روبروی‌تان در حال جریان است و شما باید با قرار دادن صحیح قاب‌ها در کنار هم، این قصه را تعریف کنید.

۹۵. Gwent

بین بازی‌های کارتی موبایل، بازی «گوئنت» یکی از بهترین تجربه‌های ممکن را ارایه می‌دهد. سازندگان گوئنت سال‌هاست که روی پیشرفت این بازی و متعادل کردن کارت‌های مختلف کار کرده‌اند و در حال حاضر، گوئنت در بهترین وضعیت خود قرار دارد. مثل دیگر بازی‌های کارتی در گوئنت هم یک دست کارت برای خود تنظیم می‌کنید و با استفاده از آن، مقابل دیگر بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرید. قوانین اصلی گوئنت عالی هستند و کارت بازی آن واقعا سرگرم‌کننده است. گوئنت هم‌چنین کارت‌های بسیار زیبایی دارد و افکت‌های بصری هنگام مبارزات هم بسیار زیباست.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۹۶. Whispers of a Machine

«زمزمه‌های یک ماشین» از بهترین بازی‌های ماجراجویی چند سال اخیر است. بازی‌های ماجراجویی اشاره و کلیک امروزه به ندرت ساخته می‌شوند، اما آن‌هایی که سراغ ساخت این بازی‌ها می‌روند، مشخصا با علاقه و اشتیاق زیاد چنین پروژه‌هایی را کلید می‌زنند و حتی با بودجه‌های کم خود، نتایجی عالی تحویل می‌دهند. بازی زمزمه‌های یک ماشین، قصه‌ای علمی تخیلی و سایبرپانک تعریف می‌کند و موضوعیت اصلی آن، هوش مصنوعی است. داستانی طولانی، انتخاب‌های متعدد و دیالوگ‌های مختلف که همگی صداگذاری شده‌اند، در کنار معماهای بسیار خوب، زمزمه‌های یک ماشین را به یک بازی ماجراجویی عالی تبدیل کرده‌اند.

۹۷. Bloodstained: Ritual of the Night

طرفداران سری بازی‌های کسلوانیا پس از سال‌ها می‌توانند دنباله‌ای غیر رسمی برای آن را تجربه کنند. در واقع، بازی Bloodstained توسط طراح معروف بازی‌های کسلوانیا ساخته شده و دقیقا همان روند همیشگی این بازی‌ها را ارایه می‌دهد. همان‌طور که انتظار دارید، بازی Bloodstained هم یک نقش‌آفرینی اکشن دو بعدی است. در محیط بازی به دنبال آیتم‌ها و سلاح‌های مختلف برای پیشرفت می‌گردید و در این میان، با دشمنان و غولاخرهای متعددی مبارزه می‌کنید. بازی چه از نظر روند و چه از نظر طراحی واقعا عالی و سرگرم‌کننده است.

۹۸. Donut County

اگر به دنبال یک بازی ساده و آرام‌بخش می‌گردید، «دونات کانتی» از بهترین انتخاب‌های شما محسوب می‌شود. در دونات کانتی، کنترل یک حفره را به دست می‌گیرید. بازی سپس صحنه‌ای مقابل‌تان می‌گذارد و از شما می‌خواهد تا با استفاده از حفره، همه چیز داخل صحنه را ببلعید. البته که همه چیز به این سادگی پیش نمی‌رود و موانع مختلفی برای فرو رفتن آیتم‌های داخل صفحه به سوراخ وجود خواهند داشت. افکت‌های صوتی و بصری بانمک بازی را همراهی کرده‌اند و در کنار آن، دونات کانتی هم‌چنین یک قصه‌ی کوتاه و جذاب، با شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی تعریف می‌کند.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
۹۹. Among Us

به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های حال حاضر، می‌توان گفت «امانگ آس» در واقع هیچ چیز ندارد، چون همه‌ی گیم‌پلی نه در خود بازی و بلکه در بیرون آن و در داخل چت صورت می‌گیرد. اساس امانگ آس، حدودا شبیه به بازی مافیا خودمان است. بازی اول هر دست، اهداف مختلفی را به بازی‌کننده‌ها می‌سپارد. از بین بازی‌کننده‌ها، یکی به‌عنوان دشمن انتخاب می‌شود. او نباید بگذارد دیگران اهداف را به پایان برسانند، بقیه را از بین ببرد و در تمام مدت، خود را کاملا یک دوست و به‌عنوان هم‌تیمی معرفی کند. بازی به این شکل پیش می‌رود که افراد در چت، سر اینکه چه کسی دشمن یا «ایمپاستر» است با همدیگر دعوا می‌کنند و این موضوع، تجربه را لـ*ـذت‌بخش می‌کند. برای اینکه متوجه شوید دقیقا چطور دعوا و سر و کله زدن لـ*ـذت‌بخش می‌شود، باید امانگ آس بازی کنید.

۱۰۰. Sky: Children of Light

«آسمان» کاملا به‌عنوان یک بازی اجتماعی و چند نفره‌ی آنلاین ساخته شده است. بازی‌کننده‌ها در بازی تلاش می‌کنند تا به کمک یکدیگر، بخش‌های مختلف دنیای آن را کشف و با هم تعامل کنند. بازی آسمان بر پایه‌ی یک شنل کار می‌کند. بازی‌کننده‌ها یک شنل دارند که به آن‌ها، قابلیت پرواز کردن اعطا می‌کند. با پیشرفت در بازی، شنل قدرت بیشتری پیدا می‌کند و می‌توان به گشت و گذار در بخش‌های بیشتری از دنیای بازی مشغول شد. حین بازی کردن، بازی‌کننده‌ها با یکدیگر برخورد می‌کنند و در ابتدا امکان تعامل با هم را ندارند، اما هر چه بیشتر با هم پیش می‌روند، قابلیت‌های بیشتری آنلاک می‌شود و نهایتا می‌توان با دیگر بازی‌کننده‌ها مستقیما گفت و گو هم کرد. «آسمان» تجربه‌ی خاص خود را دارد و پیشنهاد می‌کنیم یک بار امتحانش کنید.


۱۰۰ بازی برتر اندروید که باید تجربه کنید (به‌روزرسانی ۲۰۲۱)

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا