خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 196 هزار تومان، قیمت دلار 27 هزار و 794 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 950 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز 11 میلیون و 850 هزار تومان است.
در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 3 میلیون و 650 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 250 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد
قیمت طلای 24 عیار در هر گرم یک میلیون و 597 هزار تومان و هر مثقال طلا، 5 میلیون و 185 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.
به گزارش تسنیم،‌ در بازار ارز هم‌‌اکنون،‌ قیمت دلار 27 هزار و 794 تومان، قیمت یورو 32 هزار و 142 تومان، پوند انگلیس 37 هزار و 630 تومان و درهم امارات 7 هزار و 565 تومان اعلام شده است.
علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار 27 هزار و 73 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 26 هزار و 653 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 30 هزار و 973 تومان و قیمت خرید یورو نیز 30 هزار و 360 تومان اعلام شده است.

منبع خبرگزاری تسنیم
#تالار_اخبار


❊ قیمت طلا، سکه و ارز [ آپدیت ]

 

Aina

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/21
ارسال ها
155
امتیاز واکنش
109
امتیاز
163
محل سکونت
Ocean Army
زمان حضور
4 روز 4 ساعت 31 دقیقه
قیمت طلا افزایش یافت
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر رشد مستمر تورم که جذابیت این فلز ارزشمند به عنوان پناهگاه امن دارایی را تقویت کرد، افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۸۶۲ دلار و ۹۷ سنت رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۸۶۴ دلار و ۹۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار شب گذشته با ۰.۵ درصد کاهش، در ۱۸۶۱ دلار و ۴۰ سنت بسته شده بود.

طلا اوایل هفته جاری تحت تاثیر شتاب گرفتن رشد قیمتهای مصرفی آمریکا در ماه گذشته و تشدید نگرانیها نسبت به تورم طولانی تر، به بالاترین حد بیش از پنج ماه گذشته صعود کرده بود. اما هر چه نرخ تورم بالاتر می رود و روند بهبود اقتصادی شتاب می گیرد، سیاستگذاران بانک مرکزی آمریکا احتمال افزایش زودتر از موعد نرخهای بهره را مطرح می کنند. نرخهای بهره بالاتر هزینه نگهداری طلا که دارایی بدون بازدهی است را افزایش داده و به جذابیت سرمایه گذاری در آن لطمه می زند.

ایلیا اسپیواک، استراتژیست ارزی شرکت دیلی فارکس در این باره گفت: رشد غیرمعمول طلا به همراه دلار و بازده اوراق قرضه نشان می دهد که بازارها معتقدند بانک مرکزی آمریکا به حد کافی به افزایش نرخهای بهره تمایل پیدا نکرده است و بالا ماندن انتظارات تورمی و بازده واقعی اندک، از قیمت طلا پشتیبانی کرده است.

دلار روز جمعه ۰.۱ درصد افزایش یافت در حالی که بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله هم رشد کرد. دلار قویتر خرید طلا برای دارندگان ارزهای دیگر را گرانتر می کند و بازده بالاتر هزینه نگهداری طلا را افزایش می دهد.

به گفته اسپیواک، تمرکز بازار روی افزایش نرخهای بهره و تاثیر آن بر تورم، حرکت قیمت کوتاه مدت طلا را نسبت به آمار اقتصادی مانند هزینه مصرف شخصی بسیار حساس کرده است. با توجه به تغییر جهت احتمالی بانک مرکزی آمریکا به سمت افزایش نرخهای بهره، روند کلی طلا کاهشی است.

بر اساس گزارش رویترز، فعالان بازار همچنین اطلاعات دیگری را دریافت کردند که شامل افزایش صادرات طلای سوییس به سرزمین اصلی چین در اکتبر و کاهش اندک صادرات به هند در مقایسه با سپتامبر بود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد افزایش، به ۲۴ دلار و ۹۰ سنت رسید اما در مسیر ثبت نخستین کاهش هفتگی در سه هفته گذشته قرار گرفت. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۹ درصد افزایش، به ۱۰۵۷ دلار و ۳۰ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۶ درصد افزایش، ۲۱۴۵ دلار و ۲۷ سنت معامله شد.
منبع:ایسنا


❊ قیمت طلا، سکه و ارز [ آپدیت ]

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا