خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^moon shadow^

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/3/18
ارسال ها
1,896
امتیاز واکنش
17,969
امتیاز
428
محل سکونت
Tabriz
زمان حضور
38 روز 17 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
اینطور که پیداست، هفته آینده یعنی روز بیست و دوم اسفند ماه، سری اسمارت فون های Redmi Note 9 معرفی و روانه بازار ها خواهد شد.
اینطور که پیداست، هفته آینده یعنی روز بیست و دوم اسفند ماه، سری اسمارت فون های Redmi Note 9 و Redmi Note 9 Pro معرفی و روانه بازار ها خواهد شد. در واقع مدتی است که صفحه توییتر Redmi India اخبار و تیزر هایی از آن منتشر می کرد و در این بین Manu Kumar Jain، رئیس بازار هند شیائومی هم این اخبار را تایید کرده است.







با توجه به تیزر های رسمی، می توانیم ببینیم که سری اسمارت فون های Redmi Note 9 در بخش پشتی خود از چهار لنز دوربین میزبانی خواهند کرد که به صورت ساختمانی مربع شکل در این بخش تعبیه شده اند. یکی از فروشندگان وبسایت Amazon هم مدعی شده که جدیدترین Redmi Note های شیائومی از طراحی پریمیوم، تجربه گیمینگ متحول شده و قابلیت های شارژ سریع بهبود یافته بهره خواهند برد.
در یک پست تیزر دیگر، Manu Kumar Jain این دستگاه را در حالی که روی نمایشگرش روی میز قرار گرفته، نشان می دهد و طراحی بخش پایینی این محصول از جمله پورت USB-C و جک هدفون 3.5 متری و شیار بلندگو را نمایان می سازد. این تنها اطلاعاتی است که تا این لحظه در دست داریم ولی تا آشنایی با مشخصات این محصول طولی نخواهد کشید، چرا که هفته آینده این محصولات جذاب معرفی خواهند شد.

انجمن رمان نویسی


Redmi Note 9 و Redmi Note 9 Pro بیست و دوم اسفند ماه معرفی خواهد شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا