خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع


به تازگی گزارشی توسط وبسایت Digitimes منتشر شده که خبر از تلاش اپل روی نسخه “lite” هدفون های کاملا بیسیم AirPods Pro می دهد.
به تازگی گزارشی توسط وبسایت Digitimes منتشر شده که خبر از تلاش اپل روی نسخه “lite” هدفون های کاملا بیسیم AirPods Pro می دهد. با توجه به محبوبیت و شهرت خط تولید هدفون های کاملا بیسیم این شرکت، اپل قصد دارد محصولات خود را متنوع تر کند و از این رو سه مدل با قیمت های مختلف را ارائه خواهد داد. گفته می شود که این نسخه جدید، برچسب قیمتی بین 159 دلار AirPods 2 و 249 دلار AirPods Pro داشته باشد.
بنابر ادعای این گزارش جدید، Universal Scientific Industrial کشور تایوان، تامین کننده اصلی قطعات AirPods Pro Lite خواهد بود. البته این نام هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. همچنین این مدل جدید از ساختار چیپ SiP یا سیستم در پکیج خواهد داشت.
با اینکه هنوز تنها در مرحله شایعه و حدس و گمان است، این AirPods Pro اقتصادی جدید احتمالا تا اواسط سال آینده معرفی خواهد شد ولی احتمال هم دارد که به خاطر شیوع ویروس کرونا این زمان بندی تغییر کند. به طور کلی، انتظار می رود که خط تولید Pro از AirPods های اپل، 40 تا 50 درصد از فروش هدفون های بیسیم این شرکت را دربر خواهد گرفت.


انجمن رمان نویسی
رمان 98 | دانلود رمان جدید


احتمالا اپل در حال کار روی نسخه اقتصادی AirPods Pro است.

 
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا