خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع

چند روز پیش، صاحبان Mi A3 شیائومی در سراسر جهان، اعلانی دریافت کرده اند که در خبر از در دسترس بودن نسخه دهم از سیستم عامل اندروید می داد.

چند روز پیش، صاحبان Mi A3 شیائومی در سراسر جهان، اعلانی دریافت کرده اند که در خبر از در دسترس بودن نسخه دهم از سیستم عامل اندروید می داد. البته این اتفاق مدت زیادی طول نکشید، چرا که برخی از دریافت کنندگان این بسته، مدعی شدند که کمی بعد از دریافت و نصب بسته، گوشی هنگ کرد.
ظاهرا این مشکل همگانی و اساسی بوده است چرا که شیائومی کمی بعد تصمیم گرفت که از انتشار آپدیت نرم افزاری جلوگیری کند و تنها به انتشار بسته امنیتی بسنده کند، بنابراین هنوز سیستم عامل این دستگاه اندروید 9 می باشد.
از نظر تئوری، Mi A3 باید تم تاریک یکپارچه و سیستماتیک دریافت می کرد و بخش های ناوبری با ژست حرکتی و کنترل های حریم خصوصی آن تعویض می شد و تقریبا همه ویژگی های اندروید 10 را دریافت می کرد. اما متاسفانه کاربرانی گزارش دادند که بعد از نصب این پکیج نرم افزاری، نمایشگر از کار می افتد.
کاربرانی دیگری هم اعلام کردند که بعد از دانلود این بسته 1.3 گیگابایتی و اقدام به نصب آن، هیچ اتفاقی برای سیستم عامل نیفتاد و تنها بسته امنیتی دستگاه به روز شد.
بنابر اعلام بخش Customer Care شیائومی، تعداد شکایات از این نسخه جدید بسیار زیاد بوده و به محض انتشار دوباره این بسته، تمام مشکلات و ایراد های گزارش شده حل خواهند شد.

انجمن رمان نویسی


شیائومی مدتی بعد از انتشار اندروید 10 برای Mi A3، سریعا از انتشار آن جلوگیری کرد

 
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا