خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع


سری اسمارت فون های گیمینگ Black Shark 3 در روز سیزدهم اسفند ماه معرفی خواهند شد و با نزدیکتر شدن به موعد مراسم معرفی، تصویر واضح تری از چیزی که خواهیم دید به دستمان رسیده است.
سری اسمارت فون های گیمینگ Black Shark 3 در روز سیزدهم اسفند ماه معرفی خواهند شد و با نزدیکتر شدن به موعد مراسم معرفی، تصویر واضح تری از چیزی که خواهیم دید به دستمان رسیده است. حالا در جدیدترین خبر پیرامون Black Shark 3 Pro، آمده که این دستگاه دو دکمه فیزیکی مکانیکی در خود خواهد داشت.
تا کنون در چند اسمارت فون دیگری دکمه های فیزیکی تعبیه شده بود ولی این اولین باری است که شرکت سازنده یک دکمه مکانیکی در محصول خود گنجانده است، چرا که این نوع دکمه ها بازخورد بهتر و کنترل بهتری دارند.
به نظر می رسد که این دکمه ها زمان هایی که استفاده نمی شوند، به درون دستگاه برمی گردند و وقتی بازی خاصی اجرا می شود، به کار می افتند. بر اساس پستی که در صفحه رسمی Black Shark در شبکه اجتماعی Wiebo منتشر شد، هر کدام از دکمه ها 21 میلی متر هستند و به اندازه 1.5 میلی متر هم کلیک می خورند. کمپانی سازنده مدعی است که این دکمه ها بیشتر از 300 هزار تحرک و بیش از یک میلیون کلیک را دوام می آورند.


دوگانه اسمارت فون گیمینگ Black Shark 3 از نمایشگر های 120 هرتزی، چیپست های اسنپدراگون 865، حداکثر 16 گیگابایت رم و شارژ سریع 65 واتی بهره خواهند برد. نسخه Pro از این دستگاه ها یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت، در حالیکه نسخه استاندارد از یک باتری 4720 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.
هر دو دستگاه از مجهز به قابلیت شارژ مغناطیسی خواهند بود که به بخش پشتی متصل می شوند. طبق معمول، در روز های آینده، خبر ها و اطلاعات بیشتری پیرامون این اسمارت فون های هیجان انگیز فاش خواهد شد.

انجمن رمان نویسی


Black Shark 3 Pro دکمه های فیزیکی مکانیکی خواهد داشت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا