خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

به نظر میرسد که آنر قصد دارد که برای اسمارت فون محبوبش Honor 9X یک نسخه Lite بسازد. یا حداقل، این متنی است که در بنر تبلیغاتی جدیدی که منتشر شده، نوشته شده است.

به نظر میرسد که آنر قصد دارد که برای اسمارت فون محبوبش Honor 9X یک نسخه Lite بسازد. یا حداقل، این متنی است که در بنر تبلیغاتی جدیدی که منتشر شده، نوشته شده است. بر اساس رفتار های گذشته این کمپانی، نمیتوان با اعتماد کامل گفت که نسخه Lite مدل ضعیف تری از برادرش باشد. این دستگاه مرموز یک ساختمان دوربین مستطیلی بزرگتری در بخش پشتی خود دارد که شباهت زیادی با Honor V30 دارد. همین نکته می تواند نشانه خوبی از صحت این نام باشد. ظاهرا، Honor 9X Lite یک "عکاس خارق العاده" با دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی است که البته این "دوگانه" بودن به معنی یک لنز اصلی و یک سنسور سنجش عمق برای جمع آوری اطلاعات عمق صحنه است.
بهتر است به بحث صحت این خبر بپردازیم، یکی از هیجان انگیز ترین اطلاعاتی که در این رابـ*ـطه وجود دارد این است که Honor 9X Lite مجوز Google Play را داراست. همانطور که در صفحه رسمی گوگل آمده، این دستگاه با سه شماره مدل ثبت شده که JSN-L21 و JSN-L22 و JSN-L23 می باشد.
اگر بخواهیم توجه بیشتری به این اطلاعات بکنیم، بهترین حدسی که می توانیم بزنیم این است که آنر در این دستگاه از چیپست کایرین 710F استفاده خواهد کرد که قبلا در 9X تعبیه شده بود. با این روش، ظاهرا Honor 9X Lite جدید با وجود تحریم آمریکا علیه هواوی، می تواند از مجوز Google Play Services بهره ببرد. از همین رو، انتظار می رود که مشخصات فنی این دستگاه کاملا شبیه به Huawei P Smart Z باشد. البته این ها همگی حدس و گمان است و باری آگاهی بیشتر از اطلاعات باید کمی بیشتر صبر کنیم.

انجمن رمان نویسی


بنر تبلیغاتی Honor 9X Lite در فضای مجازی منتشر شد.

 
  • تشکر
Reactions: Noushin_salmanvandi و MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا