خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Dead girl

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/1/20
ارسال ها
49
امتیاز واکنش
1,642
امتیاز
203
زمان حضور
28 روز 15 ساعت 47 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نام خدا
مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود

فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» ساخته سام کلانتری، از فردا اول تیرماه ۹۹ در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران عمومی می‌شود.

  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸





مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود




به گزارش خبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم، مستندی درباره‌ تیم ملی دختران «اسکیت هاکی» ایران و مشکلات پیچیده‌ آنان در راه مسابقات آسیایی کره‌جنوبی است که ورزش، بهانه‌ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است.

«جایی برای فرشته‌ها نیست» پُرجایزه‌ترین مستند سینمایی سال 1398 است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از جمله جایزه ویژه تماشاگران این جشنواره را کسب کرده است.

بر اساس اعلام تهیه‌کننده این فیلم تا دو هفته دیگر امکان تماشای آنلاین «جایی برای فرشته‌ها نیست» از طریق سامانه ویدئوی درخواستی «نماوا» و «فیلیمو» نیز مهیا خواهد شد.

از عوامل اصلی این فیلم که سام کلانتری را در ساخت آن همراهی کردند، می‌توان به مهران کاشانی (همکار پژوهشگر)، رضا تیموری (فیلمبردار)، شاهین پورداداشی (صدابردار)، هایده صفی‌یاری (تدوینگر)، انسیه ملکی (صداگذار)، حبیب خزایی‌فر (آهنگساز)، محسن مرادی (مدیر تولید) اشاره کرد. محمد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب هم تهیه‌کنندگان فیلم است. «جایی برای فرشته‌ها نیست» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.


مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا