خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

فاطمـ♡ـه

مدیر آزمایشی عکس
مدیر آزمایشی
  
عضویت
5/8/20
ارسال ها
1,057
امتیاز واکنش
26,334
امتیاز
368
سن
19
محل سکونت
ツ☁️
زمان حضور
51 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
تسا تامپسون یک بازیگر، خواننده و موزیسین آمریکایی است که به دلیل نقش آفرینی در سریال های “پرونده سرد” (Cold Case)، “آناتومی گری” (Grey’s Anatomy) و “درمانگاه خصوصی” (Private Practice) مشهور شد.
تسا در ۳ اکتبر ۱۹۸۳ در لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمد و به دبیرستان سانتا مونیکا رفت. سپس به استودیو تئاتر ملحق شد. به زودی والدینش طلاق گرفته و پدرش که یک موزیسین بود به نیویورک رفت. تسا در دوران رشد در ساحل شرقی آمریکا زندگی می کرد، با این حال دو بار از کشور خارج شد و از اغلب شهرهای آمریکا دیدن کرد.


فیلم های او

در سال ۲۰۰۵ تسا در سریال تلویزیونی Veronica Mars در نقش جکی بلک ظاهر شد. داستان درباره دانشجوی جوانی به نام ورونیکا (کریستن بل) بود که به طور پاره وقت در یک آژانس کارآگاهی کار می کرد. پس از مرگ دوستش تصمیم گرفت خودش پرونده او را دنبال نماید.


تسا تامپسون در فیلم Veronica Mars

در سال بعد به سریال پزشکی “آناتومی گری” از کانال ABC ملحق شد و در داستان روزانه کارمندان بیمارستان سیاتل گریس شرکت کرد. الن پومپئو، ساندرا او و پاتریک دمپسی نقش های اصلی را برعهده داشتند. امتیاز این سریال از قسمت اول بالا بود و در ۱۲ فصل ادامه پیدا کرد. تسا نقش کمیل تراویس را برعهده داشت. در سال ۲۰۰۶ بازی در سریال تیم کرینگ به نام “قهرمانان” (Heroes) کانال NBC به او پیشنهاد شد. شخصیت های اصلی قدرت هایی داشتند که می توانست میلیون ها نفر را از بین ببرد. تسا نقش ربکا تیلور را برعهده داشت.
این بازیگر در سال ۲۰۰۶ در سینما حضور یافت و در فیلم “هنگامی که یک غریبه تماس می‌گیرد” (When a Stranger Calls) در نقش اسکارلت بازی کرد. این تریلر داستان یک زن جوان پرستار کودک است که یک دیوانه کودک تحت نظارت او را می رباید. این فیلم ۶۶ میلیون دلار فروش داشت. در همان زمان در کنار کاترین موریس در سریال “پرونده سرد” بازی کرد. در سال ۲۰۰۷ در سریال “نخل های پنهان” (Hidden Palms) حضور داشت. سپس در تریلر The Initiation of Sarah نقش اصلی را به دست آورد. داستان درباره یک سازمان دانشجویی سری است.


بیوگرافی تسا تامپسون | بازیگر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,422
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه



بیوگرافی تسا تامپسون | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا