- عضویت
- 18/1/20
- ارسال ها
- 2,336
- امتیاز واکنش
- 13,208
- امتیاز
- 323
- زمان حضور
- 52 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
در بازی Wolcen Lords of Mayhem با دو کانسپت جدید و جالب در گیمپلی نیز مواجه هستیم. اولین آن قابلیت جاخالی دادن (Dodge/Roll) است. اغلب بازیهای همسبک این مکانیک را در قالب یک قابلیت و تنها به یک کلاس خاص اضافه میکنند. در بازی Wolcen Lords of Mayhem اما قابلیت جاخالی دادن از همان ابتدا در اختیار همه قرار گرفته است که با هر بار استفاده، از شارژ آن کم میشود که البته به مرور پر میشود. این مکانیک عموما در مواجهه با مینیباسها و باسها به کار خواهند آمد. اغلب مینیباسها و باسهای بازی قابلیتهایی دارند که دارای کست تایم (Cast Time) است (به زبان ساده، مدت زمان کوتاه اما معینی که طول میکشد یک اکشن بهطور کامل اجرا شوند). قابلیت جاخالی دادن اساسا برای فرار کردن از نوع حملات است. مثلا فرض کنید باسی در بازی وجود دارد که در لحظاتی از مبارزه، درحالی که روبهروی شما قرار دارد، دست خود را بالا میبرد که به شما ضربهای کاری بزند یا محدوده روبهرویتان را به آتش بکشد. اما این کار با وقفه انجام میشود (کست تایم دارد) و به شما فرصت میدهد تا از آن جاخالی دهید. بازی کاری میکند تا شما مجبور باشید برخی ضربات را جاخالی دهید یا از جاخالی دادن برای حرکت به جهتهای مختلف استفاده کنید و یکجا ثابت نمانید. این خیلی چیز خوبی است. بازی Wolcen Lords of Mayhem با در اختیار قرار دادن مکانیک جاخالی دادن به بازیکن در همه کلاسها و از طرفی تعریف کست تایم مشخص برای باسها، کاری کرده است که میدان مبارزه عملا به کلیک کردنِ صرف و بزن و بکشهای بیمغز تبدیل نشود.
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
بررسی بازی Wolcen Lords of Mayhem
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com