خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SELENA

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/2/20
ارسال ها
171
امتیاز واکنش
624
امتیاز
178
زمان حضور
1 روز 7 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
| برای این که هر چه سریع‌تر به مقام اول برسی |

قبل از پرش با چتر نجات در میدان مبارزه Call of Duty Warzone پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به نکاتی که در این متن به آن‌ها اشاره کردیم بیندازید. چرا که وارزون تفاوت‌های زیادی نسبت به سایر بتل رویال‌ها دارد و ممکن است در ابتدا به خاطر همین تفاوت‌ها کمی گیج شوید. پس اگر می‌خواهید در Call of Duty Warzone خیلی سریع‌تر پیشرفت کنید و قواعد آن را زودتر یاد بگیرید، حتما این متن را تا انتها بخوانید.


۱. با کشتن رقبا قبل از شروع بازی، سلاح خود را لول آپ کنید
Call of Duty Warzone

قبل از شروع هر بازی، بازیکنان در بخش کوچکی از نقشه Verdansk ظاهر می‌شوند و اسلحه‌ای رندوم دریافت می‌کنند. از این فرصت استفاده کنید و با کیل گرفتن، سلاح خود را لول آپ کنید. از آن جایی که این لول‌آپ در ادامه بازی موثر واقع می‌شود، می‌توانید قبل از شروع بازی وضعیت خود را بهبود ببخشید.

۲. Gulag چیست و چگونه کار می‌کند؟
Call of Duty Warzone

اینجاست که یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های Call of Duty Warzone با رقبایش خود نمایی می‌کند. در Call of Duty Warzone شانس این را دارید که پس از مرگ برای بازگشت به بازی بجنگید. بدین گونه که پس از مردن، به Gulag منتقل می‌شوید (لازم به ذکر است که این مکان با Gulagیی که در مپ مشاهده می‌کنید فرق دارد). در اینجا به همراه سایر بازیکنان کشته شده در صف قرار می‌گیرید و مبارزه یک به یک آن‌ها را برای بازگشت به بازی تماشا می‌کنید. در این مدت می‌توانید به مبارزان سنگ پرتاب کنید یا اگر هم‌تیمی‌تان هم آن جا حضور دارد، او را راهنمایی کنید. هر وقت که نوبتتان رسید، کافیست برای برگشتن به دنیای زنده‌ها تلاش کنید و با کسب پیروزی به میدان نبرد برگردید.

۳. Buy Stationها به چه دردی می‌خورند؟
Call of Duty Warzone

این دستگاه‌های فروش را می‌توانید در سرتاسر مپ پیدا کنید. آن‌ها در رادار یا نقشه‌تان با یک آیکون سبد خرید مشخص شده‌اند. با آن‌ها می‌توانید برای خود تجهیزاتی همچون آرمور و کیل‌استریک بخرید و یا Loadout تجهیزات شخصی‌سازی شده خود را دریافت کنید. پول لازم برای این خریدها را می‌توانید با گشتن در ساختمان‌ها و کشتن سایر بازیکنان پیدا کنید.

۴. گزینه Ready در لابی کجاست؟
Call of Duty Warzone

شاید عجیب باشد، ولی لابی Call of Duty Warzone هیچ گزینه‌ای برای اعلام آمادگی ندارد. مخصوصا از این نظر که این لابی پر است از منوهای مختلف برای سلاح‌ها، اپراتورها و غیره که باعث می‌شود احساس کنید چیزی را از دست داده‌اید. زیاد روی آن حساس نشوید؛ در Call of Duty Warzone اگر در لابی هستید، آماده هم هستید. شاید صداهایی در این مدت بشنوید؛ این برای جوین شدن و لیو دادن بازیکنان است.

۵. کراس‌پلی چگونه کار می‌کند؟
Call of Duty Warzone

Call of Duty Warzone به شما اجازه می‌دهد تا با دوستان خود، در هر پلتفرمی که هستند بازی کنید. برای این کار، در لابی بازی وارد منوی Social شوید و سپس Add Friends را انتخاب کنید. اینجا می‌توانید انتخاب کنید که چگونه دوستان خود را جست و جو کنید؛ با اکانت اکتیویژن و یا اکانت مختص پلتفرمشان. هر وقت که درخواست دوستی‌تان توسط آن‌ها قبول شد، بنر آن‌ها در منوی Social ظاهر می‌شود. در اینجا می‌توانید به آن‌ها جوین شوید و یا آن‌ها را به بازی خود دعوت کنید.

۶. کیل‌استریک‌ها چگونه کار می‌کنند؟
Call of Duty Warzone

شیوه کار کیل‌استریک‌ها در Call of Duty Warzone با کال آو دیوتی‌های قبلی متفاوت است. در اینجا برای کیل استریک گرفتن نیازی نیست یک تعداد به خصوصی کیل بگیرید، بلکه آن‌ها را باید از Buy Stationها خریداری کنید و یا اگر خوش‌شانس باشید، در میان لوت‌ها پیدا کنید. در حال حاضر چهار کیل‌استریک در بازی وجود دارند؛ یک ماشین گان کالیبر ۵۰ با یک سپر وصل شده، یک پهپاد که هر کس که از پرک Ghost استفاده نمی‌کند را شناسایی می‌کند، بمباران موشکی با استفاده از لیزر، و یک حمله هوایی. شما فقط می‌توانید یکی از این‌ها را در دست داشته باشید و هر چیز جدیدی که پیدا می‌کنید جایگزین خواهد شد.

۷. چگونه هم‌تیمی‌ها را به بازی بازگردانیم؟
Call of Duty Warzone

هم‌تیمی‌تان در جریان بازی کشته شده و در Gulag توانسته پیروز مبارزه‌اش شود. حالا برای بازگرداندن او، تنها کافیست به یکی از Buy Stationها مراجعه کنید و با پرداخت ۴۵۰۰ دلار او را به بازی بازگردانید.

۸. Contractها چه هستند؟
Call of Duty Warzone

این‌ها را در حین بازی می‌توانید در مپ پیدا کنید. صدای الکترونیک آن‌ها می‌توانند شما را به سوی خود راهنمایی کنند. این کانترکت‌ها در اصل سه نوع هستند و با قبول کردنشان، شما و تیمتان می‌توانید پول بیشتری به جیب بزنید.

  • Bounty Contract: با نماد یک هدف مشخص شده‌اند و به شما پول و XP می‌دهند. با قبول کردن آن‌ها، یک نفر از اسکوادهای رقیب برایتان در نقشه مشخص می‌شود. اگر در زمان تعیین شده او را از پا در آورید، یک بازیکن دیگر برایتان مشخص می‌شود.​
  • Recon Contract: با نماد یک پرچم مشخص شده‌اند و همچون یک ماموریت Domination کار می‌کنند. باید در یک نقطه مشخص شده دیتا آپلود کنید که با دودش سایر بازیکنان می‌توانند شما را پیدا کنند. موفقیت برای شما پول، لوت و مکان بعدی را به ارمغان می‌آورد.​
  • Scavenger Contract: با نماد یک ذره‌بین مشخص شده‌اند و اگر نیاز به لوت دارید به شدت کاربردی خواهند بود. قبول کردن آن مکان یکی از سه Supply Box موجود در نقشه را مشخص می‌کند. با پیدا کردن اولی، دومی برایتان نمایان می‌شود و با پیدا کردن دومی، سومی مشخص می‌شود.​


◘| نکاتی که باید پیش از شروع Call of Duty Warzone بدانید |◘

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا