- عضویت
- 24/4/20
- ارسال ها
- 351
- امتیاز واکنش
- 7,083
- امتیاز
- 263
- محل سکونت
- In The Windows
- زمان حضور
- 73 روز 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
ایمیل مارکتینگ نوعی از بازاریابی مستقیم است و یکی از راه های برقراری ارتباط با مشتریان است و ابزاری ضروری برای بازاریایی در کسب و کار به شمار میرود.
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی از راه های برقراری ارتباط با مشتریان است که به خاطر هزینه متناسب و امکانات مطلوب مانند امکان شخصی سازی مورد توجه بازاریابان دیجیتال قرار گرفته است.
ایمیل مارکتینگ چیست؟
کاربرد ایمیل مارکتینگ تنها به تبلیغات محدود نمی شود بلکه حفظ ارتباط با مشتریان، ارسال محتوای کاربردی و حتا بازگرداندن مشتریان قبلی نیز از اهداف اصلی ایمیل مارکتینگ است. تشویق مشتری به خرید مجدد، افزایش آگاهی از برند و ارسال پیشنهادات شخصی سازی شده نیز از موارد دیگری است که به کمک ایمیل مارکتینگ می توان پیگیری کرد. به علاوه این روش هم برای کسب وکارهای بزرگ و هم برای کسب وکارهای کوچک با بودجه های تبلیغاتی محدود مناسب است.
تاریخچه ایمیل مارکتینگ
40 سال پیش گری توئرک که در سازمان تجهیزات دیجیتال (DEC) کار می کرد، 400 ایمیل برای 400 مشتری ارسال کرد و از این طریق 13 میلیون دلار فروش ایجاد کرد.
اوایل دهه 90 میلادی با جدی شدن استفاده از اینترنت سیستم کاری و شخصی مردم تغییرات زیادی کرد و به همین دلیل شرکت های مختلف تلاش می کردند سرویس های جدیدی را به کاربران ارائه کنند. در همین راستا،Hotmail به عنوان اولین ارائه دهنده سرویس ایمیل تحت وب به صورت رایگان، فعالیت جدی خود را شروع کرد.
بعدها مدیران و بازاریاب های مختلف بیشتر به استفاده از ایمیل روی آوردند و پیام های انبوهی را برای مخاطبان و مشترکان خود ارسال می کردند. همین مسئله باعث شد تا قوانین سخت گیرانه تری برای ارسال ایمیل های اسپم و هرزنامه وضع شود.
اما رفته رفته بازاریابی ایمیلی جایگاه درست خود را پیدا کرد و با اضافه شدن ویژگی های جدید به سرویس های مختلف، رعایت حقوق کاربران و امکان سفارشی و شخصی سازی پیام ها این ابزار توانسته است اثربخشی خوبی داشته باشد.
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی از راه های برقراری ارتباط با مشتریان است که به خاطر هزینه متناسب و امکانات مطلوب مانند امکان شخصی سازی مورد توجه بازاریابان دیجیتال قرار گرفته است.
ایمیل مارکتینگ چیست؟
کاربرد ایمیل مارکتینگ تنها به تبلیغات محدود نمی شود بلکه حفظ ارتباط با مشتریان، ارسال محتوای کاربردی و حتا بازگرداندن مشتریان قبلی نیز از اهداف اصلی ایمیل مارکتینگ است. تشویق مشتری به خرید مجدد، افزایش آگاهی از برند و ارسال پیشنهادات شخصی سازی شده نیز از موارد دیگری است که به کمک ایمیل مارکتینگ می توان پیگیری کرد. به علاوه این روش هم برای کسب وکارهای بزرگ و هم برای کسب وکارهای کوچک با بودجه های تبلیغاتی محدود مناسب است.
تاریخچه ایمیل مارکتینگ
40 سال پیش گری توئرک که در سازمان تجهیزات دیجیتال (DEC) کار می کرد، 400 ایمیل برای 400 مشتری ارسال کرد و از این طریق 13 میلیون دلار فروش ایجاد کرد.
اوایل دهه 90 میلادی با جدی شدن استفاده از اینترنت سیستم کاری و شخصی مردم تغییرات زیادی کرد و به همین دلیل شرکت های مختلف تلاش می کردند سرویس های جدیدی را به کاربران ارائه کنند. در همین راستا،Hotmail به عنوان اولین ارائه دهنده سرویس ایمیل تحت وب به صورت رایگان، فعالیت جدی خود را شروع کرد.
بعدها مدیران و بازاریاب های مختلف بیشتر به استفاده از ایمیل روی آوردند و پیام های انبوهی را برای مخاطبان و مشترکان خود ارسال می کردند. همین مسئله باعث شد تا قوانین سخت گیرانه تری برای ارسال ایمیل های اسپم و هرزنامه وضع شود.
اما رفته رفته بازاریابی ایمیلی جایگاه درست خود را پیدا کرد و با اضافه شدن ویژگی های جدید به سرویس های مختلف، رعایت حقوق کاربران و امکان سفارشی و شخصی سازی پیام ها این ابزار توانسته است اثربخشی خوبی داشته باشد.
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
ایمیل مارکتینگ
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com