خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

KURO TOKA

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/19
ارسال ها
954
امتیاز واکنش
20,496
امتیاز
418
محل سکونت
卂几|爪乇 ㄥ卂几ᗪ 丂卂Ꮆ卂
زمان حضور
106 روز 4 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع


دمون ها
دمون اصولا به ارواح خبیثی گفته میشود که غلامان شیطان یا لوسیفر هستند. آنها موجوداتی خبیث تر و قوی تر از کاکودیمون ها هستند و مانند فرشتگان موجوداتی مستقل هستند ولی پر از نفرت و گنـ*ـاه و پلیدی. آنچه هستند تنها شر و پلیدی و تاریکی و نفرت است. آنها موجودات قلمرو تاریک هستند.
دمون ها مخالف و دشمن فرشتگان و عرش الهی هستن و در هر مکتب و دینی هم از آنها گزارشاتی متشابه در دست است. آنها تنها مختص عقاید مسیحی و یهودی نیستند بلکه در آین زرتشتی دشمنان ابدی اهورا مزدا خداوند روشنای و پاکی و غلامان خداوند پلیدی اهریمن نیز میباشند. در مکاتب مصری, جادوگری, پاگان, مکاتب محلی آمریکای (سرخپوستان) حتی ژاپنی و چینیان دیده میشوند.
به اربابان ديمون ها “خدایان تاریک قلمرو تاریکی” میگویند و اعتقاد بر این است که دمونها و اربابان تاریک در قلمروی مخالف با قلمرو نور و الهی فرشتگان ساکنند. گفته ميشود كه همیشه قلمرو فانی ما مکانی جهت مقابله این نیروها بوده و ما نسل بشر در میان این کارزار گیر افتاده ایم که همیشه میخواهیم اعمالی خوب انجام دهیم ولی همیشه هم تمایلات تاریک در ما هست. البته میزان قدرتی که دمونها در میان قلمرو فانی دارند و باعث انحراف میشوند همیشه مورد بحث بوده. برخی از مکاتب میگویند انها تنها توانی وسوسه و تاثیر دارند در حالی که مکاتبی پافشاری میکنند هر کار بدی ناشی از تسخیر روح ما توسط آنها است.

مانستر کوئست سایت


دمون ها

 
  • تشکر
Reactions: Ice._.girl و Mana
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا