خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع


گوشی های جدید گیمینگ بلک شارک 3 شیائومی سرانجام معرفی شدند
برند زیر مجموعه شیائومی، Black Shark، سرانجام از سری جدید اسمارت فون های گیمینگ خود رونمایی کرد که از قابلیت ها و امکانات جالب و متنوع گیمینگ همراه است. این دستگاه ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد و مثل استراتژی رایج کمپانی های دیگر در بازار های جهانی هم عرضه خواهد شد.

Black Shark 3 Pro
نسخه Pro از این دوگانه نسبت به نسخه استاندارد چند ویژگی و امکانات اضافی دارد و همچنین نمایشگر آن هم بزرگتر است. Black Shark 3 Pro از یک نمایشگر 7.1 اینچی QHD+ از نوع OLED با نرخ ریفرش 90 هرتزی استفاده می کند که با سریعترین نرخ ریفرش جهان یعنی 270 هرتز همراه شده است.




انجام پردازش های اطلاعات و روشن کردن آن همه پیکسل برعهده یک چیپست اسنپدراگون 865 است، بنابراین بدیهی است که این اسمارت فون از ارتباط 5G هم پشتیبانی کند. در کنار آن، امکان پشتیبانی از WiFi 6 هم در لیست مشخصات فنی آمده است. حافظه رم این دستگاه می تواند 8 یا 12 گیگابایت باشد، اما نسخه 12 گیگابایتی از حافظه جدید LPDDR5 و نسخه 8 گیگابایتی از حافظه LPDDR4X استفاده می کند. از نظر حافظه داخلی، تنها یک نسخه وجود دارد و آن هم 256 گیگابایت است.

Black Shark 3 Pro از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده می کند که با یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک سنسور سنجش عمق 5 مگاپیکسلی در بخش پشتی جای گرفته است. دوربین سلفی دستگاه هم یک لنز 20 مگاپیکسلی است.
حال نوبت به بهترین بخش این دستگاه می رسیم. Black Shark 3 Pro از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد که از سرعت شارژ شگفت انگیز 65 واتی پشتیبانی می کند. شیائومی مدعی است که گنجایش باتری با این شارژر تنها در 38 دقیقه از صفر به 100 می رسد. البته اگر هنگام بازی حساسی انرژی باتری کم آمد، می توانید از شارژر مغناطیسی جالبی استفاده کنید که البته توان 18 واتی دارد اما برای تامین انرژی مورد نیاز هنگام بازی کافی است. نکته مثبت این ویژگی این است که از شر کابل و پورت مزاحم USB-C خلاص خواهید شد.

یکی از مزیت های مهم نسخه Pro نسبت به نسخه استاندارد، دکمه های فیزیکی جهنده جدید آن است. دکمه های لمسی نسل قبلی حالا جای خود را به دکمه های فیزیکی جهنده جالبی داده اند و Black Shark مدعی شده که موتور جهنده آن ها تا 300000 مرتبه عمل می کند.


انجمن رمان نویسی


با قیمت و مشخصات گوشی های جدید بلک شارک Black Shark 3 و Black Shark 3 Pro آشناشوید

 

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
Black Shark 3

نسخه استاندارد با نمایشگر کوچک تر 6.67 اینچی می آید که رزولیشن FHD+ دارد و از دکمه های فیزیکی جهنده بی بهره است و یک باتری کوچکتر 4720 هم انرژی آن را تامین می کند. دیگر تفاوت این دستگاه به بخش حافظه آن مربوط است: این دستگاه در سه نسخه 8/128 و 12/128 و 12/256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. سایر مشخصات فنی این محصول با نسخه Pro یکسان است.



در واقع از نظر المان های طراحی، هر دو دستگاه با هم برابرند و برای ساخت آن ها از ترکیب شیشه و فلز استفاده شده و هیچ حفره یا بریدگی نمایشگری برای تعبیه دوربین سلفی در پنل نمایشگر ایجاد نشده است. یک سیستم خنک کننده ساندویچی بهبود یافته ای در دستگاه ها به کار رفته که به نسبت به نسل قبلی، دو برابر لوله حرارتی بیشتری دارد. این نکته هم لازم به ذکر است که بر خلاف Black Shark 2 و 2 Pro، نسل جدید جک هدفون 3.5 میلی متری دارد.
مدل استاندارد در سه رنگ به بازار عرضه می شود که Lightning Black, Armor Gray و Star Silver است، در حالیکه نسخه Pro تنها در دو رنگ Phantom Black و Armor Gray یعنی مشکی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. گفته می شود که Black Shark 3 از شانزدهم اسفند ماه با برچسب قیمت 500 دلاری برای نسخه 8/128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. از طرف دیگر Black Shark 3 Pro از بیست و هفتم اسفند ماه و با قیمت پایه 675 دلار به شهروندان چینی فروخته خواهد شد.


انجمن رمان نویسی


با قیمت و مشخصات گوشی های جدید بلک شارک Black Shark 3 و Black Shark 3 Pro آشناشوید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا