خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

اندروید 11 با گوگل پیکسل 5 در راه است. با اینکه این نسخه جدید هنوز در بخش بازبینی توسعه دهندگان است

اندروید 11 در راه است. با اینکه این نسخه جدید هنوز در بخش بازبینی توسعه دهندگان است ولی این یعنی از حالا می توانیم بسیاری از کد ها و ویژگی های آن را، ماه ها قبل از رونمایی و معرفی ببینیم. حالا کاربران و توسعه دهندگان وبسایت XDA Developers شروع به تجزیه و تحلیل کد های اندروید 11 کرده اند و چیز های جالبی پیدا کرده اند.
در ابتدا، به نظر می رسد که Pixel 5 از شارژ معکوس بیسیم پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی در منوی تنظیمات خواهد بود و Battery Share نام خواهد داشت و کاربر را قادر می سازد تا به صورت بیسیم گجت هایی مثل هدفون های بیسیم، ساعت هوشمند و حتی اسمارت فون های دیگر را با Pixel 5 خود شارژ کند.
واضح است که این ویژگی هیچ چیز جدیدی در دنیای اسمارت فون ها نیست، ولی تا کنون هیچ یک از پیکسل های گوگل آن را نداشته اند. یک صفحه جدید مخفی در اپلیکیشن تنظیمات Pixel های بعدی وجود دارد. با باز کردن آن به صورت دستی تصویر زیر ظاهر شد که خبر از این ویژگی می دهد.

انجمن رمان نویسی


Pixel 5 گوگل از شارژ معکوس بیسیم پشتیبانی خواهد کرد.

 

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع




این تصویر مختصرا توضیح می دهد که Battery Share چه فوایدی دارد و شامل تصویری می شود که مستقیما از صفحه Adaptive Battery در منوی تنظیمات گرفته شده است. بنابراین واضح است که این گوگل با جدیت در حال کار روی این ویژگی است.
از آنجایی که این صفحه در آدرس com.google.android ذخیره شده و در com.android نیست، نشان می دهد که این یک ویژگی مختص گوگل است و بخشی از پروژه متن باز اندروید نیست. برای اینکه بیشتر ثابت شود که این یک ویژگی برای پیکسل های گوگل خواهد بود، یک متد در کد جاوا این Battery Share جدید وجود دارد که اگر دستگاه در حال شارژ بیسیم باشد، این پیام را به نمایش در می آورد: هنگام شارژ بیسیم، نمی توانید از قابلیت Battery Share استفاده کنید!
و البته که این کاملا معقول است. به علاوه، متد دیگری یک آرایه string به نام config_model_device_name را فرا می خواند که در حال حاضر یک متغیر که redfin است، دارد. لازم به ذکر است که شایعه شده این نام، اسم رمز یکی از پیکسل 2020 گوگل است که یک میان رده قدرتمند بهره مند از چیپست اسنپدراگون 765 کوالکام است. هنوز مشخص نیست که این ویژگی در سایر محصولات آتی گوگل هم حضور دارد یا خیر ولی این حقیقت که یک میان رده چنین واقعیتی دارد، ثابت می کند که پرچمداران اصلی هم با از این ویژگی بهره مند خواهند بود.


انجمن رمان نویسی


Pixel 5 گوگل از شارژ معکوس بیسیم پشتیبانی خواهد کرد.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا