خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
برای روت Root کردن گوشی اندرویدی توسط کامپیوتر باید برنامه ویندوزی را برای روت Root کردن در کامپیوتر شخصی خود نصب و راه‌اندازی کنید. به دلیل این که برنامه روت Root گوشی King Root برای کامپیوتر تماماً به زبان چینی است و حتی پیغام‌ها و خطاها انگلیسی نیست به همین دلیل از برنامه Kingo Android Root استفاده می‌کنیم. این برنامه هم بسیار قوی بوده و عملیات موفقیت آمیز روت Root گوشی درصد بالایی دارد.
توجه داشته باشید که همانند روش قبل برای انجام عملیات روت Root کردن گوشی به هر روشی شما حتماً باید گزینه USB Debugging را فعال کرده باشید. در صورتی که از فعال سازی USB Debugging اطلاعی ندارید می‌توانید به مطلب آموزش فعال سازی USB Debugging در سایت موبایل کمک مراجعه نمایید.
ابتدا از طریق کامپیوتر وارد سایت kingoapp.com شوید و برنامه نسخه ویندوز را دانلود و نصب نمایید.
بعد از نصب برنامه روی آیکون آن به اسم Kingo Android Root در صفحه اصلی ویندوز یا لیست برنامه‌ها کلیک کنید و برنامه Kingo Android Root را اجرا کنید.
اکنون برنامه Kingo Android Root از شما می‌خواهد گوشی یا تبلت اندرویدی خود را توسط کابل USB به کامپیوتر متصل نمایید. توجه داشته باشید اگر از کامپیوترهای شخصی دارای کیس استفاده می‌کنید حتماً از پورت‌های USB پشت کیس و بر روی مادربرد استفاده نمایید. شما باید دسترسی به اینترنت نسبتاً پر سرعتی (ترجیحا از برنامه‌های گذر از تحریم استفاده کنید) داشته باشید چرا که برنامه Kingo Android Root باید درایورهای مخصوص گوشی و یا تبلت اندرویدی شما را از اینترنت دانلود کند.


آموزش روت Root کردن گوشی از طریق کامپیوتر

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
در مرحله بعد برنامه Kingo Android Root گوشی یا تبلت اندرویدی شما را شناسایی می‌کند و آماده اجرای عملیات روت Root خواهد بود. برای شروع عملیات روت Root کردن دیوایس اندرویدی خود روی دکمه ROOT کلیک نمایید. اکنون برنامه Kingo Android Root شروع به اجرای عملیات روت Root گوشی شما خواهد کرد. این فرایند ممکن است کمی زمان‌بر باشد و باید منتظر بمانید تا عملیات روت Root کردن گوشی یا تبلت اندرویدی شما به پایان برسد و 100% شود. درصورتی که عملیات روت Root موفقیت آمیز بوده باشد در پایان متن ROOT SUCCEED برای شما نمایش داده می‌شود و این عبارت به معنای موفقیت آمیز بودن عملیات روت Root گوشی یا تبلت شماست.
دیگر برنامه‌‌های حرفه‌ای و تست شده که می‌توانید برای روت Root کردن گوشی یا تبلت اندرویدی با استفاده از رایانه شخصی استفاده کتید به شرح ذیل است. البته شرایط و نحوه عملکرد آن‌ها کاملاً مشابه یکدیگر است.
  • Root Genius
  • King Root
  • iRoot
  • vRoot
  • Unlock Root
  • MobileGo
  • One Click Root
  • SuperOneClick
  • Root Master
  • SRSRoot

منبع: موبایل کمک


آموزش روت Root کردن گوشی از طریق کامپیوتر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا