خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

"zhina"

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/7/20
ارسال ها
210
امتیاز واکنش
9,604
امتیاز
263
زمان حضور
54 روز 19 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
آتشفشان مایون، فیلیپین

آتشفشان مایون در استان آلبای فیلیپین قرار دارد و همچنان فعال است و گاهی فوران می کند. شیب دانه های آن در دو طرف، کاملا یک کوه قرینه زیبا را به وجود آورده اند، در ماه می ۲۰۱۳ این آتشفشان خاکسترهایی را از خود متصاعد کرد، پنج کوهنورد را که در مسیر قله بودند به کام مرگ فرستاد و ۵۰۰ متر بالاتر از قله ابری را تشکیل داد. مایون یکی از زیباترین آتشفشان های دنیاست و مخروطی کامل دارد و با اینکه کوهی خطرناک است اما ماجراجویان نمی توانند به راحتی از آن بگذرند.



غار سان دونگ، ویتنام

غار سان دونگ که در پارک ملی فونگ نها ویتنام قرار دارد آنقدر عمیق است که یک ساختمان ۴۰ طبقه در درون آن جا می شود، در درون این غار جنگل و رودخانه وجود دارد! این غار باشکوه در سال ۲۰۱۰ کشف شد و در جنگل های آن میمون و خفاش زندگی می کنند، این غار یکی از منحصربفردترین مکان های زمین است و درون آن پر از مرواریدهای غار است که در طول قرن ها شکل گرفته اند، در آن فسیل های ۳۰۰ میلیون ساله وجود دارد و گونه های جدیدی از گیاهان در اطراف رودخانه و آبشارهای این غار کشف شده است.



مالدیو

مالدیو مجموعه ای از جزایر در اقیانوس هند است که از عجایب طبیعی واقعی هستند. سواحل شنی، نرم، سفید و درخشان، آب گرم و زلال و جانوران دریایی آن مالدیو را یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات کرده است. به غیر از طبیعت حیرت آور این جزیره، اقامتگاه های لوکسی هم در آن وجود دارد که سفر شما به مالدیو را به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل می کنند.

منطقه هانگ لونگ، چین

هانگ لونگ که در زبان چینی به معنی اژهای زرد است در رشته کوه های مینشان واقع شده و در لیست میراث جهانی یونسکو هم قرار دارد. در میان شگفتی های طبیعی مختلفی که در این منطقه وجود دارد استخرهای رنگارنگ آن از زیباترین و شناخته شده ترین شگفتی ها هستند، در این محل عبادتگاه ها و مجسمه های بسیاری هم وجود دارند که در پارک پراکنده هستند.


کوه اورست، هیمالیا

کوه اورست در مرز نپال، تبت و چین قرار دارد و بلندترین کوه جهان است، رشته کوه های هیمالیا چشم انداز حیرت آور، دریاچه های کوهستانی، مسیرهای خوش منظره و فرصت هایی را برای کوهنوردی به وجود آورده اند اما فقط کوهنوردان حرفه ای از این کوه بالا می روند و فتح این کوه برای همیشه یکی از بزرگ ترین چالش های زندگی آن ها خواهد بود.




آبشارهای بن گیوک، چین ویتنام
آبشارهای تماشایی بن گیوک در مرز بین ویتنام و چین قرار دارد ، در واقع، دو آبشار بزرگ به دلیل صخره های زیادی که در این محل وجود دارد به چندین آبشار کوچک تقسیم شده اند و این آبشارهای زیبا را به وجود آورده اند و اگر آن را از سمت کشور ویتنام نگاه کنید به خوبی زیبایی های آن را می بینید. این آبشار بعد از آبشارهای ایگوازو، ویکتوریا و نیاگارا چهارمین آبشار بزرگ جهان است و گونه های گیاهی بومی زیادی در اطراف آن وجود دارد.


با شگفتی های طبیعت آسیا آشنا شوید

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا