خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Sepideh:)

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/10/20
ارسال ها
264
امتیاز واکنش
5,967
امتیاز
213
محل سکونت
خونمون
زمان حضور
13 روز 11 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
برج میزان تنها ماهی در منطقه البروج است که با علامتی بی‌جان مشخص شده است، چون علامت تمام برجهای دیگر به واسطه حیوان و انسان نمایش داده شده‌اند.

آن‌ها از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند و در شرایطی که مجبور به قضاوت‌می‌شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

آن‌ها به هیچ وجه حاضر نیستند بااشخاصی که برخلاف نقطه نظرات آن‌ها به بحث و جدل می‌پردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون به محض آن که به نتیجه‌ای برسند، حقیقت آن به نظرشان بدیهی و مسلم‌می‌آید.

یکی از نقطه ضعف‌های آن‌ها ناشکیبایی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که‌دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند.

ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌پذیر هستند.



مشخصات کلی متولدین مهر

اهل اعتدال، حامی وپشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح جو، علاقه‌مند به فضا، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، علاقه‌مند به موسیقی، اجتماعی، مؤقّر، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، به فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، شکمو، امیدوار، با انصاف، خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زیادی مهمان، انتقامجو، از بی بند و باری متنفّر است، با معلومات و با درایت، به آسانی تغییر عقیده نمی‌دهد، مهربان، شیک پوش و جذّاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظّم و مرتّب، عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دو دل و مردد، خوش بین.


خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. ا

ین مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست.

شما می‌توانید به خود ببالید که هوشمند‌ترین مشاور جهان را در جوار خود دارید.



دارای طبعی گرم و‌تر هستند. عموماً خوش خلق، جوانمرد و مورد توجه مردم هستند. در قضاوت منصف بوده و هرگاه دروغ بگیند، صدمه خواهند دید.

از تجارت سود خوبی خواهد برد. اما شراکت‎ با آنهاسازگار نیست. با هر کس شراکت کنند، ضرر خواهند دید. همچنین مال حرام با آنان سازگار نیست.

متولدین این ماه اغلب در شکم یا سـ*ـینه نشانی دارند که نیک است. عموماً در سن ۸ و ۲۴ و ۳۷ سالگی با خطر مواجه می‎شوند، اگر از این ودی‌ها بگذرند، به سن بالای شصت و گاه تا هشتاد می‎رسند.

بعضاً در کف دست چپ و در خط عمر نقطه‎ای دارند که علامت توقف و خطر است.

با صدقه و احسان، می‎توانند رفع خطر کنند. عیب مشخص این افراد، زودباوری آنان است.


اه اسیر نفس عماره می‎شوند و حتی ممکن است مورد تهمت قرار بگیرند.

اگر چه اغلب خویشتندار و سلط بر خود هستند. روز‌های جمعه و شنبه روز‌های خوبی برای آنان است.

همچنین انگشتر یاقوت و فیروزه برای آنان مناسب است.


مهرماهی ها چطورین؟؟

 

Sepideh:)

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/10/20
ارسال ها
264
امتیاز واکنش
5,967
امتیاز
213
محل سکونت
خونمون
زمان حضور
13 روز 11 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
خصوصیات اخلاقی زن متولد مهر

معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بار‌ها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می‌بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد.

در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.



عموماً خوشرو، خوش زبان، گاه پرحرف و پایبند ادا و اصلی خاص می‎باشند. این زنان دارای طالع نیکو می‎باشند و در زندگی ورفاه و آسایش دست پیدا می‎کنند.

اما اینان زود خشم هستند واگر از عصبانیت خودداری نکنند، آسیب خواهند دید. اینان به وقت عصبانیت طپش قلب پیدا می‎کنند که بایستی مراقب باشند.

زنان متولد این ماه گاه دچار اضطراب و خیالات واهی می‎شوند و اغلب بی دلیل با مسرشان بدرفتری می‎کنند. حال آن همسرشان با آن‌ها مهربان است.

اینان با سه خطر در زندگی مواجه می‎شوند که اگر به سلامت از آن‌ها بگذرند، عمر طبیعی خواهند داشت.

در ضمن هر گاه بیمار شوند، اغلب علت آن صفرا و بلغم خواهد بود.






مهر + فروردین

درست است که به سختی می توان این دو طبیعت را با هم تطبیق داد اما به خاطر داشته باشید که همین تضادهای اولیه است که به رابـ*ـطه دو نفر مفهوم می دهد. میزان و حمل مثل دیگر نشانه های متضاد یکی از جفت های زودیاک هستند زیرا این دو، خانه هفتم (خانه رابـ*ـطه) همدیگر هستند. البته ناگفته نماند که برج میزان خودش در حالت کلی نشانه رابـ*ـطه است. وقتی متولد مهر و فروردین عاشق هم می شوند هیچ چیزی نمی تواند آن ها را از هم جدا کند. و تفاوت ها دیگر هیچ اهمیتی ندارند. آن ها باید روی رابـ*ـطه خود کار کنند اما شکی در این نیست که رابـ*ـطه این دو یک تناسب عالی و بی نقص بین دو روح است.

مهر + اردیبهشت

مهرماهی ها مراقب باشید چون برج ثور (اردیبهشت) اینجاست تا ترس های درونی شما را بیدار کرده و همه را بیرون بریزد. البته اردیبهشت هم باید مراقب باشد چون احساس گنـ*ـاه در اوتوسط برج میزان شکوفا می شود. این رابـ*ـطه درسی است که هر دو فراموش نخواهند کرد به خصوص اگر تصمیم گرفته باشند که درک و محبت در رابـ*ـطه به اندازه کافی داشته باشند. تنها راهی که می تواند این دو را برای همیشه خوشحال کند پذیرفتن چیزهایی است که نمی خواهند در دنیای درونشان با آن دست و پنجه نرم کنند.

مهر + خرداد

میزان و جوزا همیشه جفت خوبی برای هم نیستند. اگر میزان با تنها بودن و انجام دادن کارها خودش مشکل داشته باشد این برای جوزا قابل درک نیست. به دلیل نداشتن مرزهای خصوصی، میزان به جوزا اجازه رهبری می دهد تا زمانی که تمام انرژی او تمام شود. متولد مهر نیاز دارد که به متولد خرداد احترام بگذارد تا برای او هم معلم، هم عشق و هم دوست باشد. متولدین خرداد باید مراقب محبوب مهر ماهی خود باشند به محدودیت ها و سخت گیری های او احترام بگذارند.

مهر + تیر

بزرگ ترین محدودیت ها در رابـ*ـطه بین این دو در انتظاراتی است که از هم دارند. تیر ماهی ها کسی را می خواهند که مسئولیت پذیر باشد تا در صورت نیاز دست او را بگیرد و طبیعت عاطفی شان را تکمیل کند. مهر ماهی ها کسی را می خواهند که قوی و پر از انگیزه و انرژی باشد. این دو اگر انتظاراتشان برآورده نشود در ابتدای رابـ*ـطه همدیگر را ناامید می کنند . بهترین راه برای ایجاد یک عشق پایدار بین آن ها این است که استقلال خودشان را حفظ کنند.

مهر + مرداد

این دو خیلی چیزها برای یاد گرفتن از همدیگر دارند و مهم ترین هدف آن ها در رابـ*ـطه احترام و مسئولیت پذیری با قدرت یکسان است. گاهی اوقات برای آن ها سخت است که در مقابل رقابت با یکدیگر و نشان دادن این که کدام یک بهتر و باهوش تر از دیگری است مقاومت کنند. حتی اگر رابـ*ـطه چندان رضایت بخشی نداشته باشند اما همیشه در جمع دیگران رابـ*ـطه ای لـ*ـذت بخش و بی نقص نشان داده می دهند.

مهر + شهریور

مهر و شهریور می توانند یک رابـ*ـطه عقلانی رضایت بخش تشکیل دهند زیرا همیشه به احساسات همدیگر احترام می گذارند. گاهی اوقات در رابـ*ـطه بین این دو همه چیز خوب و هماهنگ پیش می رود اما در عین حال گاهی اوقات هم در درک احساسی یکدیگر مشکل دارند و چیزی که نمی توانند خودشان را با آن وفق بدهند درون شکننده و حساسشان است. شهریور برای خشنودی مهر مسئولیت ها و تصمیماتی که مهر باید بگیرد را قبول می کند و این باعث ایجاد حس خودبرتر بینی مهر و بی احترامی به شهریور می شود. اگر این مشکل حل نشود رابـ*ـطه آن ها به دلیل عدم احترام ممکن است به آخر برسد.

مهر + مهر

نشان میزان نشان رابـ*ـطه است و این دو چیزهای دیگری در رابـ*ـطه به هم یاد می دهند. وقتی دو مهرماهی وارد رابـ*ـطه می شوند برای آن ها پیدا کردن هدف رابـ*ـطه کمی سخت است. زیرا هر دو تکلیف و هدفی را دنبال می کنند که با مردم دیگر در ارتباط است. اگر در رابـ*ـطه بتوانند ارزش های مشترکشان را با هم بپیوندند جفت خوشبختی می شوند. تنها چیزی که در رابـ*ـطه آن ها وجود ندارد احترام متقابل بدون قضاوت و توقع است. هر دو این مشکل را با دنیای اطرافشان دارند و وقتی وارد رابـ*ـطه می شوند مشکل دوبرابر می شود. اگر به خودشان اجازه دهند همانی باشند که هستند حتی می توانند الهام بخش دیگران هم باشند.

مهر + آبان

رابـ*ـطه مهر و آبان زیاد راحت و بی دردسر نیست چون باعث می شود هر دو با جنبه تاریک و سیاه همدیگر مواجه شوند. و همین منجر به ایجاد احساس شدیدی در آن ها می شود که برای دیگران قابل درک نیست. در نهایت در دام افسردگی می افتند و نمی دانند چگونه باید خود را از آن بیرون بکشند. تنها راه برای داشتن یک رابـ*ـطه پایدار و رضایت بخش این است که هر کدام زندگی خصوصی و مستقل خودشان را داشته باشند در غیر اینصورت گرفتار انتظارات منفی و وسواس فکری می شوند.

مهر + آذر

رابـ*ـطه مهر و آذر رابـ*ـطه مفیدی است که به هر دو طرف اجازه می دهد دنیای احساسی درونشان را رشد داده زندگی شان را بدون تاثیرات منفی بسازند. البته یک درگیری کوچک نیز بین آن ها وجود دارد. هر دو برای برتر بودن و به دست آوردن وضعیت حاکم با هم مقابله می کنند و این مشکل تنها زمانی رفع می شود که غرور و رقابت های بچه گانه را کنار بگذارند. تنها چیزی که باعث می شود این دو با هم خوشحال باشند این است که به هم احترام بگذارند و اجازه دهند دیگری کاری که دلش می خواهد انجام دهد.

مهر + دی

رابـ*ـطه مهر و دی رابـ*ـطه سختی است. البته به این معنا نیست که نمی توانند از با هم بودن لـ*ـذت ببرند و رابـ*ـطه بادوامی داشته باشند. اما یک رابـ*ـطه معمولی مثل رابـ*ـطه های دیگر هم نیست. بزرگ ترین چالش آن ها احترام نگذاشتن به ارزش های عاطفی یکدیگر است. اگر این دو راهی برای درک همدیگر پیدا کنند همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

مهر + بهمن

میزان و دلو به دلیل داشتن عنصر مشترک (هوا) درک متقابلی نسبت به یکدیگر دارند. اما با این وجود باز هم سخت می توانند خودشان را با شخصیت همدیگر وفق داده و به هم احترام بگذارند. بهترین درمان هر مشکلی در رابـ*ـطه آن ها زمان است. اما به دلیل بی برنامه بودن دلو آنقدر صبر نمی کنند که مشکل رفع شود.

مهر + اسفند

برج میزان و برج حوت اغلب با بی احترامی قادر به درک زیبایی های عشق نیستند. یک اسفند ماهی نمی تواند رابـ*ـطه آرامش بخشی که مهر به آن نیاز دارد بسازد. هر دو می توانند با از خود گذشتگی از رضایت طرف مقابل لـ*ـذت ببرند و هر اتفاقی که بیفتد رابـ*ـطه خوبی داشته باشند. اگر بی احترامی و توقعات غیرعادی را کنار بگذارند عشق واقعی را تجربه خواهند کرد






قبول دارید ؟؟:گل::گل:


مهرماهی ها چطورین؟؟

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: parädox
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا