خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

هفته گذشته رندر هایی از Galaxy A11 و Galaxy A41 در فضای مجازی منتشر شد و طراحی آن ها را فاش کرد.

هفته گذشته رندر هایی از Galaxy A11 و Galaxy A41 در فضای مجازی منتشر شد و طراحی آن ها را فاش کرد. امروز هم نوبت به عضو دیگری از خانواده Galaxy A رسیده که با طراحی و برخی از ویژگی های آن آشنا شویم.
لازم به ذکر است که رندر های Galaxy A21 چند ماه پیش منتشر شد که از بریدگی نمایشگر قطره ای و ساختمان دوربین پشتی سه گانه خبر می داد، ولی حال که تصویری جدیدی از این دستگاه منتشر شده، به نظر می رسد که آن خبر صحت نداشت.
رندر های جدید نشان می دهند که Galaxy A21 از نمایشگر Infinity-O با حاشیه های نسبتا ضخیم و یک حفره نمایشگر در سمت چپ و بالای نمایشگر استفاده می کند.
در بخش پشتی، شاهد تعبیه یک اسکنر اثر انگشت، یک چراغ LED و یک ساختمان دوربین چهارگانه هستیم که در یک ردیف عمودی در سمت چپ دستگاه تعبیه شده اند.
همچنین این رندر ها نشان می دهند که دکمه های پاور و صدای Galaxy A21 در سمت راست تعبیه شده اند و پورت USB و جک هدفون 3.5 میلی متری هم زیر دستگاه تعبیه شده است.
البته سامسونگ هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی Galaxy A21 فاش نکرده ولی طبق شایعات مختلف، قلب تپنده این دستگاه یک چیپست Exynos 7904 خواهد بود که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. گفته شده که این نمایشگر از یک نمایشگر Super AMOLED با رزولیشن HD+ استفاده خواهد کرد و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم انرژی آن را تامین خواهد کرد.

انجمن رمان نویسی


Galaxy A21 سامسونگ با حفره نمایشگر و ساختمان دوربین چهارگانه رویت شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا