خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
اخذ بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان

درباره بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان باید بگوییم که تنها آن دسته از دانش آموزان که در سال اول نمرات ممتاز کسب کنند و پیشرفت‌ های قابل توجهی نسبت به سال اول در سال دوم داشته باشند، علاوه بر فراهم آوردن امکانات آموزشی بیشتر می‌ توانند برای پرداخت شهریه ها تخفیف های خوبی بگیرند. نکته قابل توجه درباره دانش آموزان استعداد درخشان می باشد که دولت انگلستان این امکان را برای آن ها به وجود آورده است که در صورت بورسیه شدن در مقطع دبیرستان و با فارغ التحصیل شدن با نمرات ممتاز بتوانند بدون شرکت در آزمون های ورودی به برترین دانشگاه های این کشور ورود پیدا کنند. در حقیقت انگلستان برای مقطع دبیرستان در سال های اولیه ورود به این کشور و برای ویزای تحصیلی بورسیه صادر نمی نماید. به این علت فرد متقاضی بایستی هزینه های مربوط به تحصیل را در کشور انگلستان داشته باشد.

دبیرستان‌ ها در کشور انگلستان

تحصیل در دوره متوسطه در انگلستان در دبیرستان های خصوصی و دولتی مقدور است. کشور انگلستان انواع مختلفی مدارس دارد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

  • آکادمی‌ ها: اولین بار در بخش های محروم این کشور افتتاح شدند و تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش کشور انگلستان قرار گرفتند تا کیفیت آموزش در این کشور افزایش پیدا کند.
  • کالج های فناوری: همانند آکادمی ها کالج‌های فناوری نیز برای افزایش کیفیت آموزشی انگلستان راه اندازی شده اند و بیشتر در مناطق محروم این کشور قرار دارند اما بر خلاف آکادمی ها تحت نظارت آموزش و پرورش محلی نیستند.
  • مدارس پایه و آزاد: این مدارس چند نوع ویژگی مشخص و مشترک دارند که از جمله آنها می توان به استخدام کارمندان توسط دولت و تامین بودجه از طریق مالیات دهندگان اشاره کرد که به طور مستقیم تحت نظارت سازمان آموزش و پرورش انگلستان هستند.
  • کلیسا و مراکز داوطلبانه: هزینه‌ های این مراکز از طریق مبالغ پرداختی به خیریه ها تامین می شود و این مراکز تحت نظارت کامل و مستقیم دولت انگلستان هستند اما برخی از مدارس داوطلبانه نیز تحت نظارت مستقیم کلیسا و وابسته به این نهاد مذهبی/فرهنگی هستند.
  • دبیرستان‌ های شبانه روزی: این مدارس هم برای تحصیل دانش‌ آموزان و هم برای زندگی آن ها به وجود آمده اند؛ دانش آموزان بین 10 الی 19 سال امکان تحصیل و زندگی در این مراکز را دارند و این دبیرستان های شبانه روزی به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. مدارس خصوصی تمام هزینه‌ های مربوط به شهریه و اقامت را از دانش‌ آموزان انگلیسی یا دانش آموزان بین المللی دریافت می‌کنند اما مدرسه شبانه روزی فقط دانش آموزان انگلیسی را می‌پذیرند و جز هزینه‌ های مربوط به اقامت هزینه‌ای از دانش آموزان دریافت نمی کنند.


بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان در برترین مدارس

برای راهنمایی بیشتر شما در باب تحصیل در انگلستان و بورسیه تحصیلی انگلستان در مقطع دبیرستان تصمیم گرفتیم اطلاعاتی از برترین مدارس این کشور تهیه کنیم که در لیست زیر به اسامی آن ها به همراه میزان بورسیه ها در سال اشاره می کنیم.

اسامی کالج هامیزان بورسیه ها
کالج بلربیز (College Bellerbys)اختصاص تا %40 بورس تحصیلی به دانش‌ آموزان
کالج دی ال دی انگلستان (DLD)اختصاص تا %50 بورس تحصیلی به دانش‌ آموزان مستعد
کالج دیوید گیم (David Game)اختصاص تا 2000£ (پوند) بورس تحصیلی به دانش‌ آموزان
کینگز کالج (Kings College)اختصاص تا %15 بورس تحصیلی به دانش‌ آموزان
کالج کتز انگلستان (CATS En)اختصاص تا %50 بورس تحصیلی به دانش‌ آموزان
مدارس فوق برترین مدارس دولتی و خصوصی کشور انگلستان می باشند. در این مدارس سالانه تعداد زیادی از فارغ التحصیلان با توجه به نمرات ممتازی که کسب کرده اند وارد دانشگاه های معتبر می‌ شوند.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی انگلستان

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی ویزای گاردین برای بچه های زیر 12 سال با همراه

ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال با همراه، مجوزی است برای ورود والدینی که فرزندان زیر 12 سال آنها در کشور دیگری مثل استرالیا و انگلستان در مدارس مشغول تحصیل می باشند و این والدین می خواهند برای مراقبت بیشتر و بهتر از فرزندشان نزد او بروند. ویزای گاردین برای بچه های زیر 12 سال برای این والدین می باشد که می خواهند خود از نزدیک فرزندان را زیر نظر داشته باشند و از او مراقبت نمایند و فرزندان مجبور به تنها زندگی کردن در مدارس شبانه روزی نباشند. پدر و مادرهایی هستند قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارند اما یا شرایط سنی یا تحصیلی لازم را ندارند.


اخذ ویزای گاردین برای بچه های زیر 12 سال با همراه

پیشنهاد ما برای این پدر و مادرهایی که خود شرایط مهاجرت ندارند این است که برای فرزندانشان پذیرش تحصیلی گرفته و آنها را در یکی از مدارس شبانه روزی کشورهایی مثل انگلیس و استرالیا و کانادا ثبت نام کنند و براساس ویزای گاردین بچه های زیر 12 یا 18 سال یکی از والدین پدر یا مادر می توانند به عنوان همراه (قیم) همراه دانش آموز مهاجرت کنند و از طریق این ویزا، اقامت کشورهایی مثل استرالیا، کانادا و انگلیس را بگیرند، اگر در سفارت افسر به فرزندان ایرادی نگرفته و به او ویزا بدهد. احتمال 99% به والدین دانش آموز هم ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال را می دهد و امکان رد ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال برای والدین بسیار پایین می باشد.

ویزای گاردینی که به همراه می دهند یک ویزای کامل می باشد و مدت زمانش به تعداد سالها و مدت ویزای فرزندان است. گاردین یا همان سرپرستی که همرا دانش آموز است می تواند مادرش و یا پدرش باشد اگر مادرش به عنوان گاردین همراه محصل باشد می تواند برای همسرش یعنی پدر بچه دعوت نامه بفرستد. البته برای این نوع ویزا باید متناسب با شرایط روز اقدام نمود که در حال حاضر برای اکثر ایرانیانی که شرایط مالی خوبی ندارند این ویزا صادر نمی شود.


مدت زمان اعتبار ویزای گاردین

طبق این دعوت نامه و ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال ویزای 6 ماهه به او می دهند که نوع ویزای وی Multiple می باشد. یعنی براساس این ویزای 6 ماهه که گرفته است میتواند به دفعات کرات رفت و آمد کند. در طول این 6 ماه مثلا می تواند یک ماه انگلیس باشد یک ماه به ایران برگردد و مجددا با همان ویزا وارد آن کشور شود.

البته والدین دانش آموز اگر نخواهند همراه فرزندشان مهاجرت کنند می توانند کسی را به عنوان سرپرست فرزندشان معرفی نمایند و براساس ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال این سرپرست که مورد تایید والدین دانش آموز می باشد، می تواند به عنوان قیم محصل با اخذ ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال همراه دانش آموز به کشور مورد نظرمهاجرت نمایند. البته باید سن این سرپرست بالای 21 سال باشد و توان مالی این را داشته باشد که بتواند امکانات اولیه زندگی را برای دانش آموز فراهم نماید.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی انگلستان

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرایط ویزای گاردین برای بچه های زیر 12 سال با همراه

والدین و یا سرپرستی که به عنوان گاردین همراه دانش آموز مهاجرت می کند به نمره زبان (آیلتس) احتیاج ندارند و خود دانش آموز هم به نمره زبان نیاز ندارد. زیرا که در کشوری که مهاجرت کرده است زبان را به دانش آموز آموزش می دهند.

هزینه این ویزای گاردین 2000$ (دلار) برای فرزند و 2000$ (دلار) برای گاردین می باشد. پدر یا مادر می توانند فرزند خود را در آن کشوری که مهاجرت کرده اند به مدارس شبانه روزی نفرستند و در آن کشورها مثلا استرالیا و انگلستان خانه ای بخرند و فرزندشان را کنار خود نگه دارند. البته باید هزینه آن مدارس شبانه روزی را پرداخت نمایند. ناگفته نماند ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال را برای والدین در صورتی که شرایط مالی خوبی دارند به راحتی صادر می کنند، بخصوص در کشور انگستان این قانون حکم فرماست اما در کشور استرالیا دانش آموزان تا 18 سال می توانند گاردین داشته باشند.

طبق ویزای گاردین پدر یا مادر دانش آموزی که به عنوان گاردین رفتند بعد از 12 سالگی فرزند باید برگردند. یعنی مدت ویزای آنها تمام می شود مگر طبق مقررات و شرایط آن زمان بتوانند برای اخذ ویزای دیگری اقدام نمایند و با این ویزای جدید همانجا ماندگار شوند.


مدارک ویزای گاردین برای بچه های زیر 12 سال با همراه

از مدارک اولیه برای اخذ این ویزا که می بایست ترجمه هم گردد می توان به مدارک ذیل اشاره داشت:

  • 6 قطعه عکس
  • شناسنامه
  • سند ازدواج
  • تصویر پاسپورت معتبر
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
برای اخذ ویزای گاردین تنها والدین قانونی این فرزند زیر 12 سال می توانند اقدام نمایند، والدین برای اخذ ویزا محدودیت سنی ندارند و در هر سنی که باشند می توانند با ثبت نام فرزندشان در مدارس شبانه روزی بعضی از کشورها مثل استرالیا و انگلستان به عنوان گاردین همراه فرزندشان مهاجرت نمایند. هنگامی که والدین ویزای گاردین را اخذ نمودند، می توانند برای فرزندان زیر 20 سال دعوت نامه بفرستند و از طریق این دعوت نامه فرزندان زیر 20 سال هم نزد خانواده هایشان بروند. اگر هدف صرفا دیدار و حضور کوتاه مدت است با مدارکی کامل این اقدام را انجام دهید.

مدت زمانی که پروسه ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال در انگلستان طول می کشد 8 تا 10 ماه است. اول برای دانش آموز اقدام می شود بعد از آن برای یکی از والدین یا سرپرستی که والدین انتخاب نمودند، داشتن استطاعت مالی برای پرداخت هزینه های اولیه زندگی در حساب بانکی یکی از شرایط ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال می باشد.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی انگلستان

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
تفاوت ویزای گاردین انگلستان و استرالیا

تفاوت عمده ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال انگلیس و استرالیا در این است که ویزای گاردین انگلیس به این صورت است که یکی از والدین یعنی پدر یا مادر می توانند همراه فرزندان به انگلیس سفر کنند و اگر پدر یا مادر همراه فرزند باشد می تواند برای همسرش دعوت نامه بفرستد، اما طبق ویزای گاردین استرالیا برای بچه های زیر 18 سال، پدر و مادر باهم می توانند همراه فرزند مهاجرت کنند و در کنار فرزندان باشند اما یک نفر از آنها حق کار تمام وقت دارد و نفر دیگر حق کار پاره وقت دارد، در نتیجه بهترین گزینه برای والدینی که شرایط کافی برای مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و …. را ندارند همین روش مهاجرت از طریق ویزای گاردین بچه های زیر 12 سال می باشد که می تواند همراه فرزندان مهاجرت نمایند.


مزایای ویزای گاردین انگلستان

دانش آموزان پس از تحصیل در مدارس شبانه روزی می توانند بعد از 18 سالگی هم در همان کشور ادامه تحصیل بدهند در مقاطع بالاتر وارد دانشگاه هایی با رنکینگ بالا شوند و در زمان تحصیلات دانشگاهی و بعد از آن حق کار در آن کشور را دارند و می توانند اقامت آن کشور را به دست آورند. والدین این دانش آموزان که با ویزای گاردین مهاجرت کرده اند بعد از اتمام مدت اقامت می توانند به واسطه حضور فیزیکی در محیط در آن کشور در جستجوی کار و یا ایجاد کار باشند تا بتوانند برای خود نیز اقامت بگیرند. البته این به این معنی نیست که شما با این ویزا حق کار دارید، شما به جهت حضور در محیط بسیار راحت تر می توانید با کارفرما ارتباط بگیرید تا موقعیتی برای کار بدست آورید.

در حال حاضر اکثر کشورهای انگلیسی زبان برای صدور این نوع ویزا اصلا به اتباع ایرانی آسان نمی گیرند و باید گفت با تغییرات ایجاد شده این مسیر برای هر شخصی مناسب نیست. به مراتب در حال حاضر تحصیل در کانادا به جهت هزینه های پایین بیشتر مورد هدف ایرانیان می باشد.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی انگلستان

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرایط کار بعد از تحصیل در کشور انگلستان

اگر فردی قصد دارد کار بعد از تحصیل در انگلستان را تجربه کند، باید برای اقامت در این کشور ویزا دریافت نمایند. برای اطلاع از این که نیاز به اجازه اقامت این کشور را دارید یا نه، می توانید به سایت اداره مهاجرت کشور انگلستان مراجعه نمایید. ویزا کار پس از تحصیل در کشور انگلستان در انواع مختلفی ارائه می شود. متقاضی باید با توجه به مدت زمان اقامت در این کشور و توع فعالیت ویزا دریافت نماید.

متقاضیان می توانند اقدامات لازم را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. انواع ویزاهایی که جهت کار بعد از تحصیل در انگلستان ارائه می شود، ویزای Tier 1 و ویزای Tier 5 می باشد. این کشور و تحصیل در انگلستان یکی از بهترین بسـ*ـترها را برای اقامت بعد از تحصیل بوجود آورده است. زیرا با تحصیل در آن مدرکی بدست می آورید که بسیار با ارزش و حائز اهمیت است. بطوریکه با اعتباری که دارد می توان بعد از تحصیل برای کار در هر کشوری اقدام نمود.


ویزای Tier 1 جهت کار بعد از تحصیل در انگلستان


یکی از ویزاهایی که برای کار پس از تحصیل در انگلستان ارائه می شود، ویزای Tier 1 می باشد. این ویزا به 2 صورت ارائه می شود.

  1. ارائه ویزا با عنوان کار آفرین فارغ التحصیل شده از دانشگاه انگلستان
  2. کار آفرینی در کشور انگلستان
این نوع از ویزا نوعی از سرمایه گذاری در کشور انگلستان محسوب می شود. متقاضیان می توانند برای کار بعد از تحصیل در انگلستان از این طریق اقدام نمایند.

کارآفرین فارغ التحصیل شده در انگلستانمتقاضیانی که با ویزای Tier 2، به عنوان محقق، نابغه و یا متفکر با ایده های نو وارد این کشور شده اند، می توانند پس از فارغ التحصیلی با اخذ این ویزا در این کشور اقامت داشته باشند. باید به این نکته اشاره کرد که متقاضیان نمی توانند در مشاغلی مثل مدیریت املاک یا توسعه املاک مشغول به کار شوند.
کارآفرینی در انگلستاناگر متقاضی برای دریافت این ویزا از داخل این کشور اقدامات لازم را انجام داده باشد، می تواند به مدت 3 سال در این کشور اقامت داشته باشد. اما اگر فردی اقدامات لازم را از خارج از این کشور انجام دهد می تواند به مدت 3 سال و 4 ماه در انگلستان اقامت داشته باشد.
بعد از گذشت این مدت متقاضی می تواند به مدت 24 ماه دیگر اعتبار ویزا را تمدید نمایید. بعد از گذشت این مدت و با رعایت قوانین می توانید اقامت دائم این کشور را به دست آورید.


ویزای Tier 5 جهت کار بعد از تحصیل در انگلستان

متقاضیانی که قصد کار بعد از تحصیل در این کشور را دارند، می توانند ویزای Tier 5 را دریافت نمایند. این ویزا نیز به 2 صورت ارائه می شود.

  1. اعطاء ویزا با عنوان طرح جوانان پویا
  2. اعطاء ویزا با عنوان کارگر موقت
  • طرح جوانان پویا جهت اقامت پس از تحصیل در کشور انگلستان: متقاضیان با دریافت این ویزا می توانید به مدت 24 ماه در خاک این کشور اقامت داشته باشند، و کار کنند. برای اخذ این ویزا شرایطی در نظر گرفته شده است. افرادی با رده سنی بین 18 تا 30 سال، که ملیت های استرالیایی، هنگ کنگ، ژاپن، نیوزلند، مونوکو، تایوان و کره دارند می توانند ویزا طرح جوانان را دریافت نمایند.
  • طرح کارگر موقت: با دریافت این ویزا متقاضی می تواند در مدت 1 تا 2 سال در کشور انگلستان با عنوان کارگر موقت مشغول به کار شود. متقاضیان می توانند با دریافت این ویزا در مشاغلی مثل: مشاغل داوطلبانه و به صورت خیریه، مشاغلی مربوط به فعالیت های ورزشی، مشاغل و فعالیت های مذهبی و تبادل مقامات دولتی مشغول به کار شوند.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی انگلستان

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
هزینه زندگی در انگلستان

اولین نکته ای که باید مورد توجه قرار دهیم هزینه های زندگی در کشور انگلستان است. هزینه های زندگی هر فرد به طور معمول به سبک زندگی او بستگی دارد. طبیعتا هزینه زندگی افرادی که به طور مثال گیاه خوار هستند با سایرین متفاوت است. بنابراین این امکان وجود ندارد که یک نسخه واحد ارائه دهیم و عدد مشخصی را معرفی کنیم. از همین رو کلیه هزینه های زندگی در کشور انگلستان را به صورت میانگین در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید به کمک این جدول، هزینه های زندگی خود در طول یک هفته را محاسبه کنید. قیمت های ارائه شده همگی مربوط به هزینه های شهرهای مختلف کشور انگلستان است. بنابراین کلیه هزینه های ارائه شده، میانگینی از بیشترین و کمترین هزینه برای خرید یک محصول است.


جدول هزینه های عمومی در انگلستان

قیمت بسیاری از خریدهای روزانه شما در جدول زیر ارائه شده است.

رستوران
عنوانهزینهعنوانهزینهعنوانهزینه
یک وعده معمولی12یک وعده غذا در مک دونالد5بطری آب معدنی0.89
سه وعده غذا در رستوران متوسط برای دو نفر45کاپوچینو2.6نوشابه (0.33 لبتر)1.20
سوپرمارکت
عنوانهزینهعنوانهزینهعنوانهزینه
یک لیتر شیر0.9قرص 500 گرمی نان0.98یک کیلو برنج سفید1.3
12 عدد تخم مرغ1.85یک کیلو گرم پنیر محلی5.45سـ*ـینه مرغ پاک شده5.71
یک کیلو گوشت گوساله7.54یک کیلوگرم سیب1.81یک کیلوگرم موز1.03
یک کیلوگرم پرتقال1.64یک کیلوگرم گوجه1.74یک کیلوگرم سیب زمینی1.16
یک کیلوگرم پیاز0.96یک دسته کاهو0.731.5 لیتر آب معدنی0.98
حمل و نقل عمومی
عنوانهزینهعنوانهزینهعنوانهزینه
بلیط یک طرفه2.4بلیط ماهیانه60هزینه تاکسی3
هر کیلومتر حرکت تاکسی1.711 لیتر گازوئیل1.24
تاسیسات و تجهیزات
عنوانهزینهعنوانهزینهعنوانهزینه
هزینه های انرژی برای یک خانه 85 متری به صورت متوسط141.32اینترنت ماهیانه30
تفریحات و ورزش
عنوانهزینهعنوانهزینهعنوانهزینه
یک ماه هزینه باشگاه29.221 ساعت زمین تنیس9.67بلیط سینما10
پوشاک
عنوانهزینهعنوانهزینهعنوانهزینه
یک جفت شلوار جین مدل لویس56.75لباس متوسط تابستانه28.72یک جفت کفش اسپورت مدل نایکی60
یک جفت کفش رسمی60.93

کلیه هزینه ها به پوند می باشد.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی انگلستان

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
هزینه تحصیل در انگلستان

مورد دیگری که باید حتما مورد توجه قرار گیرد، هزینه های تحصیل در کشور انگلستان است. هزینه تحصیل در کشور انگلستان به محل تولد شما نیز بستگی دارد. هزینه تحصیل در انگلستان برای شهروندان این کشور و بریتانیای کبیر ارزان قیمت تر است. دانشجویان بین المللی باید همه هزینه های تحصیلی خود را به صورت کامل پرداخت کنند. در حقیقت هزینه های مربوط به کل دوره آموزش در روز اول دریافت می شود. هزینه تحصیل در دانشگاه های علوم اجتماعی در حدود 10 تا 17 هزار پوند است. هزینه تحصیل در دانشگاه های مهندسی در این کشور نیز 10 تا 20 هزار پوند است. دانشجویان رشته پزشکی در انگلستان نیز با هزینه های 20 تا 30 هزار پوندی روبرو خواهند شد.

بررسی هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان


دانشجویانی که از تامین مخارج خود باز بمانند ناچار به ترک کشور انگلستان خواهند شد. بنابراین دانشجویان باید آگاه باشند که تامین هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان از الزامات تحصیل در این کشور است. بنابراین باید پیش از سفر به انگلستان هزینه های خود را به طور کامل در نظر بگیرید. فرض را بر آن می گیریم که شما در یک رشته غیر پزشکی قصد تحصیل در کشور انگلستان را دارید. در سال نخست تحصیل باید همه هزینه تحصیل خود را پرداخت کنید. بنابراین احتمالا حدود 15 هزار پوند برای ثبت نام در دانشگاه نیاز خواهید داشت. با توجه به جدول هزینه زندگی و اجاره مسکن، میزان هزینه ماهیانه شما نیز در حدود 1000 پوند خواهد بود.

بنابراین شما برای سال اول بابت هزینه زندگی در انگلستان حداقل به 12000 هزار پوند نیاز خواهید داشت. در این صورت شما برای سال اول زندگی خود در انگلستان به 27000 پوند نیاز خواهید داشت.پرداخت چنین هزینه ای گاهی برای شهروندان کشور انگلستان نیز دشوار باشد. از همین روست که آگاهی از هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان یک امر ضروروی برای دانجشویان است.

کار ضمن تحصیل در انگلستان

یکی از فرصت هایی که در کشور انگلستان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، کار ضمن تحصیل است. دانشجویان می توانند در طول هفته در کشور انگلستان تا سقف 20 ساعت کار کنند. آن می توانند بخشی از هزینه های زندگی خود را جبران کنند چرا که هزینه های تحصیل در انگلستان بالاست. انعطاف پذیری تحصیل در کشور انگلستان می تواند به شما کمک کند تا شغل مناسبی برای خود بیابید. البته باید این نکته را خاطرنشان کرد که با کار پاره وقت در انگلستان قطعا نمی توان تمام هزینه های مربوط به زندگی و تحصیل را پرداخت نمود. اما طبیعتا می توان بخشی از این هزینه را از طریقی جبران نمود. به همین خطر بهتر است هزینه های مربوط به هزینه و زندگی را برآورد نمود.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی انگلستان

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان

اگر می خواهید خارج از ایران مشغول به تحصیل شوید، باید درباره دانشگاه مورد نظر به صورت کامل تحقیق کنید. کسب آگاهی درباره مخارج تحصیلی در دانشگاه های شهرهای مختلف اروپایی و بریتانیا به شما کمک خواهد کرد تا بهترین گزینه را برگزینید. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان مخارجی به همراه دارد که این مخارج به شهر و دانشگاه مورد نظر بستگی دارند. موارد مثبت تحصیل در انگلستان به صورت زیر می باشد:

  • بالا بودن سطح دانشگاه ها در مباحث عملی و تئوری
  • شما می توانید با کسب کمک هزینه های تحصیلی از مخارج خود بکاهید.
  • داشتن سطح و کیفیت فوق العاده بالا در ارائه مطالب
  • شما می توانید بعد از اتمام تحصیل شغل مناسب بیابید.
  • تمامی دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه خواهند شد.
  • انگلستان به ایران نزدیک تر از کشورهایی چون آمریکا می باشد.
  • تحصیل پزشکی و دندانپزشکی کمتر از 6 سال به طول می انجامد.
  • وزارت بهداشت مراکز تحصیلی این کشور را برای تحصیل مورد تایید قرار داده است.

قبولی دانشگاه جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان

بریتانیا به چهار بخش تقسیم می شود:

  • انگلیس
  • وِلز
  • ایرلند شمالی
  • اسکاتلند
برای کسب قبولی در دانشگاه های این ایالت ها، باید در امتحان ورودی و دوره های مخصوص شرکت کنید. گواهینامه عمومی آموزش متوسطه انگلستان: متقاضیانی که کمتر از 18 سال سن دارند، باید این دوره را سپری کنند. دانش آموزان این دوره باید 10 واحد درس پاس کنند تا بتوانند وارد دانشگاه های معتبر شوند. این دوره شامل دروس علوم پایه و همچنین ریاضی و انگلیسی می باشد. کسب نمرات عالی در این دوره الزامی است.

Foundation: این دوره برای افراد 16 تا 19 سال مناسب می باشد. شما باید حداکثر 2 سال در این دوره مشغول به تحصیل شوید و همانند دوره قبلی، نمرات عالی کسب کنید. در این دوره دروس زیست، شیمی، فیزیک و غیره ارائه می شوند. در واقع این دوره دوره پیش دانشگاهی می باشد که باعث ورود به دانشگاه نیز می شود.

United Kingdom Clinical Aptitude Test: این تست، آخرین قدم ورود به معتبر ترین دانشگاه های بریتانیای کبیر می باشد. جواب آزمون به طور اینترنتی ارائه می شود. جواب آزمون تعیین کننده دانشگاه آینده شما خواهد بود. در انگلیس دانشگاه هایی وجود دارند که برای پذیرفتن متقاضیان، با آن ها مصاحبه می کنند. این مصاحبه معمولا با موضوعات زیر صورت می گیرد:

  • سابقه های تحصیلی
  • سابقه های کارش و شغلی
  • مشخصات شخصی و سلیقه
  • میزان دانش و هممچنین انگیزه تحصیلی
  • اهداف
افرادی که به سن قانونی رسیده اند، باید برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی، مدرک زبان ایلتس با نمره حداقل 6 داشته باشند اما افرادی که به سن قانونی نرسیده اند، نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارند. اکثر دانشگاه های معتبر واقع در انگلستان، از متقضیان مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6.5 می خواهند.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی انگلستان

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین دانشگاه ها جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان

بهترین و با اعتبار ترین دانشگاه های انگلیس برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی به صورت زیر می باشند.

  • کالج سلطنتی پزشکی
  • دانشگاه لیورپول
  • دانشگاه برَدفورد
  • دانشگاه سالفُرد
  • دانشگاه گلاسکو
  • دانشگاه بیرمنگهام
  • دانشگاه کاردیف
  • دانشگاه کویینِ بِلفاست
  • دانشگاه سیتی
  • دانشگاه داندی

مخارج تحصیلی و سکونت در بریتانیا

همانطور که می دانید برای زندگی و مهاجرت به انگلستان جهت تحصیل باید توان مالی کافی داشته باشید. مخارج کلی در این کشور بالا می باشند و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی نیز همراه با هزینه های خاص خود می باشد. مخارج تحصیلی به عواملی مانند عوامل زیر بستگی دارند:

  • شهر مورد نظر
  • دانشگاه مورد نظر
  • رشته تحصیلی
  • محل سکونت
  • انواع و تعداد کتاب های درسی
اما به طور کلی مخارج تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در شهرهای مختلف، از 17 تا 21500 پوند می باشد. همچنین مخارج سکونت نیز معمولا از 760 تا 1250 پوند می باشند. توان مالی متقاضی با ارائه مدارک بانکی به از دریافت روادید تحصیلی اثبات می شود.


انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی انگلستان

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
بورسیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان

بورسیه های مختلف دانشگاهی، اگر می خواهید برای کاهش مخارج خود برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی بورسیه بدست آورید، باید نمرات شما در سطح آ باشد. معمولا کمک هرینه ها و بورسیه های مختلف در دانشگاه های انگلستان به دانشجویان دوره های بالاتر ارائه می شوند. اگر می خواهید زمان تحصیل در انگلستان کمک هزینه تحصیلی به شما تعلق یابد، باید نمرات عالی کسب کنید. مشغال نیمه وقت در حین دوره های درسی، متقاضیان حین تحصیل پزشکی قادرند شغل نیمه وقت بیابند.

مشاغل پارت تایم محدودیت زمانی داردند. دانشجویان محصل در دانشگاه های معتبر انگلستان می توانند هفته ای بیست تا سی ساعت مشغول به کار شوند. دانشجویان پزشکی و یا دندانپزشکی با مشغول به کار شدن در درمانگاه ها، بیمارستان ها و یا سایر مراکز درمانی به صورت پارت تایم یا پاره وقت، می توانند درآمد داشته باشند. درآمد متقاضیان مشاغل پارت تایم می تواند ار مخارج دانشجویان بکاهد و یا به صور کلی مخارج این دانشجویان را در بر گیرد.



کار پس از تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان


دانشجویان می توانند باعقد قرار داد با یک مرکز درمانی، بعد از اتمام دوره های تحصیلی مشغول به کار در انگلستان شوند. اگر برای شما چنین شرایطی پیش بیاید، مرکز مربوطه باید هزینه های تحصیلی شما را پرداخت کند. البته مدارک تحصیلی صادره از دانشگاه های این کشور بسیار با ارزش هستند و فردی که مدارک تحصیلی خود را از انگلستان اخذ می کند دیگر مشکلی در خصوص رسیدن به بازار کار نخواهد داشت. شما هم باید حتما بعد از اتمام دوره های تحصیلی، برای مرکز درمانی مورد نظر کار کنید.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


مهاجرت تحصیلی انگلستان

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا