- عضویت
- 6/2/20
- ارسال ها
- 7,624
- امتیاز واکنش
- 13,279
- امتیاز
- 428
- زمان حضور
- 82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
کاوازاکی در سال ۲۰۱۸ کوچکترین نینجا خودش یعنی موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ را باز طراحی نمود. اما واقعا همه چیز به همین سادگی نیست! تغییرات نسخه ۲۰۱۸ نینجا ۴۰۰ با نسخه قبلی آن از زمین تا آسمان است. تفاوتها و تمایزها به خوبی در این موتور سیکلت خاص و حرفهای حس میشوند. پس از چند روز وقت گذرانی با موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ تصمیم گرفتیم ۷ تا از ویژگیهای خاص این موتور سیکلت را در این مقاله جمع آوری و منتشر کنیم…
۱- مانور پذیری
شاید سوار شدن روی نینجا ۴۰۰ تحت اختیار خودتان باشد؛ اما عملکرد این موتور سیکلت اصلا مهار شدنی نیست و چیزی نیست که بتوان به اختیار در آورد! کوچکترین کنشی روی این موتور سیکلت یک واکنش قدرتمند و تیز را به همراه دارد. وزن پایین، قدرت بالا و طراحی بینظیر باعث آزادی عملکرد کمنظیر موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ شده است. علاوه بر همه اینها سیستم تعلیق خاص این موتور سیکلت را نمیتوان نادیده گرفت. تعلیق این محصول به شدت برازنده یکی از سرسختترین موتور سیکلت های ورزشی موجود است.
۲ – شاسی جدید
همانطور که گفتیم کاوازاکی این موتور سیکلت کاملا باز طراحی کرده است. شاسی کاملا جدید که در آن طراحی مفهومی گذشته کاوازاکی کمتر به چشم میخورد و بیشتر طراحی بینظیر و آینده نگرانه این برند دیده میشود، یک پوئن مثبت برای موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ محسوب میشود. بد نیست بدانید که کاوازاکی این شاسی را روی برادر بزرگتر این موتور سیکلت یعنی نینجا H2 نیز استفاده کرده است. شاسی جدید باعث افزایش استقامت و خشکی موتور سیکلت شده است که در عملکرد کنترل بیشتر و دور از استرس را برای سوارکاران مهیا میکند.
از دیگر موارد جدید میتوان به صفحه آلومینیومی و سوئیچینگ آلومینیومی جدید اشاره کرد که در قسمت عقب موتور سیکلت تعبیه شدهاند. این طراحی نیز شباهت زیادی به طراحی موتور سیکلت نینجا H2 دارد که نیاز به اعضای متقابل را برای ثبات از بین میبرد.
۳- تمایز در ابعاد
سایر تغییراتی که در شاسی موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ به چشم میخورد از تغییرات نسبتا محسوس در ابعاد به وجود آمدهاند. فاصله دو چرخ از ۵۵٫۳ اینچ به ۵۵٫۹ اینچ افزایش یافته است و سر فرمان ۲٫۳ درجه کاهش یافته است. چنین تغییرات محسوسی در موتور سیکلت فوق زیاد دیده میشود که مجموع آنها در نهایت باعث بهبود سرعت موتور سیکلت شدهاند.
۴- بزرگتر؛ بدون بزرگتر شدن
قطعا یکی از برجستهترین جزئیات نینجا جدید افزایش ۱۰۳ سیسی در اندازه موتور آن است. این تغییر حالوهوای چند قطبی بین منتقدان و طرفداران موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ فراهم کرده است. برخی میگویند این سبک از طراحی به نوعی یک انقلاب در کلاس موتور سیکلتهای ورزشی سبک وزن محسوب میشود، برخی دیگر میگویند که چنین افزایش حجمی در موتور آنقدرهم چشمگیر نیست و عدهای نیز اعتقاد دارند که این افزایش حجم فوقالعاده زیاد و دور از ذهن بوده است. به هر حال نظر ما به دور از نظر همه منتقدارن و علاقمندان این است که این طراحی جدید و افزایش حجم در نیروگاه موتور سیکلت برای یک محصول مدرن در سال ۲۰۱۸ بسیار مناسب است. به هر حال این نوع بهینه سازی در طراحی، عملکرد موتور سیکلت را چندین پله افزایش داده است.
انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98
۱- مانور پذیری
شاید سوار شدن روی نینجا ۴۰۰ تحت اختیار خودتان باشد؛ اما عملکرد این موتور سیکلت اصلا مهار شدنی نیست و چیزی نیست که بتوان به اختیار در آورد! کوچکترین کنشی روی این موتور سیکلت یک واکنش قدرتمند و تیز را به همراه دارد. وزن پایین، قدرت بالا و طراحی بینظیر باعث آزادی عملکرد کمنظیر موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ شده است. علاوه بر همه اینها سیستم تعلیق خاص این موتور سیکلت را نمیتوان نادیده گرفت. تعلیق این محصول به شدت برازنده یکی از سرسختترین موتور سیکلت های ورزشی موجود است.
۲ – شاسی جدید
همانطور که گفتیم کاوازاکی این موتور سیکلت کاملا باز طراحی کرده است. شاسی کاملا جدید که در آن طراحی مفهومی گذشته کاوازاکی کمتر به چشم میخورد و بیشتر طراحی بینظیر و آینده نگرانه این برند دیده میشود، یک پوئن مثبت برای موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ محسوب میشود. بد نیست بدانید که کاوازاکی این شاسی را روی برادر بزرگتر این موتور سیکلت یعنی نینجا H2 نیز استفاده کرده است. شاسی جدید باعث افزایش استقامت و خشکی موتور سیکلت شده است که در عملکرد کنترل بیشتر و دور از استرس را برای سوارکاران مهیا میکند.
از دیگر موارد جدید میتوان به صفحه آلومینیومی و سوئیچینگ آلومینیومی جدید اشاره کرد که در قسمت عقب موتور سیکلت تعبیه شدهاند. این طراحی نیز شباهت زیادی به طراحی موتور سیکلت نینجا H2 دارد که نیاز به اعضای متقابل را برای ثبات از بین میبرد.
۳- تمایز در ابعاد
سایر تغییراتی که در شاسی موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ به چشم میخورد از تغییرات نسبتا محسوس در ابعاد به وجود آمدهاند. فاصله دو چرخ از ۵۵٫۳ اینچ به ۵۵٫۹ اینچ افزایش یافته است و سر فرمان ۲٫۳ درجه کاهش یافته است. چنین تغییرات محسوسی در موتور سیکلت فوق زیاد دیده میشود که مجموع آنها در نهایت باعث بهبود سرعت موتور سیکلت شدهاند.
۴- بزرگتر؛ بدون بزرگتر شدن
قطعا یکی از برجستهترین جزئیات نینجا جدید افزایش ۱۰۳ سیسی در اندازه موتور آن است. این تغییر حالوهوای چند قطبی بین منتقدان و طرفداران موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ فراهم کرده است. برخی میگویند این سبک از طراحی به نوعی یک انقلاب در کلاس موتور سیکلتهای ورزشی سبک وزن محسوب میشود، برخی دیگر میگویند که چنین افزایش حجمی در موتور آنقدرهم چشمگیر نیست و عدهای نیز اعتقاد دارند که این افزایش حجم فوقالعاده زیاد و دور از ذهن بوده است. به هر حال نظر ما به دور از نظر همه منتقدارن و علاقمندان این است که این طراحی جدید و افزایش حجم در نیروگاه موتور سیکلت برای یک محصول مدرن در سال ۲۰۱۸ بسیار مناسب است. به هر حال این نوع بهینه سازی در طراحی، عملکرد موتور سیکلت را چندین پله افزایش داده است.
انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98
۷ ویژگی موتور سیکلت کاوازاکی نینجا ۴۰۰ مدل ۲۰۱۸
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com