خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

fatemeh.AB79

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
19/9/20
ارسال ها
187
امتیاز واکنش
568
امتیاز
178
سن
23
زمان حضور
3 روز 4 ساعت 12 دقیقه
نویسنده این موضوع
ذخیره کردن گوجه:

گوجه ها به شدت در مقابل سرما حساس هستند به قدری که از داخل منفجر می شود و عطر و طعمش را از بین میرود. گوجه ها را در دمای معمولی اتاق نگه دارید و در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار ندهید و هر چه زودتر آن را مصرف کنید. گوجه های رسیده شده را از روی بوته هایش بچینید که در این صورت طعم و ترشی و بوی آن باقی می ماند. از خریدن گوجه های به شدت رسیده اجتناب کنید. اگر بر حسب تصادف گوجه ی نارس خریدید، آن را در داخل کاغذ در کنار موز یا سیب قرار داده و در طی شب کنار آنها واگذارید. گاز اتیلن آزاد شده از این میوه روند رسیدن گوجه فرنگی را تسریع می کند. بعد از آنکه کاملا رسیده شدند آنها را در یخچال قرار دهید. جایی که دو تا سه روز در آنجا تازه می مانند.

حدود نیم ساعت قبل از مصرف آنها را از یخچال بیرون بیاورید، اینکار طعم و لذیذی آن را بیشتر می کند. زمانی که سس کچاپ گوجه فرنگی می خرید، صرفا ارگانیک آن را بخرید و از خرید گوجه های آلوده به سموم و دیگر مواد شیمیایی خودداری کنید. گوجه های بسیار رسیده به راحتی خراب می شوند و باید در یخچال نگهداری شوند.

محتوای اسیدی بالای گوجه ها اولین دلیلی است که نسبت به سایر گیاهان بیشتر کنسرو می شوند. گوجه های کنسرو ده شکل های مختلف خرد شده، له شده و پخته شده و به شکل سس دارند. کنسروهای باز نشده گوجه می توانند تا شش ماه طی یک هفته خورده شوند.

شما میتوانید در صورت داشتن گوجه های فراوان آنها را فریز کنید. فریز کردن گوجه ها منجر به تحت تاثیر قرار گرفتن عطر و طعم آنها نمی شود. آنها را شسته و خشک کنی و و سپس درون یک کیسه زیپ دار قرار دهید. در موارد مورد نیاز آن را از کیسه خارج کنید.


فواید و ارزش غذایی گوجه فرنگی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا