Narín✿
سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
- عضویت
- 1/12/19
- ارسال ها
- 2,131
- امتیاز واکنش
- 43,894
- امتیاز
- 418
- محل سکونت
- ☁️
- زمان حضور
- 107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱- چشم انداز بَد
هیچ حجمی از سایه نمی تواند ساختار اشتباه طراح را درست کند. مطمئن باشید که اشیاء هنگامی که از بیننده دور میشوند، کوچکتر می شوند. این شامل همه قسمت های شئ مورد نظر می شود. مهارت پرسپکتیو خطی خود را تقویت کنید.
۲- نمای کلی
ما هر بار برای کشیدن طرح مورد نظر ، با ابزار مور نظر(مداد) روی صفحه خط میکشیم. دنیای واقعی هیچ نمای کلی (خط) ندارد. تلاش ما برای ارائه طرح واقعی با استفاده از نمای کلی صرفا جهت نمایش طرح مسطح (دو بعدی) و یا کارتونی میباشد. سعی کنید دنیا را به جای نمای کلی به صورت سه بعدی با جزئیات کامل ببینید. کشیدن خطوط اصلی برای مشخص کردن محدوده هر قسمت ، در مراحل اولیه طراحی مناسب است اما در یک طراحی کامل شده کمتر استفاده می شود.
۳- انطباق نور
ما به خاطر نور می بینیم. فراموش نکنید که به منبع نور در طراحی خود اشاره کنید. این به این معنی است که یک طرف از شی بطور کلی روشن تر یا تاریک تر از طرف دیگر آن است. به عنوان مثال شاید قسمت بالای اشیاء شما باید به صورت روشن ترین قسمت تصویر ترسیم شود.
۴- شیب مناسب
بنا به دلایلی, زمانی که هنر آموزان جوان در ابتدا یادمی گیرند که چگونه مفهوم شیب را ایجاد کنند (ترکیبی از مقادیر رنگ ازتیره به روشن). آنها می خواهند که از این مورد در همه جا استفاده کنند. مقادیر درجه بندی شده رنگ ها (شیب ها) جای خودرا درشکل های گرد مانند مخروط ها، استوانه ها و کره ها نشان می دهند اما بطور معمول بر روی اشیای مسطح مانند مکعب اینطور نیست. به اشیایی که سعی دارید آنها را طراحی کنید با دقت نگاه کنید و هرگز از خود تصور نکنید.
هیچ حجمی از سایه نمی تواند ساختار اشتباه طراح را درست کند. مطمئن باشید که اشیاء هنگامی که از بیننده دور میشوند، کوچکتر می شوند. این شامل همه قسمت های شئ مورد نظر می شود. مهارت پرسپکتیو خطی خود را تقویت کنید.
۲- نمای کلی
ما هر بار برای کشیدن طرح مورد نظر ، با ابزار مور نظر(مداد) روی صفحه خط میکشیم. دنیای واقعی هیچ نمای کلی (خط) ندارد. تلاش ما برای ارائه طرح واقعی با استفاده از نمای کلی صرفا جهت نمایش طرح مسطح (دو بعدی) و یا کارتونی میباشد. سعی کنید دنیا را به جای نمای کلی به صورت سه بعدی با جزئیات کامل ببینید. کشیدن خطوط اصلی برای مشخص کردن محدوده هر قسمت ، در مراحل اولیه طراحی مناسب است اما در یک طراحی کامل شده کمتر استفاده می شود.
۳- انطباق نور
ما به خاطر نور می بینیم. فراموش نکنید که به منبع نور در طراحی خود اشاره کنید. این به این معنی است که یک طرف از شی بطور کلی روشن تر یا تاریک تر از طرف دیگر آن است. به عنوان مثال شاید قسمت بالای اشیاء شما باید به صورت روشن ترین قسمت تصویر ترسیم شود.
۴- شیب مناسب
بنا به دلایلی, زمانی که هنر آموزان جوان در ابتدا یادمی گیرند که چگونه مفهوم شیب را ایجاد کنند (ترکیبی از مقادیر رنگ ازتیره به روشن). آنها می خواهند که از این مورد در همه جا استفاده کنند. مقادیر درجه بندی شده رنگ ها (شیب ها) جای خودرا درشکل های گرد مانند مخروط ها، استوانه ها و کره ها نشان می دهند اما بطور معمول بر روی اشیای مسطح مانند مکعب اینطور نیست. به اشیایی که سعی دارید آنها را طراحی کنید با دقت نگاه کنید و هرگز از خود تصور نکنید.
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
10اشتباه رایج در طراحی با قلم
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com