خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MacTavish

مدیـر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
16/8/19
ارسال ها
3,662
امتیاز واکنش
13,896
امتیاز
348
زمان حضور
79 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
آخرین اخبار از انتخابات آمریکا حاکی است که ترامپ در آرای عمومی از بایدن پیشی گرفته است.

تا لحظه انتشار این خبر، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها حدود پنجاه و هشت میلیون رای (معادل 49.7 درصد آرا) و 209 رای الکترال و دونالد ترامپ حدود پنجاه و شش میلیون و هشتصد هزار رای (معادل 48.6 درصد آرا) را کسب کرده‌اند.

ایالت‌هایی که هر کدام از این دو کاندیدا حائز اکثریت آرا و برنده آرای الکترال شدند به شرح زیر است:

ترامپ:
کنتاکی ( رای الکترال ۸)، اوکلاهاما (۷)، تنسی (۱۱)، وست ویرجینیا (۵)، آرکانزاس (۶)، می‌سی‌سی‌پی (۶)، آلاباما (۹)، کارولینای جنوبی (۹)، ایندیانا (۱۱)، وایومینگ (۳)، داکوتای جنوبی (۳)، داکوتای شمالی (۳)، لوئیزیانا (۸)، نبراسکا (۵)، کانزاس(۶)، میسوری (۱۰) آیداهو (۴) یوتا(۶).

بایدن: ورمونت (۳)، مریلند(۱۰)، نیوجرسی(۱۴)، ماساچوست(۱۱)، واشنگتن دی‌سی(۳)، دلاور(۳)، ویرجینیا(۱۳)، ایلینوی(۲۰)، کنتیکت(۷)، رودآیلند(۴)، نیویورک(۲۹)، نیومکزیکو(۵)، کلورادو(۹) نیوهمپشایر(۴) ایالت واشنگتن(۱۲)، اورگان(۷)، کالیفرنیا(۵۵).

نتایج انتخابات تاکنون نشان می‌دهد بر خلاف نظرسنجی‌های قبل از انتخابات، نه تنها پیروزی قاطعی نصیب بایدن دموکرات نشده است که وی و طرفدارانش تاکنون نتوانسته‌اند هیچ یک از ایالتهای کلیدی تاثیرگذار در انتخابات را از آن خود کنند و بعید نیست نتیجه انتخابات ۲۰۱۶ که با پیروزی ترامپ همراه شد، تکرار شود.

آخرین وضعیت آراء مردمی

تا این لحظه شمارش آراء در ایالات آمریکا نشان می‌دهد که «جو بایدن» نامزد دموکرات با کسب ۶۵ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۴۸۸ رأی موفق به کسب ۴۹.۸ درصد از آراء مردمی شده است و از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با کسب ۶۳ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۲۵۱ رأی، توانسته ۴۸.۵درصد از آراء مردمی را کسب کند.


ترامپ در آرای عمومی از بایدن جلو افتاد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا