خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
نتی‌ویروس‌ها هنگام اسکن کامپیوتر شما، قسمت‌های خاصی از کدهای فایل‌ها را با اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی خود مقایسه کرده و اگر آن‌ها با یکی از کدهای بانک اطلاعاتی آنتی‌ویروس یکسان باشد، به عنوان یک ویروس قلمداد خواهد شد. در این صورت است که آنتی‌ویروس، آن فایل را قرنطینه کرده و یا به طور کامل پاک می‌کند.


آنتی ویروس چگونه ویروس‌ها را شناسایی می‌کند؟

هر فایل اجرایی هنگام ورود به سیستم توسط آنتی‌ویروس اسکن می‌شود. آن‌هایی که ویژگی‌هایشان با بانک اطلاعاتی نرم‌افزار همخوانی داشته باشد به عنوان ویروس طبقه‌بندی‌شده و مسدود می‌شوند. در مرحله بعد بقیه فایل‌های اجرایی از سیستم دفاعی و «سیستم جلوگیری از حمله به میزبان» آنتی‌ویروس عبور داده می‌شوند. در اینجا فایل‌های شناخته‌شده اجازه پیدا می‌کنند که در سیستم اجرا شوند، ولی فایل‌های ناشناخته، فارغ از سالم بودن یا نبودن آن‌ها، به سیستم دفاعی فرستاده‌ شده و به محیط شبیه‌سازی‌شده آنتی‌ویروس (Sandbox که به «جعبه شنی» نیز معروف است) منتقل می‌شوند. فایل‌هایی که از طرف کاربر بی‌خطر اعلام می‌شوند به لیست سفید آنتی‌ویروس اضافه خواهند شد، در حالی که بقیه به جعبه شنی منتقل شده و برای بررسی به سرورهای شرکت سازنده آنتی‌ویروس منتقل خواهند شد.



امکانات معمول آنتی‌ویروس‌ها

  • اسکن در پس زمینه سیستم عامل
  • اسکن کامل سیستم
  • بانک اطلاعاتی مشخصات ویروس‌ها

اسکن در پس‌زمینه سیستم‌عامل

آنتی‌ویروس به‌طور اتوماتیک تمام فایل‌هایی که از سمت سرور باز می‌شوند را اسکن می‌کند که البته این کار در اسکن‌های اتوماتیک در پس‌زمینه سیستم هم انجام می‌شود. و از این طریق امکان محافظت بی‌درنگ (Real Time Protection) در برابر تهدیدها و حملات خطرناک را برای کامپیوتر فراهم می‌کند.

اسکن کامل سیستم

اسکن کامل سیستم در صورتی که آنتی‌ویروس شما به محافظت بی‌درنگ مجهز باشد، کار چندان مهمی نیست. اما انجام این کار هنگامی که شما برای اولین بار آنتی‌ویروس را نصب کرده‌اید و یا وقتی که آن را بعد از مدت‌ها آپدیت کرده‌اید، ضروری است. این کار برای اطمینان از پاک بودن کامپیوتر و باقی نماندن هیچ ویروسی روی کامپیوتر شما انجام می‌شود. اسکن کامل سیستم همچنین هنگامی که کامپیوتر شما به ویروس یا هر نرم‌افزار مخرب دیگری آلوده شده است هم باید انجام شود.


تمام توضیحات برای نرم‌افزار های انتی‌ویروس

 
  • تشکر
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
بانک اطلاعاتی مشخصات ویروس‌ها



توانایی آنتی‌ویروس‌ها برای شناسایی بدافزارها و ویروس‌ها کاملاً به بانک اطلاعاتی مشخصات ویروس‌ها (Virus Definitions) وابسته است و به همین دلیل این بانک اطلاعاتی مرتب در حال آپدیت کردن خود است. این بانک حاوی مشخصات همه بدافزارها و ویروس‌های شناخته شده‌ای است که خطرناک، طبقه‌بندی شده‌اند. اگر آنتی‌ویروس هنگام اسکن فایل‌ها و برنامه‌ها با کدهایی برخورد کند که با مشخصات ویروس‌ها در بانک اطلاعاتی‌اش همخوانی داشته باشد، آن فایل را از فاز اجرایی خارج کرده و قرنطینه می‌کند. البته نحوه برخورد با بدافزارها و ویروس‌ها ممکن است بسته به نوع آنتی‌ویروس شما، متفاوت باشد. به همین دلیل است که شرکت‌های سازنده آنتی‌ویروس باید همیشه بانک اطلاعاتی نرم‌افزار را به روز نگه دارند تا بتوانند در برابر آخرین ویروس‌ها از خود دفاع کنند.

چگونگی مقابله با بدافزارها

  • شناسایی از طریق بانک اطلاعاتی آنتی‌ویروس
  • شناسایی از طریق یادگیری ماشینی
  • شناسایی از طریق پیش‌بینی رفتار بدافزارها
  • شناسایی بر پایه تکنولوژی جعبه شنی
  • تکنیک‌های استخراج اطلاعات
شناسایی از طریق بانک اطلاعاتی

این روش رایج‌ترین روش آنتی‌ویروس‌، برای شناسایی بدافزارها است که در آن تمام فایل‌های اجرایی اسکن شده و با لیست موجود در بانک اطلاعاتی نرم‌افزار مطابقت داده می‌شوند و اگر رفتاری را مشاهده کرد که برایش ناشناخته است آن را به‌عنوان یک ویروس جدید، ثبت می‌کند. آنتی‌ویروس معمولاً وقتی فایل‌ها و برنامه‌ها را اسکن می‌کند که فعال باشند. البته آنتی‌ویروس، فایل‌های دانلود شده را به صورت بی‌درنگ اسکن می‌کند. امکان استفاده از آنتی‌ویروسی که به سیستم محافظت بی‌درنگ مجهز نباشد هم وجود دارد، اما بهتر است که همیشه از آنتی‌ویروسی استفاده کنیم که به این سیستم مجهز باشد؛ زیرا مبارزه با بدافزار بعد از آلوده شدن کامپیوتر شما به آن، بسیار پیچیده خواهد بود.


شناسایی از طریق یادگیری ماشینی

این روش که به‌طور معمول در ترکیب با روش شناسایی از طریق بانک اطلاعاتی به کار می‌رود در اکثر آنتی‌ویروس‌ها وجود دارد. این تکنولوژی به آنتی‌ویروس این امکان را می‌دهد که بتواند بدافزارهای جدید و یا نسخه‌های تغییریافته یا متفاوت بدافزارها را حتی اگر در بانک اطلاعاتی آنتی‌ویروس ثبت نشده باشند، شناسایی کند. این تکنولوژی برای شناسایی بدافزارها، برنامه‌های خطرناک و مشکوک را در یک محیط شبیه‌سازی شده اجرا می‌کند که این کار باعث می‌شود تا کدهای مشکوک نتوانند کامپیوتر میزبان را آلوده کنند.

شناسایی از طریق پیش‌بینی رفتار بدافزارها
این روش از مکانیزم «تشخیص نفوذ» برای شناسایی استفاده کرده و بیشتر بر شناسایی ویژگی‌های بدافزارها هنگام اجرا،‌ تاکید دارد. این مکانیزم تنها وقتی می‌تواند بدافزارها شناسایی کند که بدافزار فعال باشد.

شناسایی بر پایه تکنولوژی جعبه شنی
این تکنولوژی معمولاً در ترکیب با بقیه روش‌های شناسایی به کار برده می‌شود و در آن فایل‌های اجرایی ابتدا در یک محیط شبیه‌سازی شده اجرا می‌شوند تا بتوان رفتار آن‌ها را هنگام اجرا، مشاهده کرد. بعد از این است که آنتی‌ویروس با مشاهده این رفتار، می‌تواند خطرناک بودن یا نبودن نرم‌افزار را مشخص کند.


تمام توضیحات برای نرم‌افزار های انتی‌ویروس

 
  • تشکر
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
تکنیک‌های استخراج اطلاعات
این تکنیک جدیدترین روش شناسایی بدافزار است. در این تکنیک برای شناسایی بدافزارها، رفتارهای مشکوک و خلاف قاعده فایل‌ها یا برنامه‌ها زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند.


چرا به‌روز بودن نرم‌افزار آنتی‌ویروس مهم است؟

آپدیت کردن نرم‌افزار آنتی‌ویروس برای حفظ امنیت سیستم بسیار حیاتی است. دلیل اهمیت این کار این است که کامپیوترها به‌طور مدام در معرض تهدید ویروس‌های جدید قرار می‌گیرند و شما با آپدیت آنتی‌ویروس می‌توانید آن‌ها را به بانک اطلاعاتی اضافه کرده و از آلودگی سیستم به آن‌ها جلوگیری کنید.

این هم چند تا از آنتی ویروس های خوب برای ویندوز 10


1 Avira Antivirus Pro



هویت، امور مالی و سایر اطلاعات خصوصی خود را با نرم‌افزار چندمنظوره ما ایمن نگه‌دارید. این بهترین نرم‌افزار آنتی‌ویروس است که می‌توانید بر روی ویندوز 10 کامپیوتر خود داشته باشید. بهترین مزیتی که این آنتی‌ویروس دارد این است که کامپیوتر شمارا به‌هیچ‌وجه کند نمی‌کند. نه‌تنها این، بلکه Avira Antivirus Pro چندین ابزار امنیتی که برنده جایزه‌های مختلف در نوع خود شده‌اند را به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند کامپیوتر شمارا در برابر حملات مختلف باج افزاری محافظت نماید. بنابراین، با این نرم‌افزار آنتی‌ویروس می‌توانید با خیال راحت به کارهای بانکی، خرید و پرداخت‌های الکترونیکی و ارسال ایمیل بپردازید. بنابراین، Avira یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌ها برای ویندوز 10 است.

خصوصیات:

اجازه ندادن به باج افزارها برای رمزگذاری و اصطلاحاً گروگان گرفتن اطلاعات شما
قابلیت کنترل دستگاه‌های متصل به کامپیوتر شما
ایمن نگاه‌داشتن هویت شما – (شما فقط یک هویت دارید)
در امان نگاه‌داشتن الگوریتم‌های منحصربه‌فرد و پیشرفته شما از آخرین تهدیدات



2 Norton Security



نورتون یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های غیرنظامی کارشناسان امنیتی در جهان را دارا است. این‌یکی از قدیمی‌ترین و بهترین آنتی‌ویروس‌ها برای ویندوز 10 است که رایگان دانلود می‌شود. نه‌تنها این، بلکه نرم‌افزارNorton Security همچنین قادر به محافظت از کامپیوتر شما در برابر حملات باج افزاری است. یکی از موارد جالب دیگر در مورد نورتون این است که این شرکت تضمین می‌کند که 100% سیستم شمارا در برابر ویروس‌ها ایمن نگه خواهد داشت. بنابراین، حتی اگر ابزار امنیتی یعنی نرم‌افزار آنتی‌ویروستان نتواند مشکلات امنیتی شمارا برطرف کند ، می‌توانید از کارشناسان امنیتی شرکت انتظار کمک داشته باشید. این بهترین انتخاب برای ویندوز 10 کامپیوتر شما است اگر سیستم شما بیش از 2 گیگابایت رم داشته باشد.

خصوصیات:

فراهم آوری محافظت بلادرنگ در برابر ویروس‌ها و بدافزارهای موجود و در حال ظهور
ایجاد حفاظتی کامل و جامع فراتر از حد انتظار در نمونه مشابه آن در نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس رایگان و یا سیستم‌عامل کامپیوترتان
حفاظت و امنیت سریع‌تر و بهتر نسبت به سایر رقبا
تضمین ایمنی 100% در مواجه با انواع ویروس‌ها : از لحظه‌ای که مشترک این نرم‌افزار می‌شوید، یک متخصص شرکت Norton در کنار شما خواهد بود تا به شما کمک کند سیستمتان را خالی از هرگونه ویروس کنید و یا این‌که در صورت بروز مشکلی به شما خسارت پرداخت می‌کند.


3 Malwarebytes Anti-Malware



بدافزارها نوعی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند با تکثیر بیش‌ازحد خود تأثیرات منفی زیادی بر روی کامپیوتر شما بگذارند و Malwarebytes بهترین نرم‌افزار برای این منظور است که می‌تواند به شما در محافظت از کامپیوتر خود در برابر ورود این ویروس‌های مضر به سیستمتان کمک کند. حفاظت پیشگیرانه Malwarebytes همچنین باعث می‌شود که دستگاه شما در برابر بدافزارها و حملات باج افزارها آماده شود. بهترین مورد دیگر در مورد Malwarebytes این است که شما این برنامه امنیتی را برای تقریباً هر سیستم‌عامل عمده‌ای ازجمله iOS و Android نیز پیدا خواهید کرد. بنابراین باید این آنتی‌ویروس را در ویندوز 10 خود نصب‌کرده تا از بتوانید از حمله بدافزارها در امان بمانید.

خصوصیات:

شناسایی و نابودسازی بدافزارهایی که ممکن است توسط آنتی‌ویروس شما جا بیافتند
به‌کارگیری فنّاوری‌های پیشرو در صنعت جهت حذف کامل کدهای مخرب
حذف روت کیت‌ها و بازسازی فایل‌های آسیب‌دیده توسط آن‌ها
جلوگیری از دسترسی به صفحات وب مخرب شناخته‌شده



4 Avast Antivirus


این‌یک آنتی‌ویروس بسیار کاربرپسند بوده و از مدت‌ها قبل توسط میلیون‌ها کاربر تائید شده است. این آنتی‌ویروس به‌صورت رایگان در دسترس است و حفاظت همه‌جانبه در مقابل ویروس‌ها را فراهم می‌آورد. شما همچنین می‌توانید با یک‌بار اسکن کردن با این آنتی‌ویروس برای حذف ویروس در ویندوز 10 خود به‌طورکلی اقدام کنید. آخرین نسخه Avast همچنین یک خط امن VPN نیز همراه بسته آنتی‌ویروس خریداری‌شده به شما ارائه می‌دهد که با کمک آن شما می‌توانید فعالیت‌های آنلاین خود را پنهان کنید. نه‌تنها این، بلکه Avast درعین‌حال یک محافظ وب کم به شما ارائه می‌دهد که به‌طور مؤثر از وب کم شما در برابر جاسوسی‌های احتمالی محافظت می‌کند. بنابراین باید این برنامه را که یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های 2018 هست را امتحان کنید.

خصوصیات:

محافظت از شما در برابر تهدیداتی که حتی هنوز وجود ندارند
ایمن نگه‌داشتن همه‌ی حساب‌های کاربری شما تنها با استفاده از یک گذرواژه غیرقابل نفوذ
ارائه امکان اتصال شما به کامپیوتر دوستانتان در هرکجا


تمام توضیحات برای نرم‌افزار های انتی‌ویروس

 
  • تشکر
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
5 Microsoft Security Essential



ازآنجایی‌که سیستم‌عامل شما ساخته‌ی شرکت مایکروسافت بوده این آنتی‌ویروس نیز ساخته همان شرکت است، بنابراین این نرم‌افزار می‌تواند برای ویندوز 10 سیستمتان کاربردی باشد. این‌یک نوع ابزار امنیتی است که بسیاری از ویژگی‌ها مانند حفاظت در برابر ویروس‌ها و بسیاری دیگر از بدافزارها را فراهم می‌کند. بنابراین باید یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های رایگان 2018 را امتحان کنید.

خصوصیات:

حفاظت جامع در برابر بدافزارها
پشتیبانی از ویندوز 7 و 10 و Vista
موجود در 33 زبان مختلف
بارگذاری ساده و رایگان
حفاظت نامحسوس از شما در پس‌زمینه
دارا بودن قابلیت به‌روزرسانی خودکار


6 Kaspersky Antivirus



این نیز یک آنتی‌ویروس بسیار خوب است که توسط کاربران متعدد در سرتاسر جهان استفاده می‌شود. آنتی‌ویروس Kaspersky برای حذف همه انواع ویروس‌های سرسخت در کامپیوتر شما عالی بوده و همچنین امنیت کامپیوتر شما در برابر انواع تهدیدات اینترنتی را نیز بالا می‌برد. حتی نسخه رایگان آنتی‌ویروس Kaspersky یک برنامه VPN را فراهم می‌کند که می‌تواند به شما در پنهان‌سازی فعالیت‌های آنلاینتان کمک کند. متأسفانه، فقط می‌توانید از این برنامه VPN به مدت 30 روز استفاده کنید. بنابراین باید این آنتی‌ویروس مقرون‌به‌صرفه را در ویندوز 10 خود امتحان کنید.

خصوصیات:

حفاظت از زندگی دیجیتالی شما در برابر ریسک‌های اینترنتی
ایمن‌سازی کامپیوترهای شخصی، کامپیوترهای مک و دستگاه‌های اندروید
حمایت از زندگی خصوصی و هویت شما
به ارمغان آوری امنیت برای امور بانکی و خریدهای اینترنتی شما
کمک به مصون نگاه‌داشتن کودکان از خطرات اینترنتی
مدیریت تمامی رمزهای عبور اپلیکیشن ها و وب‌سایت‌هایتان
حفاظت از تصاویر، موزیک و فایل‌های محرمانه
امنیت سازی برای سیستم شما بدون کند نمودن آن
آسان نمودن مدیریت امنیت برای تمامی دستگاه‌ها

7 Bit Defender Antivirus



این آنتی‌ویروس بسیار متداول بوده و در مبارزه با بدافزارها، تروجان ها و کی لاغرها نیز امنیت فراهم می‌کند. ویروس‌های کامپیوتر را شناسایی و حذف نموده تا عملکرد کامپیوتر شمارا ارتقاء ببخشد. بهترین عملکرد را برای سیستم‌های فیزیکی و مجازی و همچنین کنسول تکی برای مدیریت همه‌جانبه ارائه می‌دهد. بهترین مورد دیگر درباره Bitdefender این هست که برخلاف سایر نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس، این آنتی‌ویروس بسیار سبک بوده و سیستم شمارا کند نمی‌کند. در حقیقت، تنها چند ثانیه برای اپلیکیشن این آنتی‌ویروس کافی است تا نصب‌شده و در بالاترین سرعت بدون واردکردن هرگونه خللی در عملکرد ویندوز سیستم شما به کار می‌افتد.

خصوصیات:

حذف هر نوع تهدید الکترونیکی اعم از ویروس‌های سنتی، کرم‌ها، تروجان ها تا موش‌های امروزی، بدافزارها و حملات روز صفر
ارائه فایروالی جدید با عملکردی عالی در تعیین دستورالعمل‌ها
ممکن سازی تراکنش‌های اینترنتی از طریق مرورگری منحصربه‌فرد که به این کار اختصاص‌یافته و مصون نگاه‌داشتن حساب‌های شما در برابر کلاه‌برداری
ردیابی و مسدودسازی مرورگرهایی که در پی سرقت اطلاعاتی چون رمز عبور یا شماره کارت اعتباری به‌وسیله جا زدن خود به‌عنوان یک موجود مورد اعتماد هستند
شناسایی و برطرف نمودن از راه دور مشکلات امنیتی روی تمامی دستگاه‌هایی که تحت محافظت این آنتی‌ویروس در هرکجا هستند با استفاده از Bitdefender Central


8 ESET Smart Security


با ESET Smart Security و قابلیت جدید آن‌که حفاظت از بانکداری و پرداخت به نام all-new Banking & Payment Protection است شما می‌توانید از بانکداری و پرداخت آنلاین لـ*ـذت ببرید. این تنها یکی از راه‌هایی است که ESET با امنیت همه‌جانبه‌اش ازجمله آنتی‌ویروس، ضد سرقت، فایروال شخصی و بسیاری دیگر هرروز از شما در وضعیت آنلاین محافظت می‌کند.

خصوصیات:

دارای یک مرورگر امن جهت رمزگذاری رمزهای عبور و اطلاعات کارت اعتباری شما
دارای قابلیت پیگیری یا مکان‌یابی دستگاه گم‌شده شما با کمک ضد سرقت قدرتمند آن
بهره‌مند شدن از امکان استفاده از فایروالی خاص برای حفاظت از اطلاعات شخصی خود در هرکجا که هستید


تمام توضیحات برای نرم‌افزار های انتی‌ویروس

 

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
9 McAfee LiveSafe


آنتی‌ویروس McAfee LiveSafe برای کسانی است که از کامپیوترهای شخصی، تبلت، اندروید و غیره استفاده می‌کنند. این بهترین انتخاب برای استفاده چندمنظوره است چراکه بالاترین حفاظت را برای هر دستگاه شما به ارمغان می‌آورد. این نرم‌افزار ویروس‌ها، بدافزارها، باج افزارها، نرم‌افزارهای جاسوسی و برنامه‌های ناخواسته را مسدود می‌کند. به‌علاوه، حفاظت Wi-Fi، ایمنی وب و ابزارهای بهینه‌سازی PC را فراهم می‌نماید. ابزار امنیتی این آنتی‌ویروس نیز برخی از ویژگی‌های مفید مانند مدیریت رمز عبور، ذخیره‌سازی رمزگذاری شده، حفاظت از سرقت هویت و غیره را به همراه دارد. از میان همه این ویژگی‌ها، ذخیره‌سازی رمزگذاری شده محبوب‌ترین آن‌هاست و به کاربران کمک کرده تا از رمز عبور هر فایل یا پوشه‌ای محافظت کنند.

خصوصیات:

محافظت در برابر ویروس‌ها و تهدیدات آنلاین
اجتناب از وب‌سایت‌های پرمخاطره و جلوگیری از دانلودهای خطرناک
از بین بردن زحمت مدیریت نام کاربری و کلمه عبور
امنیت جامع تلفن همراه
ایمن نمودن ذخیره‌سازی ابر

10 Qihoo 360 Total Security


ادغام موتورهای آنتی‌ویروس جایزه برده 360 Cloud Scan Engine، 360 QVMII AI Engine، Avira و Bitdefender برای اینکه ویروس‌یابی و ظرفیت‌های حفاظتی همه‌جانبه‌ای را به ارمغان بیاورد. سپرهای مختلف در این مجموعه یک تجربه دیجیتال امن و صلح‌آمیز را تضمین می‌کرده و دغدغه شمارا از بابت کلاه‌برداری، تروجان و سرقت اطلاعات برطرف می‌کنند.

خصوصیات:

تضمین یک تجربه دیجیتال امن و صلح‌آمیز توسط سپرهای چندگانه
برطرف نمودن دغدغه از بابت کلاه‌برداری، تروجان و سرقت اطلاعات
دارا بودن قابلیت اجرای برنامه‌های پرمخاطره در Sandbox ؛ دور نگاه‌داشتن تهدیدها از سیستم و ایزوله کردن آن‌ها
ارائه نمودن یک حفاظت دقیق و سریع با آخرین به‌روزرسانی‌های تعریف و شناسایی ویروس و شاخص‌های تهدید یکپارچه جهت همیشه به‌روز و ایمن ماندن کامپیوتر
ادغام موتورهای آنتی‌ویروس جایزه برده 360 Cloud Scan Engine، 360 QVMII Engine AI Engine، Avira و Bitdefender برای ارائه در ظرفیت‌های حفاظتی و ویروس‌یابی همه‌جانبه

11 F-Secure Anti-Virus


نام محبوب دیگری که در میان بهترین آنتی‌ویروس‌های 2017 به چشم می‌خورد F-Secure است. با کمک این آنتی‌ویروس شما می‌توانید از کامپیوتر خود در برابر ویروس‌ها، نرم‌افزارهای جاسوسی و دیگر بدافزارها حفاظت نمایید. این برنامه به‌راحتی نصب‌شده و باعث کندی سرعت سیستم شما نمی‌شود. آنتی ویروس F-Secure از صدرنشینان بهترین آنتی ویروس های پولی بوده که می‌توانید برای ویندوز 10 کامپیوترتان از آن استفاده کنید.

خصوصیات:

حفاظت ویروس مطمئن
به‌روزرسانی‌های مکرر
دارای یک فنّاوری حذف بدافزار پیشرفته
عدم مصرف منابع زیادی از سیستم شما

12 Kaspersky (FREE) Antivirus


آنتی‌ویروس Kaspersky که به‌تازگی منتشرشده نرم‌افزاری است که به‌صورت رایگان در اختیار همه کاربران قرارگرفته است. این نسخه رایگان اما محدودیت‌هایی نیز دارد. ولیکن هرگز در مسدود نمودن ویروس‌ها، نرم‌افزارهای جاسوسی یا بدافزارها ناموفق نیست. آنتی‌ویروس Kaspersky همچنین به‌صورت خودکار در مورد وب‌سایت‌های مخرب به شما اخطار می‌دهد.


تمام توضیحات برای نرم‌افزار های انتی‌ویروس

 

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
13 Webroot Antivirus
این‌یکی دیگر از آنتی‌ویروس‌های موجود برای ویندوز 10 کامپیوتر شما است. آنتی‌ویروس Webroot یکی از آنتی‌ویروس‌های قابل‌اعتماد و محبوب است که ویروس‌ها، بدافزارها و نرم‌افزارهای جاسوسی را اسکن می‌کند. نه‌تنها این موارد، بلکه Webroot به‌اندازه کافی در مبارزه با باج افزارهای در حال افزایش توانمند است.
خصوصیات:
دارا بودن قابلیت Identity Shieldیا محافظ هویت
وب گردی ایمن همراه با فنّاوری ضد فیشینگ سریع و دقیق
اسکن کامل کامپیوتر در سریع‌ترین زمان ممکن
14 BullGuard Internet Security
نسل بعدی فنّاوری ضد بدافزار BullGuard برای شما قابلیت حفاظت سه لایه هوشمندی را به ارمغان می‌آورد. این مجموعه امنیتی توسط بسیاری از سایت‌ها و برنامه‌های مورد اعتماد توصیه‌شده است.
خصوصیات:
دارا بودن تقویت‌کننده بازی
همراه با یک ماژول کنترل والدین
فایروالی جدید با ارائه لایه‌های حفاظت سنگین
مصون نگاه‌داشتن شما به‌وسیله مسدودسازی نقاط دسترسی هکرها نظیر سوءاستفاده با Vulnerability Scanner یا اسکنر آسیب‌پذیر
15 Comodo Antivirus

آنتی‌ویروس Comodo ابزاری ضروری برای هر کاربر کامپیوتر بوده و بهترین عملکرد را در حفاظت از ویندوز 10 کامپیوتر شما در برابر تهدیدات بدافزاری و باج افزارها دارد.
خصوصیات:
حفاظت بدافزاری جامع
فنّاوری Sandbox خودکار
خاصیت تدافعی چند برابری
خرید امن
پیشگیری از بی احترامی به حریم خصوصی
اسکن‌هایی سریع بر پایه ابر الکترونیکی
درهرحال اگر ویروسی باعث از دست رفتن اطلاعات شما شده است، حالا می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار بازیابی اطلاعات آن‌ها را برگردانید. در این مقاله ما 15 مورد از بهترین آنتی‌ویروس‌های حال حاضر را به بحث و معرفی گذاشتیم که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید از کامپیوتر خود در مقابل ویروس‌های مضری که حتی قادر به مختل سازی سیستم‌عاملتان هستند، دفاع کنید. این آنتی‌ویروس‌ها به‌صورت رایگان در دسترس بوده و قابل دانلود هستند


تمام توضیحات برای نرم‌افزار های انتی‌ویروس

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا