خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد با انتشار پیامی در فضای مجازی بابت اتفاقات امروز فولاد آره نا عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی تیم های فولاد و پیکان در حالی برگزار شد که پیش از شروع مسابقه باشگاه تهرانی ادعا کرد که فولادی ها برای جلوگیری از پرتاب بلند اوت نادر محمدی، دو متر خط طولی را جابجا کرده اند. این ادعا در نهایت ثابت شد و فولادی ها از نو خط کشی زمین را آغاز کردند. همچنین به نظر می‌رسید که آن ها اطراف این خط را هم گل آلود و خیس کرده اند تا امکان پرتاب اوت بلند نباشد.
سعید آذری مدیرعامل فولاد در این خصوص پیامی اینستاگرامی صادر کرده است: امروز اشتباهی در سیستم مدیریتی من اتفاق افتاد که موظم به خاطر وقوع آن از تمامی کسانی که این اشتباه را مشاهده کردند عذر خواهی کنم به ویژه هواداران محترم فوتبال و بالاخص فولاد خوزستان و تیم رقیب .

او همچنین نوشت: در جلسه ای که با کادر فنی فولاد بعد از مشخص شدن حریف ما در آسیا انجام شد ،مقرر شد که در چند باری خانگی عرض زمین در استاندارد حد بالا عریض شود ولی با هماهنگی قبلی با سازمان لیگ. اما ابتدا در مسابقات تدارکاتی که رسمی نباشد ،متاسفانه امروز شاهد این بودیم که در مقابل تیم پیکان تهران این اتفاق افتاد و سوء تفاهمات زیادی را بوجود آورد بنا بر این بدون هیچ توجیهی اعلام میکنم که شجاعت عذر خواهی را دارم و امیدوارم من را عفو کنید ،شاید باید در انجام وظیفه ام دقت بیشتری میکردم ،اگر کسی هم در مجموعه بدون هماهنگی نهایی با من این اقدام را کرده است مقصر من هستم.
منبع :پایگاه خبری فوتبال


عذرخواهی سعید آذری بابت اتفاقات فولاد آره‌نا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا