خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

BlueMσOη

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/6/20
ارسال ها
836
امتیاز واکنش
3,725
امتیاز
248
زمان حضور
15 روز 5 ساعت 16 دقیقه
نویسنده این موضوع
کاترینا الکساندر "کات" گراهام (به انگلیسی: Katerina Alexandre "Kat" Graham) (زاده ۵ سپتامبر ۱۹۸۹) یک بازیگر، مدل، خواننده و رقصندهٔ آمریکایی-سوئیسی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش بانی بنت در سریال خاطرات خون‌آشام شهرت دارد.


زندگی‌نامه

گراهام در ژنو، سوئیس به دنیا آمد و در لس آنجلس، کالیفرنیا رشد یافت، پدرش جوزف اهل لیبریا (کشوری در آفریقا) و مادرش ناتاشا یک روسی یهودی است. پدر او یک روزنامه‌نگار برای سازمان ملل متحد در سوئیس بود، در حالی که پدربزرگش به مدت چهل سال سفیر سازمان ملل در کشورهای هلند، سوئد، رومانی و کنیا بوده‌است، گراهام در مدرسهٔ عبری تحصیل کرده‌است، او به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی صحبت می‌کند و همچنین به خوبی مقداری پرتغالی و عبری صحبت می‌کند.


زندگی شخصی

گراهام به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، عبری و پرتغالی حرف می‌زند.
او در سال ۲۰۰۸ با کاترل گایدری وارد رابـ*ـطه شد و در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۲ با او نامزد کرد. آن‌ها در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۴ از هم جدا شدند.







فیلم‌گرافی
فیلم


۱۹۹۸دام سرپرستThe Parent Trap
۲۰۰۸اولین کریسمس ماOur First Christmas
۲۰۰۹دوباره ۱۷17 Again
۲۰۱۱هانی ۲Honey 2
۲۰۱۱شهر بوگیBoogie Town
۲۰۱۱هم اتاقیThe Roommate
۲۰۱۱شیکاگو پولاسکی جونسChicago Pulaski Jones
۲۰۱۱بلیچرزBleachers
۲۰۱۴معتادAddicted
۲۰۱۶همه نگاه‌ها به منAll Eyez On Me

تلویزیون

تنها سریال‌هایی که او درش عنوان نقش ثابت و بیش از چند قسمت را داشته‌است، جهنم بر روی زمین و خاطرات خون‌آشام بوده‌است، علاوه بر این در چندین سریال همچون سی‌اس‌آی و مالکوم در میانه به عنوان بازیگر میهمان در یک اپیزود نقش‌آفرینی کرده‌است.

1592396070455.png
1592396287557.png


بیوگرافی کاترینا گراهام | بازیگر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: Mana و Ghazaleh.A
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا