خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Mohamad_K

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/9/20
ارسال ها
21
امتیاز واکنش
10
امتیاز
73
محل سکونت
تهران
زمان حضور
16 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
آندره آ پیرلو در تابستان گذشته جایگزین مائوریسیو ساری در یوونتوس شد و هدایت بیانکونری‌ها را برعهده گرفت. او در فرصتی که در پنجره نقل و انتقالاتی داشت، سعی کرد تا اهداف و تفکرات خود را پیاده کند و به دنبال جذب بازیکنان مورد علاقه خود برود. اکنون گاتزتا دلو اسپورت گفته است که آندره آ پیرلو دو بازیکن را برای یوونتوس می‌خواسته اما سران باشگاه از جذب آن‌ها امتناع ورزیده‌اند و یا موفق به انجام این کار نشده‌اند.

بانوی پیر پنجره نقل و انتقالاتی نسبتا شلوغی را با ورود بازیکنانی مانند وستون مک کنی ، آرتور ، دژان کولوسفسکی و آلوارو موراتا داشت، اما پیرلو همچنین دو بازیکن دیگر را هم می‌خواست. به گفته روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، پیرلو علاقه خاصی به ادین ژکو، مهاجم اهل بـ*ـو*سنی تیم رم داشت اما این بازیکن در نهایت راهی تورین نشد و سران باشگاه او را جذب نکردند. با جدایی هیگواین، یوونتوس به مهاجم نیاز داشت و به سراغ خرید آلوارو موراتا رفت و پس از آن از تلاش برای جذب ادین ژکو امتناع ورزید.

بازیکن دیگری که پیرلو به جذب آن علاقه داشت، مانوئل لوکاتلی، بازیکن سابق میلان، بود اما هزینه خرید این بازیکن چیزی حدود 40 میلیون یورو بود و یوونتوس چنین رقمی را پرداخت نکرد.


دو بازیکنی که پیرلو می‌خواست اما یوونتوس نخرید!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا