خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Mahora

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/5/20
ارسال ها
372
امتیاز واکنش
2,592
امتیاز
228
محل سکونت
از دیار دور
زمان حضور
15 روز 5 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
گوردون کامستاک احساس می‌کند جنگی به وقوع پیوسته است. او شغل تبلیغات برای یک شرکت به نام نیوآبلیون را که در آن بسیار زبردست و ماهر بود را ترک کرده‌است و به جای آن به یک حرفه کم‌درآمد (فروشندگی در یک کتابفروشی با حقوق ناچیز) مشغول شده است، اما اکنون می‌تواند به دل‌مشغولی مورد علاقه خود یعنی شاعری مشغول شود. او از یک خانواده ثروتمند است که ثروت به ارث رسیده‌شان را با ولخرجی به هدر داده‌اند. گوردون از اینکه برای زنده ماندن باید کار کند عصبانی است و زیر فشار استرس درماندگی خودخواسته‌اش بسیار عصبی و ناراحت شده‌است.
گوردون به زندگی حقیرانه‌اش در یک اتاق کوچک در لندن ادامه می‌دهد؛ و در یک فروشگاه کتاب به سرپرستی یک اسکاتلندی به نام مک‌چنی کار می‌کند و در همین حال تنها اثر چاپ شده‌اش به نام موش‌ها روی قفسه کتاب‌فروشی‌ها خاک می‌خورد.
کامستاک از غلبه و تسلط پول (که او دوست دارد آن را پول خدایی توصیف کند) بر روابط اجتماعی بسیار ناراحت است و احساس می‌کند که زنان اگر او ثروتمند بود بیشتر به او ابراز علاقه می‌کردند.[۳]
گوردون کامستاک در حالی که در شغل کتابفروشی تنها هفته‌ای دو پوند حقوق می‌گرفت،‌ دستمزد بالایی که در یک شغل اداری می‌توانست داشته باشد را رد کرد. با این کار اعلان جنگ واقعی نسبت به پول اعلام کرد. اما در پی اتفاقات بعدی که برایش روی می دهد نظر او عوض می شود. این اثر در ایران نیز با نام همه جا پای پول در میان است،‌ ترجمه و منتشر شده است.


معرفی کتاب به آسپیدیستراها رسیدگی کن | جرج اورول

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: yeganeh yami
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا